Story
Deelnemers Ik zoek maximaal 15 enthousiaste deelnemers met stalen zenuwen. De inschrijvingen blijven open tot donderdag 25 mei 16.00 uur! Ongeveer rond dat tijdstip zal ook de eerste opdracht online komen te staan. Juryleden Ik zoek ook juryleden, namelijk maximaal 2. Hiervoor moet je wel voldoen aan een paar eisen: je beheerst de Nederlandse spelling en grammatica vrijwel foutloos, je kunt mensen goed van opbouwende kritiek voorzien, én je kunt je houden aan deadlines en afspraken. Meehelpen? Je zult van mij een tekstje krijgen dat je moet verbeteren. Opdrachten Er komen 5 opdrachten. Elke opdracht is een stand alone waarin je een door mij gegeven tekstje gaat uitwerken. Je schrijft in het Nederlands en over onbekende personen. Je mag zelf invullen hoe je de opdracht uitwerkt, zolang er een link is met het door mij gegeven tekstje. Je verhaal is 1500 tot 2500 woorden en je krijgt 20 dagen om te schrijven. Hieronder alvast de titels van de opdrachten: 1. The Letter 2. The Room 3. The Housemaid’s Tale 4. Project X 5. The Untold Story |
Beoordelingen Je zult worden beoordeeld op de volgende punten. Je kunt in totaal 100 punten scoren. Natuurlijk is degene met het meeste aantal punten de winnaar. Er is dus een winnaar per ronde en een winnaar van de gehele wedstrijd. Spelling en grammatica, 25 Originaliteit, 25 Spanning, 25 Geloofwaardigheid, 25 Inleveren Inleveren doe je in het topic en op deze manier: Ik lever mijn verhaal in: linkje naar het verhaal. Prijzen Elke deelnemer die alle vijf de opdrachten op tijd inlevert, ontvangt een badge. Ook de winnaar van de wedstrijd ontvangt een badge. Dan nog even dit - Bij niet inleveren zonder joker lig je eruit - Je krijgt 2 jokers, zet die in voor de deadline - Elke opdracht kun je 3 dagen uitstel krijgen, vraag aan voor de deadline - In principe geen afvallers, degene met de meeste punten wint - Plagiaat wordt bestraft - Aanmelden doe je dikgedrukt - Je bent deelnemer of jurylid, niet allebei - Naamsveranderingen doorgeven |
Bakugou > Tacitus > Kirkman > Shouto
Lorem
Tamatoa > Pennywiise > Sarn
Evaethas
Juryleden
Ik dus,
en Amber738.
Ronde 1 - The Letter
Bakugou > Tacitus (uitstel): link
Captain_Obvious > Wilberforce: JOKER
Mankind:
Lorem: link