MAAR OKE. Het staat onder de spoiler bc mocht Es het niet willen weten, of als er onverwachte mensen meelezen (wbw) HAHAHAHA.
Cat & Lindsey (Gia's karakter) werken dus samen en ze hebben ervoor gezorgd dat Reid in jail is gekomen. Doordat Cat ook in de gevangenis zit, heeft zij zo'n bewaarder gemanipuleerd die ook bij Reid's gevangenis werkt en daardoor weet ze dingen over hem die ze normaal gesproken niet zou kunnen weten.
Ze zegt dat ze zwanger is van Reid, like dat Lindsey gedaan zou hebben dat ze Maeve (z'n gf, idk of you know) is en hem dan gepijpt (IK HEB ZO VAAK CAN'T HANDLE GEROEPEN BIJ DAT STUK) zou hebben en het zaad aan Cat hebben gegeven. (Via die bewaarder) die het dan bij zichzelf heeft laten implanteren (or whatevs). Later blijkt dan dat ze echt zwanger is, maar niet van Reid, van die ene bewaarder die ze heeft gemanipuleerd.
Het blijkt dan dat Lindsey en Cat een relatie hebben (IK GING DOOD BC EMILY ZEI LESBIAN LOVERS EN I WAS LIKE YAAAAAAAAAAS BITHC UG OOIIOSDIJOIJDFO), maar Lindsey wist niets van die zwangerschap dus toen ze dat hoorde op het einde was het wel sad en gaf ze zichzelf dus over.
En like, dan doe je alles voor je liefde en zij bedriegt je zo. R I P. IK KON HET LEVEN EVEN NIET MEER AAN.
EN DUS AAN HET EINDE HEBBEN ZE EEN LEAD OF IETS OP MR. SCRATCH BC MORGAN (u g h) kwam (ik dacht de hele episode maar het was maar 5 mins lol) EN DAN RIJDEN ZE MET TWEE SUVS EN WOORDEN ZE AANGEREDEN EN I'M DYIDGNIDOGNRDKFNJ.
loved the episode tho.
stay safe because I like being alive at the same time as you