• Hoi!

    Normaal kan ik vrij snel wel iets bedenken waar ik tevreden mee ben qua titel. maar nu gewoon écht niet.
    Het verhaal even in korte lijnen (mijn vorige beschrijving was vrij onduidelijk)

    Victoria heeft altijd tussen de mensen gewoond. Haar moeder leeft in een andere wereld en haar vader is een gevalletje DNA Onbekend. Al een tijd lang neemt het natuurgeweld in de wereld plots toe [ denk aan; orkanen, tsunami's aardbevingen maar ook steden die verwoest worden door bijvoorbeeld ophol geslagen plantengroei] Anwar, een knappe elf (natuurlijk) weet Victoria te redden wanneer het geweld dichterbij komt. hij neemt haar mee naar Svergai, zijn thuis. Maar Victoria komt erachter dat er meer schuilt achter haar aanwezigheid binnen het hof van Heer Talon - een risicovol spel waar het draait om het tegen gaan van De Verspreiding. Victoria is drager van één van de 5 genen. De 5 genen die coderen voor een genezing van de zelfverwoesting van onze wereld; of er juist voor zorgen dat de verwoesting versneld wanneer in verkeerde handen
    Maar ze is een mens, geen elf dus feitelijk is het onmogelijk dat haar bloed en vezel het bestaan kan laten overleven - of zit er meer achter?

    de Elven in mijn verhaal wonen in Scandinavië en IJsland, maar ik wil ijs niet de boventoon laten voeren (dan krijg je spontaan Elza in je oor roepend like; LET IT GOOO)
    Maar afijn. dat dus een beetje. Ik zoek een Nederlandse titel.

    Wie iets leuks weet; please let me know! :) oh en of het uberhaupt mogelijk het lezen waard is hihi

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 12:30 ]


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Elf Fantasia ??
    Ice / Icy Elfs ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    ijs Elfen ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik raad je zeer om deze site een gooi te geven:

    http://www.fantasynamegenerators.com/

    This will solve all your nane problems :')

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 22:51 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ben je van plan om het verhaal online te zetten? Zo niet dan zou ik lekker 'Werktitel' gebruiken haha.

    En anders... tja, lastig. Tegen welk natuurgeweld nemen ze het op? Welke thema's zijn belangrijk? Wat ik vaak bij fantasy doe is door mijn playlist scrollen. Two Steps From Hell heeft bijvoorbeeld echt van die titels waar ik meteen inspiratie van krijg ;P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    Ik raad je zeer om deze site een gooi te geven:

    http://www.fantasynamegenerators.com/

    This will solve all your nane problems :')


    Maar dat gaat toch niet over titels? :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet trouwens denken aan Duizend donkere dagen/decennia, wat zowel symbolisch als letterlijk zou kunnen zijn ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tegen wat voor natuurgeweld? En wat is het belangrijkste in je verhaal? Het natuurgeweld, de elfen, het politieke spelletje tussen elfen en mensen, het speciale gen wat de hoofdpersoon draagt?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Misschien de medische naam voor het gen? Net zoals de officiële naam voor het vogelgriepvirus: H5A8

    Klinkt wel dramatisch right?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Maar dat gaat toch niet over titels? :p


    Beetje creatief denken hoor, Natas :P inspiratie opdoen is stap 1 !


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wanneer oren puntjes krijgen

    idk, daar moest ik aan denken xD


    ~My Mind Is Free~

    Ringwraith schreef:
    Ik moet trouwens denken aan Duizend donkere dagen/decennia, wat zowel symbolisch als letterlijk zou kunnen zijn ;p


    Goeie tip van Two Steps from Hell! en op zich vind ik een titel in deze richting wel tof dus misschien kan ik er wat mee


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    M0NA schreef:
    Misschien de medische naam voor het gen? Net zoals de officiële naam voor het vogelgriepvirus: H5A8

    Klinkt wel dramatisch right?


    Dramatisch? sounds pretty damn cool! moet ik alleen even bedenken hoe m'n gen heet, dus wellicht kan ik er wat mee ja!


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    ik heb de beginpost aangepast! mijn uitleg van het verhaal was inderdaad erg onduidelijk


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Het overleversgen
    Svergai / Het hof van Heer Talon
    De verspreiding

    Of gewoon de naam van de hoofdpersoon
    Victoria
    (En ik kwam er net achter dat als je Victoria en Anwar achter elkaar doet heb je Victorianwar.. maar dat heeft niks met het verhaal te maken)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    Het overleversgen
    Svergai / Het hof van Heer Talon
    De verspreiding

    Of gewoon de naam van de hoofdpersoon
    Victoria
    (En ik kwam er net achter dat als je Victoria en Anwar achter elkaar doet heb je Victorianwar.. maar dat heeft niks met het verhaal te maken)


    Haha no way! Daar had ik niet eens bij nagedacht nog. Misschien doe ik er wel iets mee in het verhaal ! :')


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat