• Komt er voor mij dan toch een einde aan. 19 April aanstaande zou ik hier 9 jaar zitten, maar zo lang zal het denk ik net niet worden.

    Hooi! (:


    Quizlet heeft mij veel plezier bezorgd. Ik heb mijn creativiteit hier kunnen uiten en wanneer ik in de put zat, stonden de users van Q altijd bereid om me er doorheen te slepen. Ik heb mooie vriendschappen hier opgebouwd. Ook weer verloren op den duur, maar men komt en gaat nu eenmaal. Sommige vriendschappen heb ik wel nog van toen ik hier nog niet zo lang was, maar dat zijn er niet veel meer though.

    Anyways, ik vind het genoeg geweest. Althans, voor nu. Ik ga nu niet vertellen dat ik permanent weg zal blijven. Maar ik kan ook niet beloven dat het slechts bij een korte pauze zal blijven. Oftewel, ik ben er nog niet over uit. Jullie zullen het denk ik wel merken hoe lang of dat ik weg zal blijven en of ik überhaupt ooit nog terug zal komen.

    Quizlet is in de afgelopen paar jaar namelijk een automatisme voor me geworden. De site die ik standaard opende wanneer ik achter de laptop of op mijn mobiel ging, maar waar ik eigenlijk vrij weinig op doe. De laatste paar maanden al helemaal. Ik kom online en reageer nog wel eens in het LJH topic en soms op de actieve topics. En af en toe maak ik eens een ronde om mensen een positief berichtje in hun GB te droppen. Maar daar houdt het dan ook mee op.

    Ik ga geen users persoonlijk bedanken, want dan wordt het een gigantische lijst met namen. Maar in z'n algemeen en tegen iedereen wil ik wel het volgende zeggen;
    Bedankt dat jij- jij bent. Als we ooit contact met elkaar gehad hebben; Bedankt daar voor. En hebben we dit niet; Alsnog bedankt voor jouw aanwezigheid op Quizlet die Q- Q maakt. Je bent bijzonder, uniek en bovenal ben jij- jij. En verander alsjeblieft niet.

    Heel erg bedankt voor alles allemaal. En wie weet tot ooit in de toekomst terug op Quizlet. Mijn profiel zal op inactief gaan zodra dit topic is geplaatst. Als je contact met me wilt opzoeken kun je me altijd een whatsappje sturen of opzoeken op Facebook. En heb je mijn nummer of Facebook niet, maar wil je toch contact met me? Vraag gerust iemand anders als je toevallig van diegene weet dat die mijn gegevens heeft. I don't mind it. Vermeld dan alleen wel alsjeblieft wie je bent. ^^

    Nogmaals erg bedankt voor alles.
    Liefs,
    Yolanda



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Derks schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE YOLANDA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    *sad*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nawh, ik kende je niet echt en ik geloof ook niet dat we ooit echt hebben gesproken, maar je kwam altijd ontzettend lief en vrolijk over op het forum en het is sowieso altijd jammer als er mensen weggan van Q. ):
    In elk geval, nog veel succes gewenst!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jammer :(

    Anaticula schreef:
    Nawh, ik kende je niet echt en ik geloof ook niet dat we ooit echt hebben gesproken, maar je kwam altijd ontzettend lief en vrolijk over op het forum en het is sowieso altijd jammer als er mensen weggan van Q. ):
    In elk geval, nog veel succes gewenst!


    Stenenlikker

    Anaticula schreef:
    Nawh, ik kende je niet echt en ik geloof ook niet dat we ooit echt hebben gesproken, maar je kwam altijd ontzettend lief en vrolijk over op het forum en het is sowieso altijd jammer als er mensen weggan van Q. ):
    In elk geval, nog veel succes gewenst!


    same voor me, je was toch wel een bekende hiero.


    ~My Mind Is Free~

    N'aw yolandasneakypanda. Jammer dat je hier weggaat/ pauze neemt, maar ik heb je gelukkig nog wel altijd op app & fb. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aah Yolanda wat jammer! Maar ook heel begrijpelijk.
    Geen idee of je dit nog leest, maar Q is toch wel echt minder zonder jouw aanwezigheid. We hebben al een tijdje niet meer gesproken maar ik zal je binnenkort eens een berichtje sturen op FB!