Djeezes man, ik stond vanochtend op en ik draaide een beetje acrobatisch met mijn benen en bam. Het hoekje van mijn nachtkastje plantte zich precies in het kuiltje dat ontstaat tussen je been en je knie. Toen heb ik echt de hele kamer onder gescholden en daar ben ik eigenlijk de rest van de dag niet mee gestopt. Het doet namelijk nog steeds zeer en de pijn trekt zich langzaam door mijn onderbeen naar mijn voet. Waar het zich soms nestelt en dan weer verder gaat.
grihoeghioerghierog
Het voelt een beetje alsof de hoek van het nachtkastje zich onder mijn knieschijf wilde peuteren en volgens mij was dat ook zo. Verder heb ik een enorm frustrerende dag en kon ik niet hardlopen om even wat stoom af te blazen.
Hier is een plaatje van knieën om mijn pijn te benadrukken:
Als je zeg maar, het heuveltje van de knie ziet, kwam de hoek van het nachtkastje precies in het schuinondersterechtse deukje terecht. Van links.
Kortom, ik heb niet zoveel te vertellen, maar wel een beetje pijn. Nog steeds. Hebben jullie nog wat pijnlijks meegemaakt de laatste paar dagen? Mentaal of fysiek?
(Ik zou een topic kunnen openen over mijn mentale pijnlijke perikelen, maar ik ben awkward as fuck en dat zou te lang duren. Dus hierbij mijn knieperikelen. Maar voel je vooral vrij om me te vertellen over mentale pijnpunten, dan kan mijn knie een beetje compenseren.)
[ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 20:53 ]
Tijd voor koffie.