• Hoi,

    ehh, jullie hebben vast wel van deze site gehoord ??

    mijn fiets is total loss en baal als een stekker.
    nu heb ik een mooie fiets gezien, de man vraagt er 30 euro voor.
    voor en achterlicht doet het, en ook een slot aanwezig.
    heb budget beheer en hoop dat ze akkoord gaat.
    ik heb recht op zeggen van mijn eigen financiën, dus het kan haast niet mis gaan ??

    Maar ik ben ook niet de rijkste en moet wachten tot een goedkeuring.
    de man houdt onder voorbehoud (op mijn aanvraag dan wel) de fiets voor mij vast,
    ben hem erg dankbaar.

    heb een fiets nodig om naar mijn werk te gaan, boodschappen te doen.
    binnenkort heb ik ook betaald werk en heb dan echt een fiets nodig ^^

    om deze topic nog nuttig te houden, wat hebben jullie het laatst op geboden of gekocht op Marktplaats.nl ??

    (en willen jullie ook updates hoe dit zal gaan verlopen ?? )

    groetjes (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    MingMing schreef:
    (...)
    Wij hebben geen buren (nerd)
    Maar de kippies hebben het zeker prima, we hebben chabo kippen en die zijn al heel gauw broeds, dus het bij elk nieuw nest weer een probleem.


    oehhhh big problem dus ;)

    hebben de kippies ook naampjes ?? :)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    I_Am_Worth_It schreef:
    (...)

    oehhhh big problem dus ;)

    hebben de kippies ook naampjes ?? :)

    Yes, paar wel paar niet. Eentje was bijna dood gegaan maar is er goed bovenop gekomen dus die noemen we lucky, de haan heet plofje wat het is een krulveer chabo, kentucky xd en we hadden vroeger ook nog brama's daar begonnen we mee. Die heetten kwik, kwek en kwak. We hadden ook nog een kip betsie


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I_Am_Worth_It schreef:
    (...)

    mag ik een footootje van je zachte bolletje wol ?? (cat)



    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    MingMing schreef:
    (...)
    Yes, paar wel paar niet. Eentje was bijna dood gegaan maar is er goed bovenop gekomen dus die noemen we lucky, de haan heet plofje wat het is een krulveer chabo, kentucky xd en we hadden vroeger ook nog brama's daar begonnen we mee. Die heetten kwik, kwek en kwak. We hadden ook nog een kip betsie


    hahahahah, plofje :D
    leuke namen allemaal !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Kroliki schreef:
    (...)




    ohhhh wat een mooierd (H)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb wel eens meegemaakt dat uit een ruzie tussen oud vrienden iemands nummer op Marktplaats was geplaatst met een nep advertentie van kittens. Besef me net dat het eigenlijk wel kut is, zowel voor diegene waar het nummer van was en voor iedereen die dacht een kitten te krijgen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    YES !!! ik heb nu een fiets die ik eerst echt wilde.
    35 eurootjes !!
    mijn dag kan niet beter beginnen !!
    budget beheer gaat er ook mee akkoord !!

    (yeah)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Yesss, gefeliciteerd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tof! Gefeliciteerd! c:


    The truth is out there.

    Ik verkoop de kleding die ik niet meer pas daar en studieboeken. c:
    Het laatste wat ik er heb gekocht was volgens mij het laatste deel van de Selectie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daar let ik zelf eigenlijk extra mee op, met het opletten van de product, de verkoper, de plaats, want straks is het niet wat je denkt en heb je er je geld aan uitgegeven. Wees er dus aub voorzichtig mee.
          Met budgetbeheer moet je trouwens wel oppassen, want ik weet niet hoelang je het hebt, je hebt recht op je geld, maar je hebt niet voor niets budgetbeheer. Dan moet je zoiets dus met diegene bespreken (voor je het uitgeeft). Verder is dat hele gebeuren, + bewindvoerder, een zooitje.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 11:47 ]


    † Love? I want to sleep.

    De enige keer dat ik Marktplaats heb gebruikt, was om de dief die m'n zusjes fiets had gestolen te pakken te krijgen. Een maand gestalkt, compleet met real life afspraken en achtervolgingen door m'n ouders, maar we hebben hem :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    De enige keer dat ik Marktplaats heb gebruikt, was om de dief die m'n zusjes fiets had gestolen te pakken te krijgen. Een maand gestalkt, compleet met real life afspraken en achtervolgingen door m'n ouders, maar we hebben hem :Y)


    Wow dat klinkt als een wild ride start to finish.


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    (...)

    Wow dat klinkt als een wild ride start to finish.


    Oh, zeker wel. Heb me nooit meer Totally Spies gevoeld dan op dat moment :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    (...)

    Oh, zeker wel. Heb me nooit meer Totally Spies gevoeld dan op dat moment :')


    Hahaha geweldig. :'D


    The truth is out there.