Okay, hier komt gezeik, dus opgepast.
Beneden hebben wij echt nog zo'n oude, dikke bak als tv. Dat ding is echt al meer dan tien jaar oud (bijna 20 kan ook wel), dus het moest er ooit eens van komen dat die tv het zou gaan begeven. Al moet ik toegeven dat hij het echt lang volgehouden heeft. Maar goed, boven hebben mijn broer en ik allebei een eigen, moderne tv (je weet wel, he). Alleen, nu kwam ter sprake dat mijn tv maar naar beneden moest komen totdat mijn ouders een nieuwe zouden kopen. Excuse me, sinds wanneer moet de mijne zonder overleg opeens naar beneden? Ik snap het, die van mijn broer is te groot voor beneden volgens mijn moeder, maar dan nog, waarom mag hij de zijne boven houden en ik niet? Als mijn tv beneden zou staan, dan heb ik er boven geen. Dat betekent dus dat ik al mijn series beneden moet kijken (wat mijn moeder zal irriteren die te graag haar rust neemt achter tv) en ik niet eens op mijn Playstation 4 kan spelen, tenzij ik die naar de kamer van mijn broer zou verhuizen, want mijn moeder wil geen spelconsoles beneden. En guess what, dan irriteer ik mijn broer omdat ik alleen in zijn kamer mag als ik op de xbox one of Playsation 3 wil spelen. Wauw, just wauw... wat een organisatie hier, zeg! Maar dit is toch echt oneerlijk? Dat ik mijn tv moet afgeven tot er een andere is? En echt elke keer moet ik weer opofferingen doen zoals hier. Is het omdat ik de oudste ben of zo? Meh!
Update: de oude tv doet het weer, wat ben ik even blij, haha.
Om het topic verder nog nuttig te houden. Hebben jullie ooit ook al meegemaakt dat je dingen moet opofferen, terwijl je jongere broertje/zusje er mee weg komt?
[ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 13:40 ]
16 - 09 - '17