• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:49 ]

Het is inderdaad warm D:
    Perfecte dag om naar de tandarts te moeten omdat mijn verstandskies er uit moet, zucht ):

26 - 02 - '16

Smyth schreef:
    Het is inderdaad warm D:
    Perfecte dag om naar de tandarts te moeten omdat mijn verstandskies er uit moet, zucht ):

Dat is zwaar kut.(cat)

MissEdgy schreef:
    (...)
    Dat is zwaar kut.(cat)

Behoorlijk. Raak ik nog meer verstand kwijt 😂🔫

26 - 02 - '16

Het regende hier vanochtend in Groningen (van dat vieze warme plak regen)
    Nu zit ik lekker op kantoor, maar heb wel een jurkje aan met blote benen. Dus het valt te doen gelukkig!

Alleen maar tranen van geluk

Ik vind het nu echt vies warm, niet echt lekker-warm zoals de afgelopen dagen, maar door de regen vanochtend en nu de wolken. Nee dankjewel.

"One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

Ja, bij mij heeft het vannacht flink gestormd. Ik schrok wakker van het harde onweer, bleh.

Adele schreef:
    Het regende hier vanochtend in Groningen (van dat vieze warme plak regen)
    Nu zit ik lekker op kantoor, maar heb wel een jurkje aan met blote benen. Dus het valt te doen gelukkig!

Wij hadden ook een flinke regenbui vanmorgen vroeg! Ging nog best even door!
    Maar nu schijnt het zonnetje lekker ^^

It's never gonna happen, Guys.

Gelukkig gaat het morgen en overmorgen wat koeler worden. Oef.
    Hitte overdag is nog net te overleven, maar waar ik niet tegen kan is als het 's nachts ook nog eens warm blijft.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik had mijn benen gisteren niet of te weinig ingesmeerd. Mannn dat merk ik nu. Aauuwwhhc

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Dan heb jij geluk gehad!
    Ik heb vandaag moeten werken (huisjes poetsen bij een vakantiepark), wat echt tegenviel door die hitte (#langebroek...) en doordat ik het nog nooit gedaan had. Gelukkig hoef ik het maar twee keer. :')