• En geen zalfjes of wat dan ook tot je beschikking? Oma Elise weet raad :Y) (Behalve voor degene die dit al wisten en nu denken 'duh, weet ik allang' dan heb ik geen advies dus carry on with your life and ignore me)

    Verhit iets van een lepel, schaartje, pincet (alles in die richting) met een aansteker. Als het warm is (en dat is het na ongeveer een seconde) druk het dan op je muggenbeet. Let op dat het materiaal waarschijnlijk goed heet is, dus doe dit maar kort zodat je jezelf niet verbrand, of wacht heel even af tot het iets minder heet is. Doe dit een paar keer en de jeuk wordt een stuk minder of verdwijnt voor een paar uur (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oeh, dit kan me misschien wel helpen :')


    obsessive rage

    i love you


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Misschien ook nog een handige tip: Tigerbalsem :Y). Goed voor de spieren en ook bij muggenbeten.


    Shoganai i ne~

    Aangezien muggen vaak het idee het dat ze spelden zijn, en ik een speldenkussentje, even een mt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Azijn werkt ook mega goed!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De azijn truc lijkt me iets veiliger. (Maar ik vind het wel lief van je dat je deze truc met je mede Q'ers wilt delen ^^)

    Zelf gebruik ik "Jeuk-weg" van ByeBites als ik een steek gehad heb en dat werkt erg goed, bij mij en mijn familieleden dan toch. Ik moet er wel bij zeggen dat als ik gestoken wordt, het direct zo'n grote schijf is.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 20:32 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ^ Azijn zal ongetwijfeld ook goed werken :') Dit is vooral bedoeld als snelle oplossing als je echt even niets bij de hand hebt (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    als je in de les zit (en je hebt niet veel tot je beschikking) en je ergert je aan je muggenbeten, OMCIRKELEN MET EEN BALPEN dan jeukt het niet meer (dit is vooral een psychologische truk hahahha) dunno of het echt werkt maar ik heb het gevoel van wel xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ah, mega handig!
    Ik ben (wow, wat een wonder even afkloppen) nog niet door een mug geprikt :o

    Maar ik ga over een week naar frankrijk dus eh ik ga even investeren in een na-de-beet pen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    goud schreef:
    als je in de les zit (en je hebt niet veel tot je beschikking) en je ergert je aan je muggenbeten, OMCIRKELEN MET EEN BALPEN dan jeukt het niet meer (dit is vooral een psychologische truk hahahha) dunno of het echt werkt maar ik heb het gevoel van wel xd


    PLACEBO


    Heaven is a place that we all have

    goud schreef:
    als je in de les zit (en je hebt niet veel tot je beschikking) en je ergert je aan je muggenbeten, OMCIRKELEN MET EEN BALPEN dan jeukt het niet meer (dit is vooral een psychologische truk hahahha) dunno of het echt werkt maar ik heb het gevoel van wel xd


    Ik ben waarschijnlijk de kluns die dit bij muggenbeten op m'n gezicht doet. Met permantente markers :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ben ik nou de enige die geen last van muggen heb gehad?

    Of gewoon een tubetje azaron kopen, dat werkt net zo goed en hoef je jezelf niet te verbranden :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat werd gedaan toen ik nog op school zat, was een kruisje in de muggenbeet zetten. Soms hielp dat ook wel.

    *klopt heel hard af* Ik heb al wel muggen gezien, maar nog niet gehoord (in mijn slaapkamer) en ik ben ook niet gestoken. Dat terwijl ik meestal het slachtoffer ben.


    Physics is awesome

    Ik denk dat ik dan een muggenbult verander in een brandwond.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh