• Laten we een discussie starten om helemaal niks. Want ik ben het niet met jullie eens. Punt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wat vind jij ervan?

    4.0% (1 stem)
     
    Nee

    8.0% (2 stemmen)
     
    Misschien

    8.0% (2 stemmen)
     
    Waarom vraag je het

    36.0% (9 stemmen)
     
    Ja ik kwam hier gewoon om een leuke tijd te hebben en ik voel me enorm aangevallen op het moment

    4.0% (1 stem)
     
    Ja maar onder bepaalde voorwaarden

    40.0% (10 stemmen)
     
    Ik wil eigenlijk helemaal niet stemmen, maar ik wil duidelijk maken dat ik niet wil stemmen en daarom klik ik hierop, zodat je wel weet dat er mensen zijn die niet hadden willen stemmen


    Tijd voor koffie.

    Eurus schreef:
    (...)
    Een driedubbele kwestie is ook een kwestie. Misschien verwart dat een paar dronkenlappen en domkoppen, maar het gewone volk moet dat toch wel inzien.


    Misschien ben ik wel een dronkenlap en/of domkop.


    Tijd voor koffie.

    Maar een koe is een dier en een dier niet altijd een koe. Tenzij we op een dag een koe tegenkomen die een alien is. Dat weet ik ook niet zeker. Ik weet niks zeker. Alles is zinloos.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Eurus schreef:
    Maar een koe is een dier en een dier niet altijd een koe. Tenzij we op een dag een koe tegenkomen die een alien is. Dat weet ik ook niet zeker. Ik weet niks zeker. Alles is zinloos.


    Elke wasbeer heeft een staart. Maar niet elke staart heeft een wasbeer.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Elke wasbeer heeft een staart. Maar niet elke staart heeft een wasbeer.

    Wijsheid™

    Maar heeft een wasbeer zijn staart of is hij zijn staart?


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Neen, dat zie je echt helemaal fout. In plaats van het zo eenzijdig en, no offence, kortzichtig te interpreteren, zou je misschien eens moeten open staan voor een bredere interpretatie van de feiten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eurus schreef:
    (...)
    Wijsheid™

    Maar heeft een wasbeer zijn staart of is hij zijn staart?


    Wij zijn ons brein.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    daarom zijn de bananen krom


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Woah, jullie hoeven hier allemaal niet zo persoonlijk te worden


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    Woah, jullie hoeven hier allemaal niet zo persoonlijk te worden

    I'm offended


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ciri schreef:
    Woah, jullie hoeven hier allemaal niet zo persoonlijk te worden


    assume je nu dat ik een persoon ben???????????????????????????????????????? WTF SO TRIGGERED!11!1!1!1!!!!!!!!!!11!1!1!1!1!1!!!!!!1!1!11!


    Heaven is a place that we all have

    Dit topic wordt verplaatst naar het offtopic.
    En daar heb ik één goed argument voor: Ik en mijn collega's zeggen dat het daar beter thuishoort. Daar valt niet over te discussiëren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Nou. :/


    Tijd voor koffie.

    Debbaut schreef:
    Dit topic wordt verplaatst naar het offtopic.
    En daar heb ik één goed argument voor: Ik en mijn collega's zeggen dat het daar beter thuishoort. Daar valt niet over te discussiëren.


    * Mijn collega's en ik. Probeert dat regeltjes op te stellen, kent het nog niet eens de beleefdheidsregels ... pfffft, ga daarmee naar de oorlog. (krul)
    Ik vind het trouwens compleet irrationeel - misschien moeten jullie ook eens stil proberen staan bij de gevoelens van de topicmaakster? Als je topic zomaar als off-topic afgedaan wordt, raakt dat een persoon recht in het hart. Denk daar aub eens over na. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 13:19 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eraser schreef:
    (...)

    * Mijn collega's en ik. Probeert dat regeltjes op te stellen, kent het nog niet eens de beleefdheidsregels ... pfffft, ga daarmee naar de oorlog. (krul)
    Ik vind het trouwens compleet irrationeel - misschien moeten jullie ook eens stil proberen staan bij de gevoelens van de topicmaakster? Als je topic zomaar als off-topic afgedaan wordt, raakt dat een persoon recht in het hart. Denk daar aub eens over na. :Y)


    Dat is beleefd, aangezien ik hier de Grote Leider ben, kom ik altijd op de eerste plaats.(joehoe)
    Wij doen niet aan gevoelens!


    Queer zijn is gewoon alles