• H E R O E S       O F       A N C I E N T       G R E E C E
    Schrijfwedstrijd|| Win or lose, that's what we do.

    Goden en hun verhalen. Oud Griekenland zit vol legendes, mythes van goden die ooit gevochten hebben en uit eindelijk bekend werden als goden. Elke god heeft zijn eigen strijd gestreden. Zoals toen Hephaistos zijn moeder wou verdedigen en zijn vader hem bij zijn been pakte en uit de hemel gooide en hij belandde Een volk uit Thracië, de Sintiërs, dat met een volksverhuizing op Lemnos was terechtgekomen (daar was Hephaistos neergekomen bij zijn val), verpleegden hem maar hij bleef man. Zulke verhalen gaan wij ook maken, maar dan van de kinderen van goden. Degene die hun eigen proeven moeten doorstaan. Wij schrijven over hen en hun strijd. En de dochter/zoon van wie? Dat is aan jullie.


    Jury Leden: Bouncing en Mij (Honney)

    Er zijn vijf verschillende opdrachten. Jullie zullen 7 dagen krijgen voor elke opdracht die zich elke keer herhaald. Jullie maken één story waarin elke opdracht zich afspeelt. Voor elke opdracht geld het zelfde: Je kiest twee goden waarvan jou personage in dit verhaal het kind is. Je schrijft in één hoofdstuk het hele verhaal van dat persoon. Ik wil eigenlijk wel kunnen lezen van wie je personage die zoon/dochter is. Je schrijft het helden verhaal van je hoofdpersoon elke keer in minstens meer dan 500 woorden. Er zijn geen afvallers dus iedereen mag de hele tijd meespelen. Iedereen heeft één joker (3 dagen uitstel) en ene vrijstelling (je hoeft die opdracht dan niet te maken). Extra worden er niet gegeven. Plagiaat wordt gestraft.

    Degene met het hoogste aantal punten heeft gewonnen met de vijf opdrachten bij elkaar. Dit topic is geopend op 29-3-2017/ Je moet, als je wil meedoen, je story binnen 2 weken inleveren. Als ik je erbij heb gezet mag je alvast beginnen, je hebt één week om je verhaal af te maken. Elke woensdag zou het verhaal ingeleverd moeten worden, dan ook mag je beginnen met opdracht 2. De puntentelling wordt bekend als alle jury's bekend hebben gemaakt wat voor punten ze geven, daarom is de puntentelling niet meteen bekend.


    - De huisregels van Quizlet.
    - Geen Fanfictie.
    - Er is geen mogelijkheid tot extra vrijstelling/joker.
    - Naamsveranderingen graag doorgegeven.
    - Er wordt niet ruzie gemaakt/gescholen.
    - Vragen worden in het topic geplaatst, of in privé/gastenboek berichtje aan mij gestuurd.
    - Let graag op spelfouten (grammatica, spelling, interpunctie)
    - Graag opdracht/story inleveren IN HET ROOD MET GEKOZEN GOD ERBIJ.
    - Graag even doorgeven als je een vrijstelling/joker wil inzetten.
    - Te laat inleveren is: geen punten krijgen van dat verhaal& als het 3x gebeurd is het uit de wedstrijd.




    De winnaar krijgt een bericht op mijn profiel, de rest moet het doen met de eer.


    Ik zoek minstens vijf tot tien deelnemers die zich echt inzetten voor deze wedstrijd, minder lukt het natuurlijk ook!
    Username - Story

    Granian - [url=]story[/url]
    Melinoe - [url=]story[/url]
    Ball - [url=]story[/url]
    DirtyWaters - [url=]story[/url]
    Paddiecakes - [url=]story[/url]
    Prongsie - [url=]story[/url]



    Beste Honney,

    Je wedstrijd ziet er goed uit!
    Onthoud dat hij maximaal vijf maanden mag duren. Mocht jij, als eigenaar van de wedstrijd, drie weken lang niets in je topic zetten, dan moeten wij helaas ook je wedstrijd sluiten. Maar daar gaan we niet vanuit!
    Als je nog andere vragen hebt kan je altijd bij mij terecht
    .


    Groetjes,
    Virtues
    Wedstrijdmoderator







    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 21:13 ]


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    MT :Y)


    obsessive rage

    Ik zou graag meedoen ^^ moeten we nu al goden kiezen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Ik zou graag meedoen ^^ moeten we nu al goden kiezen?

    Als je nu al inspiratie hebt of nu al wil beginnen ^^


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Ik twijfel nog maar mt.


    Heaven is a place that we all have

    Leuk!
    Misschien een stomme vraag, maar moet het van een enkele god zijn, of elke keer van twee goden, of? (Want in het begin staat van twee goden en later van een god, of ik lees verkeerd) En ik neem aan dat je geen twee keer dezelfde goden mag gebruiken?
    en technisch gezien is het een soort van fanfictie op de mythologische verhalen (cat) (Ik snap dat punt wel)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Melinoe schreef:
    Leuk!
    Misschien een stomme vraag, maar moet het van een enkele god zijn, of elke keer van twee goden, of? (Want in het begin staat van twee goden en later van een god, of ik lees verkeerd) En ik neem aan dat je geen twee keer dezelfde goden mag gebruiken?
    en technisch gezien is het een soort van fanfictie op de mythologische verhalen (cat) (Ik snap dat punt wel)

    Sherlock xD
    Mag allebei, maar als je enkele god doet heb je eigenlijk een half god.
    True ^^


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Honney schreef:
    (...)
    Sherlock xD
    Mag allebei, maar als je enkele god doet heb je eigenlijk een half god.
    True ^^

    Oké, dan weet ik genoeg en doe ik graag mee. Met wie voor deze eerste ronde denk ik nog over na.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aaah yes : D
    Ik heb hier totaal geen tijd voor, maar ik kijk er al heel erg naar uit om de verhalen te lezen :3


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    OMFG!!! Ik vind dit zoooo leuk! Ik kan totaal niet schrijven, maar ik hou echt van de Griekse mythologie!
    Ik schrijf me in!

    Oh en trouwens, met de eerste opdracht volgende week woensdag al ingeleverd worden??

    Ball schreef:
    OMFG!!! Ik vind dit zoooo leuk! Ik kan totaal niet schrijven, maar ik hou echt van de Griekse mythologie!
    Ik schrijf me in!

    Oh en trouwens, met de eerste opdracht volgende week woensdag al ingeleverd worden??

    Ja, maar het mag ook Donderdag. xD


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Ik wil meedoen!!

    AIGHT. Het is dat ik 0.0000 tijd heb maar ik wil dit zeker volgen want omg dit is zo'n lauw idee.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quintana schreef:
    AIGHT. Het is dat ik 0.0000 tijd heb maar ik wil dit zeker volgen want omg dit is zo'n lauw idee.

    Aargh this
    Of misshien toch meedoen? Geen ideee
    Ahh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    weetje fuck al mijn verantwoordelijkheden enter schrijfwedstrijd

    count me in bishes

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 21:22 ]


    Heaven is a place that we all have

    Llywelyn schreef:
    (...)
    Aargh this
    Of misshien toch meedoen? Geen ideee
    Ahh

    Zeg tegen jezelf:
    Ik doe niet mee.
    Ik doe mee.

    En kies voor het tweede. ^^