• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Grimmlove --> Pua

    Dochter van The Evil Queen?


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    pugna schreef:
    Dochter van The Evil Queen?


    Is goed'


    --

    Stop op dames


    --

    Claim Christina Nadin.


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    Oehh oehh ik wil Peter wanneer het Calyce is gelukt hem weer levend te krijgen XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    Oehh oehh ik wil Peter wanneer het Calyce is gelukt hem weer levend te krijgen XD


    Oke zet ik hem er alvast tussen!


    --

    Sophamoara schreef:
    Oehh oehh ik wil Peter wanneer het Calyce is gelukt hem weer levend te krijgen XD

    Is ze een bad girl?


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    DARCELL PUGNA AURIEL MILLS

    NAAM
    Darcell • Frans • Donker •
    Ariel • Latijns • Gouden •
    Mills • Engels • Familienaam

    Pugna • Latijns • Gevecht •


    LEEFTIJD
    ☾ Geboortedatum • 11 Juni
    ☾ Sterrenbeeld • Tweelingen
    ☾ Leeftijd • 19 Jaar


    MAGIE
    ☾ Blood Magic
    ☾ Healing Spells
    ☾ Witchcraft
    ☾ Telekinesis
    ☾ Teleportation
    ☾ Heart Ripping
    ☾ Mirror Enchantments
    Als dochter van de sterke Regina bezit Pugna veel magie en is er goed in getraind. Onder andere bezit de jongedame bloed magie, net als haar moeder. Echte krachten die Pugna van haar moeder kreeg zijn onder andere Mirror Enchantements en Heart Ripping. Het vermogen om dingen door spiegels te zien en erdoor te reizen en om iemands hart eruit te rukken en hem zo kunnen besturen en/of vermoorden. Pugna heeft hier veel op geoefend, maar doet het niet vaak. Wel is ze hier enorm goed in, in tegenstelling tot Mirro Enchantements. Wat moet ze er mee? Ze kan toch al teleporteren? Hekserij is het vermogen hebben om spreuken en vloeken op te roepen, iets wat Pugna vaak gebruiken wil, maar niet mag. Ooit zou ze zelf een vloek op willen roepen, maar niet meteen, later. Telekinese is een kunsje voor de jongedame en teleportatie ook, maar dit kan ook nog wel eens mis gaan. Wel kan ze mensen en dingen helen met haar handen.

    INNERLIJK
    Positive
    ☾ Charmant
    ☾ Té Eerlijk
    ☾ Braaf
    ☾ Alleen wat aardiger tegen vrienden
    ☾ Hardwerkend

    Negative
    ☾ Licht Gestoord
    ☾ Brutaal
    ☾ Sluw
    ☾ Wantrouwig

    Pugna is een dame die zich, als ze je pijn doet, niet direct ''sorry'' zegt. Ze lacht alleen, en verwacht niet dat die sorry nog zou komen. De jongedame kan praten over dood, bloed en tranen zonder zich te schamen. Ze is hard en steenkoud, dat weet ze en ze kan ermee leven. Pugna is sluw en kan mensen simpel om haar vinger binden, ze kan iedereen dingen laten doen die ze wil. De jongedame is misschien egoïstisch, maar dat boeit haar niet. Het meisje is brutaal en enorm sarcastisch, maar doet dingen altijd wel binnen de regels, omdat ze streeft naar de beste te zijn. Hierin kan je merken dat ze zich zelf belangrijk vind en haar trots wel vooraan staat. Als de jongedame je niet mag laat ze dit merken, een kracht om haat te leveren naar mensen. Ze zou hierom kunnen lachen, maar het is wel de waarheid. Na haar slechte eigenschappen is ze nog best charmant, ze is creatief en hardwerkend. Je kan de dame gelukkig maken met haar boek en ook door haar een tekenboek of een schrijfblok te geven. Dit kan ze in één keer volmaken.

    LIVE IS NOT A
    FAIRYTALE, SWEATHEART.

    BOOKS HELP US TO ESCAPE FROM REALITY.

    VERLEDEN
    RELATIES
          Familie
    Moeder Regina Mills • Geboorteland Camelot Castle • Leeftijd ??? • Baan Nu Storybooke Dokter •
    Vader Robin Hood • Geboorteland Enchanted Forest • Leeftijd ??? • Baan Dood •
    Broertje Bembe Juanito MillsGeboorteland Enchanted Forest • Leeftijd 23 Jaar • Baan Nu Storybooke Help- Agent •

          Vrienden
    Crush
    Bestfriend
    Hate
    Quote.
    UITERLIJK
    EXTRA

    Quote.

    Lay-out credits naar Seikatsu.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 18:17 ]


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    pugna schreef:
    (...)
    Is ze een bad girl?


    Jaja en Peter is gewoon geweldig :P
    Leuke lay-out btw ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    (...)

    Jaja en Peter is gewoon geweldig :P
    Leuke lay-out btw ^^

    Ik heb de helft van de krachten van Regina over geschreven xd


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    pugna schreef:
    (...)
    Ik heb de helft van de krachten van Regina over geschreven xd


    Hihi ikke kijkennn


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    (...)

    Hihi ikke kijkennn

    Jije kijkennn


    Leid ik mijn eigen gevecht of ben ik de oorzaak van de strijd van een ander?

    Peter Pan

          N A M E
    • Peter Pan •
    Hij heeft zichzelf vernoemd naar de pop van zijn zoon. Peter staat voor steen en ondanks dat best een stomme naam is dealt hij erg graag mee. Tenslotte heeft hij Neverland ook zelf bedacht en eigenlijk gecreërd. Pan is zijn familienaam.
    • Malcolm •
    Hij is heel gelukkig met het feit dat een grote meerderheid zijn echte naam niet weet gezien deze diender van sint Columba betekent en Peter Pan dient alleen zichzelf.

          A G E
    Niet zo oud is wat hij op deze vraag zou antwoorden. Hij ziet er tenslotte uit als een zeventienjarige en zal er zo blijven uitzien. Hij is namelijk onsterfelijk en zal daarom altijd het uiterlijk van een 17-jarige behouden.
    Hij heeft geen idee wanneer hij precies is geboren alleen dat zijn sterrenbeeld een Leeuw is.

          R O L E
    Peter Pan. Ook wel de koning van Neverland. Hij is een van de kwaadaardige personen in het stadje Storybrooke.

          O B J E C T
    Peter is best wel handig met magie en heeft er al vrij vroeg voor gezorgd dat delen van andermans magie geen invloed op hem hebben. Zo de vloek dus ook niet, toch is hij wel delen van zijn geheugen verloren. Deze zal hij terugvinden wanneer hij zijn armbanden ziet, die hij zelf heeft gemanipuleerd. Hij weet wel nog precies wie hij zelf is en waar hij vandaan kwam, dat is dan ook alles. Al zijn dierbaren is hij vergeten.

    "I'm not lying, I'm making the story more attractive. "

    🌸 "It's so much easier to get people to hate something than to believe." 🌸


    "Did I forget to introduce myself? I'm Peter. Peter Pan. "
          I N N E R
    Believer
    I'm a strong believer that you practice like you play, little things make big things happen.
    Hij is een echte gelover. Hij gelooft erin dat je maar genoeg in jezelf en in anderen gelooft alles kunt. Hier staat hij dan zelf ook volledig voor en hij is een echte gelover. Hij is niet snel bang en zijn geloof in van alles is zonder enige twijfel zijn grootste en belangrijkste karkatereigenschap.

    Big fantasy
    Fantasy, mirrors, desire. Imagination reshapes is.
    Natuurlijk gaat zijn geloof in dingen gepaard met nog een andere belangrijke eigenschap, hij heeft namelijk een hele grote fantasie. Alles is mogelijk in zijn brein en hij probeert dit ook aan andere te laten zien toch gaat hem dit niet altijd even goed af. Hij is een goede verhalen verteller omdat zijn fantasie zo ver rijkt en dit vindt hij dan ook geweldig om te doen.

    Smart
    Be smart, be intelligent and be informed...
    Hij is heel slim en heeft echt wel een goed paar hersenen. Hij leert gemakkelijk maar kan daardoor ook heel gemakkelijk de waarheid verdraaien en een snel maar goed plan bedenken. Een eigenschap die hij maar al te vaak gebruikt, op deze manier komt hij onder vele dingen uit of laat hij er anderen gemakkelijk voor opdraaien.

    Charming
    He behaves as if he was beautiful... It is the secret of his charm.
    De jongeman is heel erg charmant en zo denkt iedereen dan ook over hem op het eerste moment, toch komt zijn schaduwkant ook gauw naar boven. Door zijn charme kan hij echter toch nog wel enkele vriendschappen maken al is dit dan wel opgebouwd van vertrouwen van slechts een kant want hij vertrouwt niemand.

    True
    Everyone's true colors show eventually.
    Hoe hard de waarheid ook mag zijn hij liegt niet. Voor hem betekent de waarheid heel erg veel, hij kan de waarheid wel verdraaien maar liegen doet hij niet. Als hij iets niet leuk vindt zal hij dat zeggen en zeker niet voor zich houden. Waarheid vindt hij heel belangrijk en hoopt hij dan ook in andere te vinden.

    Childish
    Age is no guarantee of maturity
    Zo nu en dan komt het kind echt in hem naar boven. Hij wil bijvoorbeeld graag zijn zin hebben en kan daar best wel eens over zeuren. Toch kan hij wel lekker zichzelf zijn door deze eigenschap en dit maakt hem goed met anderen mensen en kinderen.

    Arrogance
    Self-confidence is distributed all wrong.
    De jongen is heel arrogant en niet in de zin dat hij zichzelf heel mooi of knap vindt. Maar hij vindt bijvoorbeeld dat als je door hem in de steek gelaten wordt voor een hoger doel je jezelf misschien zelfs wel vereerd moet voelen. Zijn arrogantie is zeker niet een van zijn positiefste eigenschap maar hoort wel zeker bij hem.

    Manipulative
    If you allow people to make more withdrawals than deposits in your life, you will be out of balance and in the negative. I love it when you do that.
    Hij heeft er geen problemen mensen lichtelijk of gewoon geheel te manipuleren. Als hij zo zijn zin kan krijgen vindt hij het al lang goed en zal er niet meer moeilijk over doen. Hij is hier dan ook heel goed en wint gemakkelijk mensen aan zijn kant.

    Not loyal
    Loyalty is hard to find. Trust is easy to lose...
    Loyaal is hij zeker niet. Je wordt gemakkelijk ingeruild en als er iets belangrijkers in de weg komt hoef jij ook zeker niet meer op zijn hulp te rekenen er zijn nou eenmaal belangrijkere dingen.

    Sadistic
    Sadistic excess attempts to reach roughly and by harshness what art reaches by fineness.
    Hij kan zeker wel sadistisch zijn en vindt het zo nu en dan echt wel leuk om mensen lekker naar beneden te werken. Hij weet ook dat geen goede eigenschap is maar hij kan ervan genieten en zolang dat het geval is stop hij er echt niet mee. Hij is dan ook goed in het aftasten van andermans zwaktepunten.

    Reckless
    I've been reckless, but I'm not a rebel without a cause.
    Hij neemt graag de leiding en is daarin best wel roekeloos. Hij kan vrij makkelijk beslissingen maken maar deze zijn zeker niet altijd even goed omdat hij ze vaak snel en dus roekeloos maakt. Hierdoor komt hij dan ook nogal eens in de problemen.

    Selfish
    Selfish, taking what I want and saying it is mine.
    Hij is belangrijker dan ieder ander en dit telt zeer zwaar in zijn afwegingen. Zoals hierboven al een paar keer vermeld als er iets belangrijkers komt voor hemzelf zal hij hiervoor kiezen. Hij is heel zelfzuchtig en geeft daarbij niet veel om anderen.


    "You can't steal me, no. Not the way I stole you. "
    🌸 "It's the devil that's trying, to hold me down." 🌸

          W E A P O N S
    • Pijl en Boog •
    Hij kan goed omgaan met een pijl en een boog, hij heeft een goed richtingsgevoel en door vele jaren trainen kun je hem zonder meer wel een pro noemen. Dit doet hij dan ook graag om zijn kost mee te verdienen. Hij gaat op jacht in het bos
    • Magic •
    ◾Geloof Magie: Hij is een expert op het gebied van geloof magie. Als hij maar hard genoeg in iets geloofd verschijnt het. Hij kan andere deze magiesoort ook goed leren aan anderen hij leerde zijn zoon met gemak om met geloof magie een stuk taart te laten verschijnen. Later gebruikt hij zijn geloof magie zodat Repel's doos van Pandora nep was en dat hij de echte in handen had. Deze kon hij toen gebruiken om Repelsteeltje in de doos te vangen.
    ◾Vliegen: Met behulp van geloof magie en als hij later het hart van de grootste gelover heeft kan hij gemakkelijk in Never Land vliegen.
    ◾Sterke zintuigen: Peter Pan kan alles horen en zien wat er op het eiland Never Land gebeurt.
    ◾Controle over de schaduw van Never Land. Nadat hij zijn zoon Repelsteeltje opgaf voor eeuwige jeugd kreeg hij controle over de schaduw van Never Land. Het kan andere schaduwen laten verdwijnen, transformeren in andere mensen en kan vliegen net als Pan zelf.
    ◾Controle over Never Land, Pan beslist wie er op het eiland mag komen en wanneer die persoon weer weg mag. Kapitein Haak kwam alleen weg van Never Land omdat Pan een deal met hem maakte.
    ◾Hekserij, Peter Pan heeft veel macht als het gaat over dit onderwerp. Hij kan mensen bevriezen zodat ze zich niet meer kunnen bewegen, zichzelf en objecten teleporteren en hij kan Telekinese gebruiken. Ook kan hij mensen doden door hun schaduw te stelen en kent hij magie om van lichaam wisselen met iemand zelfs als die persoon dat niet wilt. Hij kon ook de betoverde armbanden van Cora aanpassen zodat ze magiegebruikers hun magie neutraliseerden en hij had het zo gedaan dat de armbanden niet zijn magie neutraliseerden.
    ◾Bloed magie: Hij was in staat om nadat hij zijn zoon rumplestilkin/Mr. gold in Pandora's doos te vangen de doos te betoveren met bloed magie zodat alleen diegene van zijn bloedlijn de doos weer konden openen.


          A P P E R A N C E
    komt
    🌸 "Don't you know?! Cheaters never win." 🌸
          P A S T
    Een man genaamd Malcolm wordt ergens in het Sprookjesbos geboren. Zijn familie is erg arm en op een dag om de familie te kunnen onderhouden wordt Malcolm verkocht aan een smid als leerling. Op die manier kan hij geld verdienen en helpen om het gezin te onderhouden. De smid is echter geen goede meester en hij mishandeld Malcolm. De enige manier waarop Malcolm deze zware tijd volhoud is iedere dag dat hij boven het warme vuur van de smederij staat hij denkt aan het advies dat zijn vader hem gaf "Denk Mooie gedachten" door dit te doen ging hij iedere avond naar de voor hem meest wonderbaarlijke plek ter wereld: Never Land.

    Op een bepaald moment ontmoet Malcolm de Zwarte Fee en krijgt een kind met haar. De Zwarte Fee verkiest macht over liefde en verlaat Malcolm. Hierdoor blijft Malcolm alleen achter om voor zijn zoon te zorgen, die hij Repelsteeltje noemt. Malcolm is echter een zwendelaar en het duurt niet lang voordat iedereen in de omgeving weet van zijn leugens en trucjes waardoor hij geen werk meer kan krijgen om geld te verdienen. Om zichzelf en zijn zoon toch te kunnen onderhouden speelt hij een kaartspel genaamd volg de Dame.

    Als hij dit op een dag doet komen een paar van zijn klanten erachter dat Malcolm de boel voor de gek houd. De boze klanten slaan Malcolm in elkaar stelen al het geld dat hij heeft verzameld. Alleen als ze erachter komen dat hij een zoon heeft laten ze hem met rust nadat ze zijn geld hebben afgepakt.

    Op een bepaald moment laat hij zijn zoon Repelsteeltje achter bij een stel spinsters terwijl hij werk gaat zoeken maar als dit niet lukt probeert hij weer met kaarttrucjes mensen hun geld te stelen. Repelsteeltje is bang om alleen achter te blijven met spinsters. Om zijn zoon te kalmeren geeft hij hem een pop gemaakt van strooi en zegt tegen zijn zoon om de pop een naam te geven zodat hij als een beschermer kan zijn. Repelsteeltje noemt de pop Peter Pan.

    Wanneer Repelsteeltje met een magische boon aankomt om naar een andere wereld te gaan grijpt Malcolm deze gelegenheid met open armen aan en samen gaan ze naar Neverland. Een eiland slechts voor kinderen en Malcolm komt voor een belangrijke keuze te staan, zijn zoon opofferen en het pad van de eeuwige jeugd te bewandelen of samen met zijn zoon van het eiland geschopt te worden en nooit een kans krijgen terug te komen. Hoe stom het ook mag klinken was deze keuze snel gemaakt en besloot hij op Neverland te blijven en zijn zoon te verlaten. Vanaf die dag gaat Malcolm door het leven als Peter Pan om zijn zoon toch nog iets van te eren en niet te vergeten.

          R E L A T I O N S
          Family
    • Zoon • Rumplestilskin • Immortal • The Dark One
    • Vrouw • The Black Fairy • Immortal • Stealing Baby's
    • Klein kind • Neal • Dead • --
    • Klein kind • Gideon • 19 • --
    • Overklein kind • Henry • 17 • --

          Friends
    Wie wil?
    Hij is cool hoor (cool)


          E X T R A
    Allereerst is hij natuurlijk de grote leider van de lost boys wat hem best wel een goede positie geeft hij heeft zijn groepje dan ook zeker niet opgegeven en heeft enkelen van hen meegenomen. Felix zijn trouwste maatje is dan ook met hem meegekomen naar Storybrooke.
    In een eerder gevecht is Peter verslagen toch heeft hij zijn weg naar de bewoonde wereld terug kunnen vinden, toen hij in de rivier van de verloren zielen viel is hij door een roodharige dame uitgevist en heeft hij zijn weg naar Storybrooke kunnen hervatten. Nu is hij uit op wraak, voor ieder die er wat mee te maken had en zijn wraak zal zeker zoet zijn.

    L
    E
    T
    '
    S

    P
    L
    A
    Y


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kan ik nog een mannelijke rol reserveren?


    Strong is the new pretty