Ja, hoi
Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn profiel te pimpen, maar ik heb geen idee hoe ik dit leuk en kunstig in elkaar kan zetten. En daarom vraag ik geweldige, fantastische, fenomenale Q'ers te hulp! (bloos)
Mijn beloning, voor de fantast die mijn profiel in elkaar weet te zetten, is 15 credits!
Wat ik vet graag wil is kunstigs met het liedje "Once Upon A December" van de musicalfilm Anastasia, dat dan door mijn hele profiel loopt. Het liedje
Het hoeft niet in zijn geheel erop, maar ik wil wel dat er bijvoorbeeld deel persoonlijk, deel anastasia, deel persoonlijk, deel anastasia, etc. Maak d'r iets moois van!
Lyrics:
Gifs, die je kan gebruiken (in volgorde van het liedje):
Eventuele combi-gifs, die ik ook gaaf vind:
Dingen waarmee je kunt klooien/gifjes en dat soort dingen erop kan/mag zetten:
- My first en true love is Harry Potter. Mijn favoriete all time character is Ginny Weasley en mijn OTP is Jily (James en Lily Potter, ouders van)
- Ik ben een familiemens, gek op m'n familie. Ik wil alleen geen foto's hierop, sorreh x'D
- Bakken, ben ik gek op. kijk vooral op mijn instagram voor eventuele foto's.
- Mocht je nog iets meer willen weten/gebruiken, vraag het!
- Mijn lievelingskleur is ROOD
Verder heb ik drie dingen die er opmoeten:
1. Ik heb bovenaan mijn profiel altijd mijn username met link naar een gif die op die username slaat. Je mag hem van mij verplaatsen, maar ik wil hem in ieder geval ergens tussen hebben (al zou mijn hoofd hem niet ergens anders dan bovenaan kunnen plaatsen, maar verras me x'D )
2. De verwijzing naar mijn vriend met Latijnse verwoording van en een link naar een foto van ons samen "liefde overwint alles" (lekker zoet, ik weet het)
3. Mijn "afsluiting" met verwijzingen naar enkele blogs:
Alvast heel hartelijk bedankt voor de mensen die hiermee aan de slag willen
Deep inside, I've never felt alive