• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "ik heb wel het gevoel dat het serieuzer wordt tussen ons"

    abort ABORT


    i put the fun in funeral

    or maybe
    not abort


    i put the fun in funeral

    Oh yes finally wat afgevallen.
    Is dat sporten toch nog ergens goed voor.

    En dan denk ik dat je een week goed bezig ben,, met al dat sporten, doe ik van alles wat me meer rust en ontspanning zou moeten geven en vervolgens ben ik meer kapot dan ooit. Fijn.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 19:37 ]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    You're such an idiot. I love you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kan je tegenwoordig geen abonnementen meer nemen van minder dan 1000 MB per maand? Ik gebruik nog niet eens 200 MB in de maand zeg... Wat een geldverspilling.

    Geralt schreef:
    Kan je tegenwoordig geen abonnementen meer nemen van minder dan 1000 MB per maand? Ik gebruik nog niet eens 200 MB in de maand zeg... Wat een geldverspilling.

    Jawel, 500 mb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wieh vanavond stappen. Waarom ben ik hier ooit mee gestopt?


    Kepler schreef:
    (...)
    Jawel, 500 mb.

    Helaas niet bij de telefoon die ik wil.

    / Dus ik ga maar voor de 1000 MB, want why not als het zo net zo duur is. Moet alleen nog 2 maanden wachten. Huilie huilie.

    Ik doe m'n best om af te vallen:
    Pap: 'ik heb een hele grote chocolade paashaas voor je meegenomen en pizza.'
    Zusje: 'omdat ik je zo lief vind, heb ik van mn zakgeld een chocolade muffin voor je gekocht.'

    Dus nu wil ik geen nee zeggen er tegen want ik vind het heel lief maar ik mag het ook niet eten fml


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    Ik doe m'n best om af te vallen:
    Pap: 'ik heb een hele grote chocolade paashaas voor je meegenomen en pizza.'
    Zusje: 'omdat ik je zo lief vind, heb ik van mn zakgeld een chocolade muffin voor je gekocht.'

    Dus nu wil ik geen nee zeggen er tegen want ik vind het heel lief maar ik mag het ook niet eten fml

    Ik herken dit zo hard.


    Caution first, always.

    he prins op het witte paard, je mag je wel eens gaan haasten want ik begin te denken dat je niet bestaat.


    soul made of stardust and chaos.

    IK WIL ZO GRAAG DE GALAXY S8+ EN IK WIL HEM NU, maar mijn oude abonnement loopt nog (huil)

    Ciri schreef:
    Ik doe m'n best om af te vallen:
    Pap: 'ik heb een hele grote chocolade paashaas voor je meegenomen en pizza.'
    Zusje: 'omdat ik je zo lief vind, heb ik van mn zakgeld een chocolade muffin voor je gekocht.'

    Dus nu wil ik geen nee zeggen er tegen want ik vind het heel lief maar ik mag het ook niet eten fml


    Naahw dat is echt suuuper lief van ze! <3 En een dagje snaaien mag toch wel? :x ^^


    OTOFT: Jummieeeee. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Ja, ik verwacht wel meer flexibiliteit van je?"
    Ehm, ja, ik doe mn best, maar als ik niet vaker kan werken door studie en omdat je me al te veel uren in een week inroosterd, tja, dan voelt het toch best lullig als ik alsnog deze opmerking krijg..


    Stenenlikker

    Humanz schreef:
    (...)
    Ik herken dit zo hard.


    hoe los jij dit op? :c

    Gibbs schreef:
    Naahw dat is echt suuuper lief van ze! <3 En een dagje snaaien mag toch wel? :x ^^


    Ja in principe wel, maar ik ben gisteren ook al naar de mac geweest :X


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"