Mirinae schreef:
(...)
HAHA, het hoeft ook helemaal geen positieve verbintenis te zijn, hé. Dat maakt het juist allemaal spannender, voor mij althans. Persoonlijk denk ik dat hij (Nikhil) wel bevriend zou kunnen zijn met Rudra, alleen zouden ze allebei verrekte veel geduld moeten hebben daarvoor. Want er bestaat gewoonweg teveel kans dat Nikhil gefrustreerd zal raken van het bijna losbandige gedrag van die jongeman.
(Wat bedoel je overigens met het tweede stukje? Je hebt dat opgeschreven over de relatie tussen Durga en Nikhil, gok ik, alleen wat is Heda? Wat is keeper of the flame? En hoezo zou zijn temperament teveel voor haar zijn, waardoor ze zelfs tot waanzin wordt gedreven?)
Overigens, ik sta open voor verschillende relaties met alle Grounders. Dat zal sowieso een start zijn, omdat ze toch met elkaar “moeten” leven. The 100 – mensen kunnen daarna altijd nog komen. Ik denk dat ik een “eerste impressie” opschrijf van hen.
Nah, ik denk dat Nikhil wel een connectie kan zijn waar hij veel van leert en dus ook gewoon z'n kop een keertje houdt
"Heda" is het woord Grounders gebruiken voor de Commander, keeper of the flame is een priester die de "spirits of the commanders" overdraagt naar de volgende commander. Als DarkOne het niet meer trekt of bij houdt zou er een nieuwe commander moeten komen, dus daar had ik Durga op gebasseerd en Durga's hele achtergrond is juist dat ze voor het hele circus van nachtbloed zijn, Conclave en Commander worden wilde verschuilen, wat niet gelukt is. En dus als Commander is zij heel erg nog in strijd met haarzelf, want ze wil het dus heel erg goed doen maar aan de andere kant ziet ze zichzelf niet als een goede Commander. Ook qua karakter houdt ze heel veel emotie binnen, waardoor iemand met veel temperament haar toch best wel "pijn" kan doen en als ze dan al zo gefrustreerd persoon is, plus de rol die ze dan moet gaan aannemen, dan drijft dat langzamerhand tot waanzin. Dus daarom dat ik Rudra verkoos om aan te sturen als positieve connectie want ik weet niet zeker tot hoeverre Durga dat zou trekken.
Tbh Durga is gonna need a hug.
[ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 20:14 ]
Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.