Ik ben voor om van alles terug een topic te openen.
Ik probeer het zelf, maar vaak ontbreekt me de tijd haha. Ik probeer wel altijd positieve topics aan te maken, want er is al genoeg negativiteit in de wereld. Misschien moeten we een 'mop van de dag'-topic aanmaken. Dat vond ik altijd een leuk topic op een andere website. ^^
Vergeet ook niet dat er ook een heel promotieforum is voor je creaties. Die komen ook gewoon in de actieve topics terecht. Dus als je bijvoorbeeld een topic maakt over je story en een update post bij ieder nieuw hoofdstuk, komt jouw verhaal ook terug in de actieve topics.
Je kan voor iedere creatie een topic maken, dus waarom niet? En als je dan bijvoorbeeld een promotietopic maakt voor een lijstje van je, stel dan een extra vraag in het topic die te maken heeft met je lijstje. Dan zijn users ook sneller geneigd iets te vertellen en daardoor dus het topic terug omhoog te schoppen. Extra publiciteit. Allez mannen, ik haal enkele simpele marketingtrucs boven, haha.
Ik heb ook al een tijdje een idee voor een spel/wedstrijd, maar ik wacht tot de tijd me beter gezind is. Ik heb nog niets uitgewerkt, maar in gedachten ben ik al superenthousiast.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury