wat voor kleur hebben jullie op je nagels
mijn linkse hand
pink : rood
ringving : geel
middelvinger :zwart
wijsvinger : oranje
duim : roze
mijn rechterhand :
pink : roze
ringvinger : oranje
middelvinger : zwart
wijsvinger : geel
duim : rood
en hoe zijn die van jullie ?
x
-
1 juni 2008 - 19:0923 juni 2008 - 22:30
ik heb tamelijk lange nagels, iedreen houd van mijn nagels!!(hii) soms doe ik gewoon het witte gedeelte (welliswaar het bovenste gedeelte dus!) in het wit en dan is over je gehele nagel gaan met de kleur van je nagel zelf! (het onderste deel!)
of gewoon helemaal in het zwart met daarop zo'n wit doodskopje.(echt cool,ookal zeg ik het zelf)
of... ik doe het witte gedeelte in het zwart en dan over je gehele nagel gaan met nagelversterker en er een rood steentje op zetten op elke nagel!
das zijn mijn 3 meest gebruikte manieren
liefsx23 juni 2008 - 22:31rood met de boven rand zwart [dat witte ]
en ga het zo opneiuw lakken.. weet alleen nog neit wat23 juni 2008 - 22:32Nix meer..
ik had 4 dagen geleden oranje.
Ik had 3 dagen geleden blauw.
2 dagen geleden zwart.
gister grijs.
en nu even nix.
AAP
24 juni 2008 - 17:4624 juni 2008 - 17:47heb se nu zwart xP
met koninginnedag waren ze zwart met Oranje
heb se ook wel is zwart met roze of blauw gehad xP
& ook rood met zwart streepje erdoor mr da was lelyk xP leek net spidermannagels.. xP
heb ook zwart met wit gehad.. xP
uwhh... en voor de rest weekeigenlyk nie xP
mr heb nieuwe inspi voor nagels nodigWe can only learn to love by loving.
24 juni 2008 - 18:3824 juni 2008 - 18:55zwart op linkerhand en rood op rechterhand
*all the hurt inside you've learned to hide so well*
24 juni 2008 - 22:1524 juni 2008 - 22:1524 juni 2008 - 22:17op iedere nagel zat de nederlandse vlag maar die heb ik even verwijderd nu zijn rose/rood met gele stipjes
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
24 juni 2008 - 22:1924 juni 2008 - 22:27
Allebei handen:
pink : zwart
ringving : rood
middelvinger :zwart
wijsvinger : rood
duim : zwart24 juni 2008 - 22:54ik heb nu niks op maar meestal zwart met rode stipjes of soms rode nagels met witte smiley's er op x)
25 juni 2008 - 13:02Ik heb nu niks, maar een vriendin van mij had zwart-wit-zwart-wit
De zwarte nagels met een wit TH teken (zonder rondje) en de witte nagels andersom, vet cool!
En met twee vriendinnen
een- rood emt witte stippen
twee- rood met zwarte stippen
drie-wit met zwarte stippen
Maar ik heb ze meestal zalmkleurig, zwart of rood of dus gemengd, Maar dat van op iedere nagel T-o-k-i-o-h-o-t-e-l is ook cool ^^