Heya guys. Ik ben naarstig op zoek naar een cover voor mijn nieuwe 13 Reasons Why fanfic. Ik ben niet super picky, wil het liefst gewoon snel een leuke cover erop hebben staan -het is zo leeg zonder-
Waar ben ik naar op zoek: De fanfic gaat over Clay Jensen x Tony Padilla, dus deze twee guys van de serie moeten er wel echt op staan. De story heet Drowning dus misschien is het gaaf als het een beetje met blauwtinten/water is (maar dit hoeft niet). Alle creatieve vrijheid dus! Verder zou ik graag willen dat de titel: Drowning er op staat. Geen andere eisen dus please barst los! Voor meer info de story is hier te vinden.
Beloning: Natuurlijk zal je naam bij de story worden vermeld en ik heb helaas niet heel veel credits meer over maar ik loof 3 credits uit aan degene met de mooiste cover!
Aanvullende info:
- Sfeer: Het is een romance verhaal dus mag ook wel zo lijken. Hoeft niet te vrolijk, te lijken. Heb liever wat meer angsty dan happy-go-lucky
- Kleuren: Blauwtinten en water. In ieder geval een beetje een sfeer die bij de titel past (Drowning)
- De tekst: Drowning
- Plaatjes. Ehhhh. Ik heb wat gezocht maar ben er zelf niet zo goed in, dus als je zelf betere weet te vinden be my guest. Belangrijkste is dat zowel Tony als Clay er op staan.
dit is inmiddels niet meer nodig. Heb toch maar m'n eigen cover in elkaar gezet.
[ bericht aangepast op 23 april 2017 - 9:59 ]
The truth is out there.