Was ik met mijn vriendje in de Fnac gaan kijken voor een hoesje voor zijn Ipod Touch en dan stond ik daar te kijken naar de Ipods en ik draai zo aan het bolletje waar je de volume moet luider zetten, blijkbaar iets te hard want die muziek weergalmde door héél de fnac. Goed, dat terzijde, begon ik natuurlijk te lachen en de 'man' naast mij ook... Toen ik hem goed bekeek zag ik dus dat het mijn papa was! Ö En ik was daar samen met mijn vriendje en mijn papa zelf wist nog niks van hem af. Dan komt er nog is bij dat het nog tijdens de schooluren was omdat we vroeger doormochten door een leerkracht die afwezig was, maar dat weet mijn papa dus ook niet.
Nu, sebiet komt hij terug thuis en ga ik het mogen gaan uitleggen wie / wat die jongen was en daar deed. Heeft er iemand tips hoe ik het het beste aanpak? Wat ik kan zeggen of hoe ik moet reageren? Ik weet het echt niet en zit nu vol stress. Want mijn papa is nu ook nog eens niet de simpelste op vlak van jongens enzo. Hij denkt meteen verkeerde dingen enal... x)
x
Tanya is de beste.