• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hahaha, nu ik dit terug lees zie ik pas hoe hypocriet iedereen is. Allemaal maar huilen over dingen van 4 maanden terug en nu doen ze het allemaal zelf. Zielig hoor.

    // Ik heb mijn ex, zijn zusje, broertje en meisje dat bij hun in woonde verwijderd als facebook vrienden en het voelt zo goed ^^

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 16:31 ]

    IK GA TOCH PROBEREN VOOR DE PABO. Na 6 jaar gezegd te hebben van nah, sloeg het me vandaag weer keihard in mijn gezicht dat ik het wel wilde. Holy fuck, dit gaat bikkelen worden.


    chill out icarus, before you fly into a window

    Forsythe schreef:
    IK GA TOCH PROBEREN VOOR DE PABO. Na 6 jaar gezegd te hebben van nah, sloeg het me vandaag weer keihard in mijn gezicht dat ik het wel wilde. Holy fuck, dit gaat bikkelen worden.


    You can do it girl! I believe in you. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    *Heeft stem net terug*
    *Blèrt weer mee met welke song dan ook*

    I just can't help it


    She's imperfect but she tries

    Ik heb zo'n honger..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OK heulemaal klaar met jou. DIKKE DOEI. D:<

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 18:54 ]


    The truth is out there.

    John Travolta was écht knap in Perfect.
    Tbh doet hij me aan Bob Morley denken.

    Ik hoop dat iemand je vannacht keihard in je ballen trapt oprecht.


    The truth is out there.

    Ik kan me niet concentreren omdat ik Monster gehad heb...

    Mijn vriend wil weglopen en bij mij komen wonen. Ik vind het goed, maar ik moet mijn ouders echt gaan smeken dan en hopen dat alles goed blijft gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    P-fucking-LEASE plaats youtube video's in een quote.

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 19:41 ]

    To be honest, ik hoop dat mijn ouders het accepteren. Anders ga ik echt huilen en boos worden en alles, want hij heeft het echt kut thuis. Zijn moeder gaat niets meer voor hem doen, kopen, wassen, alles.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MIJN OUDERS HEBBEN TONYS CHOCOLONELY GEHAALD YAS BIDH


    Heaven is a place that we all have

    Pffff, alles op usb zetten van Q duurt laaaaaaaang. Bleh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil naar Tomocon morgen maar vervoer ;-;


    This ain't no place for no better man.