GusWaters schreef:
Nu iedereen toch bezig is over het scheren van de intieme zone: scheren jullie echt allemaal of zijn er ook mensen die het wat bijknippen?
Ikzelf heb tot nu toe gewoon de zijkanten een beetje geschoren (bikinilijn) zodat er zeker geen haartjes uit zouden steken als ik een bikini aan zou doen maar verder knip ik het gewoon regelmatig. Omdat ik dan niet zit met een irritatie en stoppels snap je. Langs de andere kant heb ik op dit moment geen vriend dus ik zou niet echt weten of ik me nog steeds comfortabel zou voelen met mijn geknipte schaamhaar zal ik zeggen als ik wel een vriend zou hebben. Momenteel doe ik het echt puur voor eigen gemak omdat het vervelend is als ik mijn regels heb en er bloed blijft kleven in die haren,...
Ik heb het nu een tijdje 'wild' gelaten haha. En mijn vriend vindt het eigenlijk ook mooier, maar minder praktisch (als hij down under gaat zeg maar haha). En ik vind het raar om dan alleen een driehoekje krullen te hebben, dus dan gaat alles er maar af.
Ik vind het wel prettig want geen jeuk, geen bultjes en ongemakken van het scheren en ik denk dat ik het ook wel mooier vind. Maar als je dan een string aan hebt, weer niet...
[ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 21:21 ]
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.