Laten we een discussie starten om helemaal niks. Want ik ben het niet met jullie eens. Punt. [ topic verplaatst door een moderator ]
Tijd voor koffie.
VaIeska schreef: (...) Nietes
Hannibal_Lecter schreef: ALLEMAAL ONJUISTE ARGUMENTATIE! - IK WIN.
Ik zie drogredenen.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Prongsie schreef: Ik zie drogredenen.
[ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 23:16 ]
Jammer schreef: (...) Ik zie er anders geen enkele.
Prongsie schreef: (...) Dan moet je je ogen opendoen.
[ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 23:19 ]
nietes
LaAt ZiEn WiE jE bENt
Lol, ik dacht deze avond nog "goh, het wordt weer tijd voor wat drama op Q." en viola, zie hier het topic dat dit gaat brengen.
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
Patholoog schreef: Lol, ik dacht deze avond nog "goh, het wordt weer tijd voor wat drama op Q." en viola, zie hier het topic dat dit gaat brengen.
Heaven is a place that we all have
Ik zie hier echt allemaal drogredenen jongens. OT: Het is wel uit wetenschappelijk onderzoek gebleken dat over deze kwestie nadenken onze ontwikkeling op academisch niveau bevordert.
Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.
Nefyd schreef: (...) OH DUS JE WILT DRAMA *gooit met tafel* CASH ME OUTSIDE HOWBOWDAH
Eurus schreef: Ik zie hier echt allemaal drogredenen jongens. OT: Het is wel uit wetenschappelijk onderzoek gebleken dat over deze kwestie nadenken onze ontwikkeling op academisch niveau bevordert.
VaIeska schreef: nietes
OKE FUCK YALL MET DE DROGREDENEN IK HOU MEER VAN NATREDENEN HAH
Jammer schreef: (...) Sorry, maar het is geen kwestie. Het is een driedubbele kwestie.
Eurus schreef: (...) Een driedubbele kwestie is ook een kwestie. Misschien verwart dat een paar dronkenlappen en domkoppen, maar het gewone volk moet dat toch wel inzien.