• alleen in de auto van mijn vriend gereden!

    Dat lijkt misschien niet zo heftig, maar sinds ik mijn rijbewijs heb, heb ik alleen nog maar in de auto van mijn ouders gereden.
    Toen ik een vriend kreeg, ben ik ook regelmatig in zijn auto gaan rijden, maar dan wel met hem ernaast omdat hij alcohol op had of iets dergelijks.

    En vandaag moest ik dus in mijn uppie naar de Praxis omdat hij aan het klussen was, en oh hell dit is zo'n boost voor mijn zelfvertrouwen! (nerd)


    Wanneer waren jullie voor het laatst heel trots op jezelf?


    oi, suzy

    Omg dat is zo leuk!! Wat goed! Gefeliciteerd!

    Uhh ik ben de laatste tijd trots omdat ik heel goed ben in een vak, dat ik ook nog eens heel leuk vind!! (Dat laatste is het speciaalste haha)

    En ik ben nu gewoon blij want ik heb allemaal nieuwe mooie kleren hihi.

    (flower)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 13:55 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hahaha herkenbaar. Inmiddels heb ik al in een stuk of vijf à zes verschillende auto's (alleen en met bijrijders) gereden dat ik me heel snel kan aanpassen. (: (Vind het overigens best bijzonder voor iemand met maar twee jaar rij-ervaring.)
    Ik ben op het moment best trots op mezelf omdat ik goed bezig ben met op mijn eten te letten en het combineren van school en vrije tijd heel goed gaat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat goed!
    Ik was eergisteren heel erg trots omdat ik theoretisch rijbewijs had gehaald.


    16 - 09 - '17

    Niceeee. Ik heb al in redelijk wat auto's gereden (waarvan ik het slechtst met mijn eigen overweg kan, haha), maar het is altijd even eng ik herken je gevoel wel dus super tof! Ik heb momenteel niet echt iets waar ik trots op ben haha.


    The truth is out there.

    Ik haat autorijden. :') Daarmee ook dat ik mijn rijbewijs nog niet heb, haha.

    Ik ben wel trots op mezelf omdat ik vandaag goed aan het leren ben. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    Niceee! Goed bezig!!

    Ik vind autorijden best wel tof, maar ik leer nog. Desondanks zegt mijn rijinstructeur dat ik het iets minder tof moet vinden, want ik ga vaak net iets te hard rijden uit enthousiasme. (nerd)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 16:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:



    Niceee! Goed bezig!!

    Ik vind autorijden best wel tof, maar ik leer nog. Desondanks zegt mijn rijinstructeur dat ik het iets minder tof moet vinden, want ik ga vaak net iets te hard rijden uit enthousiasme. (nerd)

    Ik ga te hard rijden als ik het nummer Take me over van RED op heb staan. Over hardrock gesproken (nerd)

    Die gif is best wel on point lol


    oi, suzy

    Ik weet hoe je je voelt aaah dat is zo'n goed gevoel!

    Ik had het gisteren nog, toen ik me ein-de-lijk voor een opleiding heb ingeschreven. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Apa schreef:
    Ik weet hoe je je voelt aaah dat is zo'n goed gevoel!

    Ik had het gisteren nog, toen ik me ein-de-lijk voor een opleiding heb ingeschreven. :')

    Naisss, welke opleiding?


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)
    Naisss, welke opleiding?


    Mediaredactiemedewerker. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Apa schreef:
    (...)

    Mediaredactiemedewerker. (:

    Klinkt... cryptisch? :'D Van die opleiding heb ik nog nooit gehoord. (krul)


    oi, suzy

    Pfoe, oprecht trots weet ik niet eens. :'D Mijn leven is over het algemeen niet zo spannend, ben ik bang. Maar goed gedaan, in die auto! Ik ben nog niet eens begonnen aan mijn rijbewijs, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Iversen schreef:
    (...)
    Klinkt... cryptisch? :'D Van die opleiding heb ik nog nooit gehoord. (krul)


    Ja, het is inderdaad een hele mond vol. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een overwinning! Tenminste, ik neem aan dat het zo voelt.

    Ik was voor het laatst trots toen ik een bijna te schattig rugtasje bij primark heb gekocht. Hij is praktisch en leuk.


    Physics is awesome