• Was ik met mijn vriendje in de Fnac gaan kijken voor een hoesje voor zijn Ipod Touch en dan stond ik daar te kijken naar de Ipods en ik draai zo aan het bolletje waar je de volume moet luider zetten, blijkbaar iets te hard want die muziek weergalmde door héél de fnac. Goed, dat terzijde, begon ik natuurlijk te lachen en de 'man' naast mij ook... Toen ik hem goed bekeek zag ik dus dat het mijn papa was! Ö En ik was daar samen met mijn vriendje en mijn papa zelf wist nog niks van hem af. Dan komt er nog is bij dat het nog tijdens de schooluren was omdat we vroeger doormochten door een leerkracht die afwezig was, maar dat weet mijn papa dus ook niet.

    Nu, sebiet komt hij terug thuis en ga ik het mogen gaan uitleggen wie / wat die jongen was en daar deed. Heeft er iemand tips hoe ik het het beste aanpak? Wat ik kan zeggen of hoe ik moet reageren? Ik weet het echt niet en zit nu vol stress. Want mijn papa is nu ook nog eens niet de simpelste op vlak van jongens enzo. Hij denkt meteen verkeerde dingen enal... x)

    x


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ja, maar dan raak ik verstikt in allemaal leugens, en dat wil ik dan ook weer niet... :S -doet moeilijk-
    Nàhja, hij is net thuisgekomen en ik moest hem gaan helpen met het eten >.< Moet ik anders NOOIT, heb gewoon gedaan wat hij vroeg en hij heeft nog niks erover gezegd, waarscheinlijk sebiet aan tafel.. Jeuuuuj xS

    ik voel me echt zwaar crimineel ik lieg best wel vaak xD ik weet niet doe ik al van kleins af aan sorta mezelf aangeleerd. Ik lul mezelf bijna overal uit.. vreemd genoeg kan ik wel altijd zien of mensen liegen, ik win altijd met pokeren omdat ik kan zien wanneer iemand bluft xD [/totaal nutteloze info] maar keep us informed? :Y)


    BAM!

    Mijn vader zou gwn superhard tegen mij beginne roepe in de fnac vrwa ik ni op school zat :S

    Ikzou gwn de waarheid zegge.
    Vrwa zou hij dan boos kunne zijn??


    Real music is hidden behind the notes

    (...)
    ik voel me echt zwaar crimineel ik lieg best wel vaak xD ik weet niet doe ik al van kleins af aan sorta mezelf aangeleerd. Ik lul mezelf bijna overal uit.. vreemd genoeg kan ik wel altijd zien of mensen liegen, ik win altijd met pokeren omdat ik kan zien wanneer iemand bluft xD [/totaal nutteloze info] maar keep us informed? :Y)

    Hahaha, is good (:


    Tanya is de beste.

    WHAHA x'D omg!

    *is in slechte raad geven bui*

    WHAHA x'D omg!

    *is in slechte raad geven bui*

    Pffoeeeeee, lach me maar uit! >.<


    Tanya is de beste.

    (...)
    Pffoeeeeee, lach me maar uit! >.<
    Ow =( Sorry =') Maar geef toe het is wel een grappig verhaal ^^ En als hij niet vaagt achter K. ( x'D) moet je er gewoon niet over beginnen en als hij het vraagt stiekem wegkruipen ^.^

    (...)Ow =( Sorry =') Maar geef toe het is wel een grappig verhaal ^^ En als hij niet vaagt achter K. ( x'D) moet je er gewoon niet over beginnen en als hij het vraagt stiekem wegkruipen ^.^

    Mahaha, en dan heb je nog niet eens gehoord wàt hij zei...

    Najah.. Ikke jou PB'en gaan ^^


    Tanya is de beste.

    (...)
    Mahaha, en dan heb je nog niet eens gehoord wàt hij zei...

    Najah.. Ikke jou PB'en gaan ^^
    Ik ben al nieuwsgierig x']

    gwn de waarheid vertelle
    zeg wa er gebeurt is en zeg ook gwn da hij u vriend is, kan tg gen kwaad da ge verlievd zij
    en anders vraagt ge aan u moeder of een vriendin fzo om mee te helpen als u vadr ni overtuigd is