Bovendien vind ik covers voor anderen maken nog steeds leuk, dus hier is dan weer het (zoveelste) topic: Mijn coverstore! Laat gerust een aanvraag achter, ik kan niet beloven dat het binnen een week af is, maar ik zal het wel proberen.
Regels -- Ik snap het dat het fijn is als een cover snel klaar is, maar begrijp ook dat ik dit voor de lol doe en hiernaast een leven met school heb. Een keertje vragen mag altijd, maar ga niet onnodig zeuren. -- Heb je haast? Zet het er even bij, dan maak ik je cover eerder! -- Ik kan alles nog aanpassen, dus als je niet tevreden bent kan je gewoon zeggen wat er anders zou moeten, ik zal kijken wat ik kan doen of iets geheel nieuws maken. -- Nu is het inspiratieloze gevoel wanneer je zo'n lijstje invult bekend, maar als je iets leeg of onduidelijk laat, kan ik er ook niet heel veel mee. Graag zou ik dus zien dat je wel een idee invult. -- Ik volg gewoon de wachtlijst. -- In de wachtlijst heb ik vijftien plaatsen, anders kan ik het ook niet zo goed overzien helaas. Je kan je aanvraag wel indienen als ik vol zit, maar weet dat je dan gewoon langer moet wachten. -- Zeg wel dat ik de cover heb gemaakt! Lijstje Titel: (Lettertype voorkeuren kan je uitkiezen in dafont.com, wel erbij zetten) Overige tekst: Samenvatting van waarvoor het is: (Dit mag je eventueel in een privébericht sturen)* Plaatjes:* Faceclaims?: (Als je er echt graag eentje wil, kan je dat via de faceclaim directory uitkiezen) Sfeer:* Belangrijke elementen van je verhaal: Verticaal of horizontaal:* Extra: * = Verplicht! |
Wachtlijst Nog niet aan begonnen ~ Aan het puzzelen ~ Wachten op antwoord 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. |
Aesthetics Ja, die maak ik ook. Misschien ben ik er niet heel goed in, maar mocht je die nodig hebben (voor inspiratie) wil ik ook dat best in elkaar zetten! Daar hoort ook weer een iets kleiner lijstje bij, gezien het moeilijk is iets uit het niets te maken, believe me, I tried. Kleurenthema: Plaatjes: (Je kan ook sfeerplaatjes geven, ik heb plek voor acht plaatjes)* Sfeer:* Quote?: Voorbeelden: Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Voorbeeld 3 Voorbeeld 4 Voorbeeld 5 |
- Nothing yet.
[ bericht aangepast op 6 april 2017 - 19:30 ]
obsessive rage