• Ja! Ik moet verdorie gewoon dit hele weekend werken! Mijn baas is op vakantie, waardoor ik gewoon vier avonden (inclusief gisteravond) achter elkaar moet werken - IN DE SNACKBAR. Normaal zou ik dat echt niet verkeerd vinden, want centjes! Maar echt... Ik baal echt zo op dit moment. Het is al zo warm buiten, stel je eens voor boven die frituurpannen (':
          Ik geloof dat er alleen nog een klein lichtje is in het feit dat ik vanavond (en misschien ook morgenavond) mag bezorgen. Ik hoop dat ik die bus koud krijg met de ramen wijd open, want anders is dat echt geen verlichting. Dat is dan nog meer zweten dan boven de pan (': Help!

    En eigenlijk wacht er ook nog een hoop huiswerk en moet ik het huis schoonmaken voor mijn ouders thuiskomen...
    Nog meer mensen hier die zitten te balen dat ze andere dingen moeten doen, terwijl er zo'n heerlijk zonnetje buiten schijnt waar je dus niet van kan genieten?


    It's never gonna happen, Guys.

    Nouhou, ik wil super graag gaan werken, maar de komende maand zit ik binnen gekluisterd door mijn examens. Niet dat ik dat erg vindt dat ik binnen moet zitten. Maar ik zou toch graag weer gaan werken.
    Succes in ieder geval.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Nouhou, ik wil super graag gaan werken, maar de komende maand zit ik binnen gekluisterd door mijn examens. Niet dat ik dat erg vindt dat ik binnen moet zitten. Maar ik zou toch graag weer gaan werken.
    Succes in ieder geval.


    Oeh! Jij ook erg veel succes met leren en je examens!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb gelukkig niks dus hele dag lekker in de tuin. c: Succes tho!


    The truth is out there.

    Oh, ik herken het nog van de zomer dat ik in de frituur werkte. Whow, volgens mij ben ik toen enkele keren dood gegaan... Veel succes meid!

    Edit, vergeet dat laatste maar. Ik baal enorm dat ik deze dag nooit meer terug zal krijgen. Ik wil voor de rest jouw topic niet vergiftigingen met die enkele moment dat ik eens enorm baal.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 12:13 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Oh, ik herken het nog van de zomer dat ik in de frituur werkte. Whow, volgens mij ben ik toen enkele keren dood gegaan... Veel succes meid!

    Edit, vergeet dat laatste maar. Ik baal enorm dat ik deze dag nooit meer terug zal krijgen. Ik wil voor de rest jouw topic niet vergiftigingen met die enkele moment dat ik eens enorm baal.


    Oh! Heb het niet gezien, maar als je wilt luchten mag altijd ^^
    En dankjewel! Aan het einde van dit weekend ben ik ook dood volgens mij (':

    Lass schreef:
    Ik heb gelukkig niks dus hele dag lekker in de tuin. c: Succes tho!


    Dankje ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik baal ook ontzettend dat ik mijn eindwerk moet afwerken en dat op mijn laptop is.
    haha ik zit twintig keer van binnen naar buiten te gaan en terug, omdat ik altijd denk dat ik wel voldoende zal zien op mijn scherm.. Niet dus.

    Maar hé we overleven het wel,
    maak er het beste van!


    I'm becoming the best version of myself.

    Oei, succes met de warmte! Ik moet om half twee mijn tante gaan helpen met de opstel van haar verkoophoekje op de rommelmarkt, pff. Als het zo warm is heb ik geen zin om in die felle zon tafels te gaan opzetten en zo, maar goed.


    16 - 09 - '17

    Omg boven de frituurpan. Ik zit binnen, koeler dan buiten, en heb om de vijf minuten een opvlieger. Laat staan boven een frituurpan!

    Arco (alle ramen compleet open) is de beste oplossing, ik zal voor je duimen dat je mag bezorgen!! Hihi.

    Ik zit nu binnen omdat het warm is en eigenlijk moet ik studeren. Maar ik heb niet eens genoeg puf om eten te pakken... haha.

    Ik ben niet voor zulk weer gemaakt volgens mij hahaha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ja ik moet morgen ook werken (buiten) en het wordt 30 graden ;O

    Succes!

    Ik vind dit weer vreselijk dus ik blijf lekker binnen, hahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn werk zit er voor vandaag net op. Kokend hete vloeistoffen verwerken in een laboratorium zonder airco (en de ramen konden ook niet open) T-T


    26 - 02 - '16

    Ik werk dit weekend ook en ik werk bij Burger King, in de keuken.... I know how you feel :c


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Yep. Ik loop nu stage op een camping. Heel leuk, rondfietsen in je BLOEDHETE werkkleding en alle mensen voorbij zien lopen in bikini en lekker vakantie zien vieren D: En ik moet het hele weekend gewoon werken én het is smoordruk, dus ik drijf iedere avond weer mijn caravan in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik mag morgen de hele dag binnen werken. (huil)


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Jaa. Ik moest vandaag werken en morgen en overmorgen ook. Eén voordeel; we verbranden niet. (80% van de gasten bij ons zijn nu al verbrand.) Ik werk bij de Mac en ik weet hoe je je voelt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!