• Was ik met mijn vriendje in de Fnac gaan kijken voor een hoesje voor zijn Ipod Touch en dan stond ik daar te kijken naar de Ipods en ik draai zo aan het bolletje waar je de volume moet luider zetten, blijkbaar iets te hard want die muziek weergalmde door héél de fnac. Goed, dat terzijde, begon ik natuurlijk te lachen en de 'man' naast mij ook... Toen ik hem goed bekeek zag ik dus dat het mijn papa was! Ö En ik was daar samen met mijn vriendje en mijn papa zelf wist nog niks van hem af. Dan komt er nog is bij dat het nog tijdens de schooluren was omdat we vroeger doormochten door een leerkracht die afwezig was, maar dat weet mijn papa dus ook niet.

    Nu, sebiet komt hij terug thuis en ga ik het mogen gaan uitleggen wie / wat die jongen was en daar deed. Heeft er iemand tips hoe ik het het beste aanpak? Wat ik kan zeggen of hoe ik moet reageren? Ik weet het echt niet en zit nu vol stress. Want mijn papa is nu ook nog eens niet de simpelste op vlak van jongens enzo. Hij denkt meteen verkeerde dingen enal... x)

    x


    Tanya is de beste.

    Zo is mijn pa dus ook..
    ik vermijd daarom ALTIJD confrontaties met hem en jongens. Ook als ik niks met diegene heb.. x'D
    Maarja. miss gewoon zeggen, en daarna weer zo snel mogenlijk naar je kamer vluchten? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Damn! Hun, da's erg voor je.
    Maar ik denk dat je het best eerlijk bent, je bent 15, een lief is toch niet zo erg?
    Als je dan nog eens met hem ergens gaat, en het gebeurt nog eens.. Volgens mij ben je dus het best eerlijk.

    Veel succes, kwaakje <3

    Ja, ik denk ook dat ik het beste eerlijk ben want dat gaat sowieso nog gebeuren hé. Maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik het moet aanpakken! Ik had dan een smsje naar hem gestuurd van 'tegen dat uur ben ik thuis' en dan normaal zou hij sturen 'Ok', maar nu is hem precies al helemaal in zn nopjes en stuurde hij zo 'dat is héééééél goed' -__-'
    Pfoeeee, ik zie dat niet zitten als die sebiet gaat thuiskomen x'D


    Tanya is de beste.

    Of doe lief, als hij iets zegt, niet tegenspreken. Zo van dat stuff.
    Achjaa, je overleeft het wel =D

    Of doe lief, als hij iets zegt, niet tegenspreken. Zo van dat stuff.
    Achjaa, je overleeft het wel =D

    Yesh yesh, i will survive, i hope! -ofzoiets-


    Tanya is de beste.

    Gewoon het eerlijk uitleggen en rustig blijven, vooral rustig blijven.


    Life is hard and then we die

    Imke Imke Imke.. *schudt hoofd
    Ik zou gewoon eerlijk zijn als ik jou was. Mss mag hij dan wel bij je komen enal^^ Tenzij je vader streng is x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, survive! want als je niet survivet, ik ook niet dan =(

    Zeg dat het gewoon een vriend was, voor de vorm kun je zeggend at hij al een vriendin heeft/verloofd/getrouwd/uitgehuwlijkt/MAAKT NIET UIT is. en zeg gewoon dat er een uur was utgevallen en hij nog een hoesje voor zijn iPod nodig haad, maar maak iig gevall voor je pa duidelijk hoe onbereikbar hij voor je is! ^^


    BAM!

    Zeg dat het gewoon een vriend was, voor de vorm kun je zeggend at hij al een vriendin heeft/verloofd/getrouwd/uitgehuwlijkt/MAAKT NIET UIT is. en zeg gewoon dat er een uur was utgevallen en hij nog een hoesje voor zijn iPod nodig haad, maar maak iig gevall voor je pa duidelijk hoe onbereikbar hij voor je is! ^^

    Ja, maar dan raak ik verstikt in allemaal leugens, en dat wil ik dan ook weer niet... :S -doet moeilijk-
    Nàhja, hij is net thuisgekomen en ik moest hem gaan helpen met het eten >.< Moet ik anders NOOIT, heb gewoon gedaan wat hij vroeg en hij heeft nog niks erover gezegd, waarscheinlijk sebiet aan tafel.. Jeuuuuj xS


    Tanya is de beste.

    Imke Imke Imke.. *schudt hoofd
    Ik zou gewoon eerlijk zijn als ik jou was. Mss mag hij dan wel bij je komen enal^^ Tenzij je vader streng is x'D

    Mahaaa :'D.
    Njà, ik heb besloten om te zwijgen TOT hij erachter vraagt en dan ga ik gewoon eerlijk antwoorden, denk ik ^^


    Tanya is de beste.

    (...)
    Mahaaa :'D.
    Njà, ik heb besloten om te zwijgen TOT hij erachter vraagt en dan ga ik gewoon eerlijk antwoorden, denk ik ^^

    Goedzo, grote meid^^ Met leugens bereik je niets x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ach, later wanneer jullie trouwen hebben jullie een leuk verhaaltje voor jullie kiendjes :] Zal ik vast niet hebben x|

    Nee effe serieus, gewoon eerlijk blijven en miss vraagt hij er niet naar ^^

    Ach, later wanneer jullie trouwen hebben jullie een leuk verhaaltje voor jullie kiendjes :] Zal ik vast niet hebben x|

    Nee effe serieus, gewoon eerlijk blijven en miss vraagt hij er niet naar ^^

    HAHAHA :'D.
    Ik zie me al gaan: "Weet je nog die ene keer in de fnac?" =D
    Mahahaha ^^


    Tanya is de beste.

    Wahaha ocharme ^^
    Nja ik zou er dus ook niks over zeggen tot hij er iets over vraagt..XD
    Good luck (Y)