• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Heyy!
    Ik zou graag een meisje willen claimen ;P
    Van DarkOne mocht het de dochter van Rumple zijn


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Heyy!
    Ik zou graag een meisje willen claimen ;P
    Van DarkOne mocht het de dochter van Rumple zijn


    Dan is het goed c: ik zet hem erop c:


    --

    DNCE schreef:
    (...)

    Dan is het goed c: ik zet hem erop c:


    Yay thnx, ik maak haar zo snel mogelijk ;P
    Hoogstwaarschijnlijk vandaag ;P


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Yay thnx, ik maak haar zo snel mogelijk ;P
    Hoogstwaarschijnlijk vandaag ;P


    Joooooo!!! Hihi rara van wie mijn dochter is (wbw)
    DON'T YOU DARE LOOK IN THE LIST!!!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    (...)

    Joooooo!!! Hihi rara van wie mijn dochter is (wbw)
    DON'T YOU DARE LOOK IN THE LIST!!!!


    Euh... Ik gok iets van Peter Pan?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jo      Mari      Gold
    "Yes, I Am A Gold, So What?"


    NAAM


    Jo Mari Gold
    Jo | Jo betekent Juncto | In samenhang met. Ook is een Jo een Japanse vechtstok. Jo ziet haar naam vooral als teken van vrijheid.
    Mari | Mari is een Finse jongens én meisjes naam. Het betekent Bitter. De betekenis klopt, maar Jo vind het geen mooie naam.
    Gold | Gold is Goud. Een mooie betekenis, Jo houd veel van geld en schatten.


    LEEFTIJD


    Jo is 16 jaar oud. Ze gedraagt zich alleen als een 8 jarige en soms ook weer als een 30 jarige. Ze kan erg verwarrend zijn in leeftijd. Veel zeggen ook op het eerste gezicht dat ze rustig is en vriendelijk, geordend, net zoals een Maagd. Het maagd gedeelte klopt, ze is op 19 september geboren, de eigenschappen van haar kloppen niet helemaal.

    "Now It's Your Turn, Dearie..."
    "No Please! Don't..."



    INNERLIJK

    Positief
    - Behendig
    - Avontuurlijk
    - Energiek
    - Sociaal
    - Moedig
    - Mening
    - Stemmingswisselingen
    Negatief
    - Wraakzuchtig
    - Onserieus
    - Sarcastisch
    - Roekeloos
    - Stemmingswisselingen
    - Brutaal
    - Sluw
    - Kleptomaan

          - Jo trekt zich niets van anderen aan. Ze heeft een sterke persoonlijkheid en als ze iets niet wil dan wil ze het niet. Ze denkt niet na over de gevolgen. Ze doet maar wat. Te snelle beslissingen nemen. Ze heeft een sterke mening en is brutaal wat niet goed samengaat met haar roekeloosheid. Jo heeft vaak veel energie en uit het via sport. Ze houdt van hardlopen en boom klimmen. Wat gevaarlijk kan zijn want ze denkt niet na hoe ze bijvoorbeeld weer uit de boom moet komen.
    Jo zou in principe snel vrienden kunnen maken maar ze wil dat niet. Ze heeft geen behoefte aan veel vrienden, al is ze er sociaal genoeg voor. Van blij naar boos en van verdrietig naar druk is normaal voor haar. Ze kan zo maar van stemming veranderen, wat positief, maar ook negatief kan uitpakken. En meestal is dat negatief want mensen vinden haar snel raar of zelfs gestoord.
    Ze zeggen dat Jo altijd wel iets achter de hand heeft. Toch vindt ze dit zelf niet, ze komt vaak in problemen. Wat ze eigenlijk helemaal niet erg vind, pijn en problemen zijn fijn. Ze kan erg brutaal zijn en ook tegen de verkeerde personen erg gemeen zijn. Ze heeft ook geen problemen met iets van iemand anders af pakken.


    " You Punish You And That's Why I Have Taken Away Your Voice..."

    UITERLIJK



    Gezicht
          - Jo heeft een rond gezichtje wat best kinderlijk en schattig kan uitstralen. Ze heeft helderblauwe ogen die naar voren komen door haar blanke huidskleur. Ze heeft redelijk normale lippen en witte tanden.
    Haar
          - Jo heeft lang, slag, blond haar. Ze is blij maar haar haar, toch vergelijkt ze haar haar met die van haar vriendin, die het veel langer heeft, en vind ze het daarom niet lang genoeg. Toch wil ze niet langer haar want dan moet ze het meer kammen en verzorgen.
    Lichaam
          - Jo heeft een normaal lichaam. Ze is niet te dik, niet te dun. Laten we zeggen, maatje S? Ze is niet erg lang, alweer middelmatig, al lijkt ze op 'foto's' wel lang.
    Extra
          - Jo heeft meerdere tattoos. Op de binnenkant van haar pols op haar rechterarm staat: Het Vervloekte Rotkind. Op haar andere arm, op dit moment pols, heeft ze een twee handboeien waarop Freedom staat. Ze is erg op haar vrijheid gesteld. Ook op haar rechterhand middelvinger heeft ze een 'Sad Smiley' getatoeëerd.

    "I Kissed Him..."

    GESCHIEDENIS


    Je kan niet zeggen dat Jo het geweldig heeft thuis. Mensen uitdagen, ruzies, gescheld, geweld. Dat soort dingen maakt Jo regelmatig mee. Het zijn zelfs 'normale zaken' geworden. Ze heeft een onstabiele thuis situatie. Soms haat ze haar vader, soms houd ze van hem. Het is voor haar erg verwarrend. Het leukste vind ze, altijd al, hem uitdagen. Ruzie uitlokken. Maar samen zijn ze ook een goed team. Jo gaat eigenlijk alleen met haar vader om, moeder, geen idee wie het is, en broers, zussen of van die half dingen, het maakt haar echt niet uit. Ze wonen misschien bij haar in huis of ze komen wel eens op bezoek, verder heeft ze er niets mee.
    Jo heeft altijd bij haar vader in gewoond, al zijn ze allebei erg 'hatelijk', Jo probeer hem te overstijgen maar heeft hem dan wel nodig. Plus nog een belangrijke reden, waar zou ze anders heen moeten? Niemand mag haar.

    "I Hate It! I Hate You! I Hate Everyone!"


    ANGSTEN



    Machteloos zijn
          - Jo vind het eng om machteloos te zijn. Ze wil altijd iets in te brengen hebben. Door de angst van machteloosheid heeft ze ook deze angsten ontwikkeld;

                - Gevangen zitten
                - Stem kwijt zijn
                - Dingen tegen zin in doen
                - Gedwongen worden
                - Vastgehouden worden
                - Aangeraakt worden
                - Comfortzone

          Dit brengt veel handicaps met zich mee en Jo haat deze angst. Dit is ook de enige echte angst die ze heeft na insecten. Jo wil vrij kunnen praten en bewegen. Aangeraakt worden betekent ook gewoon aantikken en vast houden is ook hand schudden. Jo is bang dat ze dan nooit meer losgelaten word en wil dan weg komen. Ook wil Jo niet dat je in haar comfortzone komt, dat vind ze enorm onprettig.

    "It's Just A Memory, A Very Bad Memory..."


    RELATIES



    Familie
          - Géén woord over haar familie. Ze haat ze allemaal, kijk, de status 'bad' of 'evil' vindt ze goed. Ze houdt van gemeen zijn en heeft totaal geen problemen met een 'slechte' status. Maar gewoon, haar familie, veel mensen hebben er iets over te zeggen. Wil ze niet horen. En niet omdat ze geen slecht ding over haar familie wil horen, maar omdat ze haar familie haat.
    Vrienden
          - Oh kom op, wie wil er nou weer vrienden? Vrienden kunnen je alleen maar verraden, verder niet. Ze zijn niet nuttig in het leven. Macht... Dat is nuttig.
    J O
    M A R I
    G O L D



    "What Are You Going To Do About It..."

    MAGIE



    Dark Magic
          - Jo heeft Dark Magic. Ze is er best goed in, ze kijkt veel van haar vader over. In zijn boeken of gewoon als ze bij hem is. Het mag niet altijd, maar wat maakt dat nou uit, het is maar een stomme regel.
    Jo vind harten eruit trekken of iemand in het geheel pijn doen het leukst.

    "I'm Not Scared Of Enything!"


    "You're Happy When I Die..."

    EXTRA



    Likes
          - Drugs - Drank - Avond - Zwart - Grijs - Foto's maken - Jong zijn - Bomen - Klimmen - Hardlopen - Pijn - Problemen - Nacht
    Dislikes
          - Familie - Vrienden - Kou - Spinnen - Bril - Gedachten - Buikpijn - Winter - Verplichtingen - Regels - Veel Geluid
    Lievelingsboek
          - Wij Zijn, Maar Wij Zijn Niet Geschift
                - Jo vindt dit een mooi boek omdat je alles van een andere kant bekijkt, eigenlijk 'haar' kant.
    Lievelingsdier
          - Meeuw
                - Om weg te kunnen vliegen en vrij te zijn.
    Lievelingskleur
          - Zwart
                - "Black Is My Happy Color"

    "That's The Deal, You Know That..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Euh... Ik gok iets van Peter Pan?

    😏😏
    Jaaaa


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik had toch nog mijn meisje?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    [ bericht aangepast op 5 mei 2017 - 19:58 ]

    Wijzers schreef:
    Ik had toch nog mijn meisje?


    Jaa'


    --

    DNCE schreef:
    (...)

    Jaa'

    Ik verander haar in de dochter van Roodkapje.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wijzers schreef:
    (...)
    Ik verander haar in de dochter van Roodkapje.


    Okee zet haar er tussen als ik terug ben van werk c:


    --

    CICILY MARIA SATURNINA HOOD

    N A A M
    Cicily Latijnse meisjesnaam. Blind Cecil stelt zich hier niet graag mee voor, wel met Cecil.
    Maria Griekse meisjesnaam. Bitterheid Cecil ergert zich aan het feit dat ze 2 tussen namen heeft, daarom ook aan Maria. Toch past de betekenis wel bij haar.
    Saturnina Spaanse meisjesnaam. Geschenk van Saturnus Het ergste wat Cecil zich kan wensen, de naam Saturnina.
    Hood Engelse Achternaam Hoed Hier is de jongedame trots op, Cecil is een weerwolf en haar achternaam draagt ze ook met veel moed.

    Cecil Verkorting van haar naam, hier kan ze nog wel goed mee opschieten.
    Maria of Satur Doe het maar niet, je kan een klap krijgen als je dit zegt. Ze haat nog steeds haar beide middel namen.
    Klein kind Dit klopt, en Cecil zou dit met open armen ontvangen. Alleen gaat het erom wanneer je het zegt, als ze boos is zou je het niet moeten proberen.


    L E E F T I J D

    16 Jaar Cecil gedraagt zich hier vaak niet naar. Ze heeft ze hersens van een senior, maar de rest is nog altijd een 6 jarige gebleven.
    15 Juni Cecil haat verjaardagen, en viert ze vaak ook niet. Wel weet ze dat het op 15 juni is.
    Tweelingen Cecil haar sterrenbeeld, dit past wel bij haar. Cecil verandert inderdaad vaak van karakter.

    I N N E R L I J K

    Cecil is ''onverantwoordelijk'' en een ongelooflijke waaghals. Iets wat haar ouders vonden, toch lieten ze haar dochter gaan en staan waar ze wou. Cecil is niet een dame die altijd opgesloten wil worden in een kasteel, nee, ze wil vrij zijn. Cecil is een brutale dame& tegelijk sarcastisch. De meesten vinden haar daarom ook direct ''bot'' en vinden dat haar opvoeding slecht geweest moet zijn. Cecil heeft hier geen problemen mee, de jongedame heeft veel zelfvertrouwen. Het boeit haar niet wat anderen van haar vinden, jij mag naar links gaan, maar onthoud: Cecil zou naar rechts gaan. Het meisje is moedig en trouw, ze zou je nooit zo maar laten gaan. Charmant en een geografisch geheugen, Cecil is niet ''blind''. Ze is moeilijk bespeelbaar en alles wat ze ziet onthoud ze. Ze vergeet zelfs na een jaar niet wat ze toen gezien heeft. Toch heeft het meisje nog haar goede eigenschappen. Ze bezit enorme intelligentie en is enorm creatief. Ze kan haar nieuwsgierigheid vaak bedwingen, maar niet altijd. Verder is de jongedame nog al wantrouwig, koppig& eigenwijs. Ze zou alles zelf doen en accepteert vaak geen hulp. Ze heeft lichte verlatingsangst, maar dit durft ze vaak aan de kant te zetten.



    U I T E R L I J K
    M A G I E
    Cecil heeft, als dochter van Roodkapje, de kracht om zichzelf in een andere gedaante te veranderen. Wel alleen in de gedaante van een wolf. Ze kan het laten gebeuren wanneer ze wil, iets anders dan haar moeder. Cecil heeft verder alleen nog de kracht van lenigheid en heeft ze altijd verbeterde zintuigen, net als snelheid die ze bezit. Cecil is niet sterk met haar vuisten, iets wat andere wolven wel hebben. Cecil kan mensen expres pijn doen met haar woorden, dit gebruikt ze ook vaak. Cecil kan goed omgaan met haar messen, en raakt altijd haar doel, maar verder is er niets vanzelfsprekend.

    G E S C H I E D E N I S
    Cecil werd geboren als dochter van Ruby en een onbekende man voor haar. Dit heeft de jongedame niet erg geraakt, omdat een man in huis het zwaar voor haar zou verpesten. Cecil groeit de eerste jaren in haar leven op zonder problemen, tot dat er op haar achtste een man naar haar huis kwam die zei dat hij haar vader was. Cecil ging zonder pardon met hem mee, maar hier werd ze ''een soort van'' vastgehouden. Dit duurde langer dan gedacht, omdat de vloek er tussen kwam. Ruby was Cecil toen vergeten, maar de man zorgde voor haar. Toen de geheugens terug kwamen wist de man dat hij Cecil zou moeten inleveren, maar sneller dan gedacht. Ruby zocht haar dochter en haalde haar weg bij de man, Cecil snapte er eerst niks van, maar ze leefde verder bij Ruby. Zo ontstond ook haar wantrouwen in de mens. Verder was er weinig gebeurd, maar toen haar moeder verdween zonder een briefje achter te laten was het een tegenslag in haar leven.

    R E L A T I E S
    O V E R I G





    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 11:41 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Hmm tijdje geleden dat ik een Rpg heb gedaan - mijn opzet gaat dus niet zo best worden als die van jullie. Maar kan ik nog meedoen?

    Sowieso een jongen voor mij. Oh! Mag ik Neal?! (Zoon van snow en Charming)


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Hmm tijdje geleden dat ik een Rpg heb gedaan - mijn opzet gaat dus niet zo best worden als die van jullie. Maar kan ik nog meedoen?

    Sowieso een jongen voor mij. Oh! Mag ik Neal?! (Zoon van snow en Charming)


    Jaa is goed hoor!


    --