• Bij het aanpassen van mijn profiel, kwam ik er plots achter dat je je eigen GB bericht, in je eigen gastenboek, niet (meer) kunt aanpassen ...

    Ik weet niet precies of dit een fout is of dat dit met opzet is gedaan voor een bepaalde reden, aangezien ik een tijdje al niet erg actief op Q ben.

    Iemand anders nog dit probleem ...?


    soul made of stardust and chaos.

    Ja, daar kwam ik vanochtend ook achter, maar dan in iemand anders zijn gastenboek. Ik had een spelfout gemaakt (lees een woord volledig vervormd) en ik kon het niet meer aanpassen.
    Dat was wel een beetje vervelend, want ik had zo'n grote typefout gemaakt dat ik het woord 'verpest' had veranderd in 'beroest'.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    Ja, daar kwam ik vanochtend ook achter, maar dan in iemand anders zijn gastenboek. Ik had een spelfout gemaakt (lees een woord volledig vervormd) en ik kon het niet meer aanpassen.
    Dat was wel een beetje vervelend, want ik had zo'n grote typefout gemaakt dat ik het woord 'verpest' had veranderd in 'beroest'.


    Dus daar is het ook veranderd ... Dat wou ik net uit te testen hahaha
    Damn, het is inderdaad erg vervelend :/


    soul made of stardust and chaos.

    Nu je het zegt, merk ik het ook. Wat jammer zeg, ik heb de gewoonte mijn bericht meer dan 5 keer aan te passen.

    GreyInc schreef:
    Nu je het zegt, merk ik het ook. Wat jammer zeg, ik heb de gewoonte mijn bericht meer dan 5 keer aan te passen.


    Hahaha, ik wou mijn gb bericht aan te passen naar mijn nieuwe profiel, en nu ziet het er ook erg dom uit en het is zonde om het te verwijderen en opnieuw te doen bc reasons hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Niet dat het levensbelangrijk is maar het valt me net ook op dat de 'bezig met ...' verdwenen is.


    soul made of stardust and chaos.

    Dat is al doorgegeven. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat is al doorgegeven. =)


    Oh oops, sorry! Dat heb ik gemist door dat lange inactief zijn haha (:


    soul made of stardust and chaos.