• Ik zag net in een ander topic dat iemand zijn geboortejaar 2001 was, en ik had zoiets van: oké, dat kan, die is dan wat jonger, 13 ofzo. En toen keek ik, bleek ze 16 te zijn. Excuseeeer! In 2001 was ik zes jaar ofzo. Iedereen die toen na 2000 was geboren, was super jong. Maar ondertussen lijkt er niet zo'n verschil tussen 16 en 21. Maar waaat?! 16 vind ik toch een redelijk leeftijd, en dan geboren in 2001! Dus, nu voel ik mij officieel oud met mijn geboortejaar 1995.

    Overigens sorry voor diegene in wiens topic ik dat heb gevonden. Ik was gewoon even in shock dat 16 niet super jong is, maar dat daarbij wel een geboortejaar hoort na de eeuwwisseling.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou ook eigenlijk niet verwachten dat mensen van rond de 2000 16/17 zijn nuje het zo opmerkt...
    al is het best logisch als je aan het jaartal denkt (2017).
    Het oud voelen heb ik dan weer niet echt though, maar dat hangt ook af met wie je omgaat. Mijn meeste vrienden zijn ouder dan ik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hmm, ik ken het gevoel. Ik ben zelf bijna 18 en geboren in 1999. Ik ben niet echt oud dus, maar alles na 2000 klinkt zo verdomd jong. Ik vergeet ook constant dat het 2017 is. Voor mijn gevoel zit ik nog steeds in 2013. Dat heb ik zelfs per ongeluk op mijn eerste examen zit. Dit kind loopt zo'n vier jaar achter haha.
    Jullie zijn ook wel echt een stelletje oma's, pfoe.


    look at the stars, look how they shine for you;

    4 juni ben ik 22 geworden (:
    Trots dat ik uit 1995 kom!

    Oh ja ik kan me hier echt in herkennen. De tijd gaat zó snel.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Mensen uit 2000-2010 zijn voor mij allemaal permanent 5-10.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 18:45 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Gareth schreef:
    Goh, wat zijn jullie oud.

    Zegt degene uit 1996.


    Deep inside, I've never felt alive

    Lass schreef:
    Ik kan er nogsteeds niet bij dat mensen uit 2000 en verder al zo oud zijn. Maar ben zelf ook nog jonkie uit '97. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Standal schreef:
    Mensen uit 2000-2010 zijn voor mij allemaal permanent 5-10.

    Dan heb je er een leuke ontzettend jonge mod bij :P


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik herken dat probleem zo erg. In mijn hoofd zou iedereen die in of na 2000 geboren is nog hartstikke jong moeten zijn, maar volgend jaar wordt de eerste lading kinderen uit dit millennium heel stiekem gewoon al meerderjarig. Ik moet langzamerhand op zoek naar mijn eerste grijze haren, volgens mij. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hier ook een ouderwets kind uit 1993, het jaar van de geboorte van films als; Jurassic Park 1, Hocus Pocus, Nightmare before Christmas en My neighbour Totoro.

    Ik kan me nog voor mijn geest halen dat ik op heb moeten passen op een jongetje uit 2000. Die is dan nu ook al bijna 18... Wauw,wat gaat de tijd snel. (':


    Credendo Vides

    Ik ben van 1990, dus je gevoel is herkenbaar. :'D De tijd gaat echt ontzettend snel, veel te snel soms.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Square schreef:
    Ik herken dat probleem zo erg. In mijn hoofd zou iedereen die in of na 2000 geboren is nog hartstikke jong moeten zijn, maar volgend jaar wordt de eerste lading kinderen uit dit millennium heel stiekem gewoon al meerderjarig. Ik moet langzamerhand op zoek naar mijn eerste grijze haren, volgens mij. (krul)


    Ik heb er helaas al een paar gevonden.(huil)

    Maar ik herken het probleem ook.

    ik ben van 2000 (wbw) en nope ik ben zeventien (also ik ben bijna altijd de leeftijd van de drie laatste cijfers van het jaar: 17 in 2017, 46 in 2046, etc)

    maar ja ik vind het zelfs ook zo vreemd dat er mensen in 2005 of zo geboren zijn LAAT STAAN 2011 (die zijn al zes overigens o.o)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zat er deze week nog over na te denken. Ik ben ook van 1995 en hoewel ik echt de benjamin van mijn familie, opleiding en vrienden ben, voelde ik me verdomd oud en was ik oprecht even verdrietig, haha.


    Take risks and conquer your fears.

    Meraki schreef:
    Ik kom ook uit 1995, haha! Ik voel me niet zo zeer oud qua leeftijd, maar wel qua gedrag. Als ik dan kijk naar jongeren die met dingen bezig zijn, waar ik op die leeftijd totaal nog niet mee bezig was, dan realiseer ik me toch altijd dat het duidelijk een andere generatie is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!