• WE ALL HAVE MAGIC INSIDE US.

    Wanneer een paar eeuwen geleden vier dames een school creëren maakten ze het zo dat stervelingen er niet konden komen. De vier dames waren blind, om die reden droegen ze een alle vier een andere vogel op hun arm. De vogels en de dames waren zeg maar ''bloedverwanten''. De dames zagen echter toch wel, omdat ze konden kijken door de ogen van hun dier. Een paar eeuwen later hebben de directrices dat nog steeds. Wel zijn het anderen. Op School of Magic heb je verschillende leerlingen. Heksen, tovenaars, weerwolven, vampieren en noem maar op. Magie staat voornamelijk in het midden van de school. Echter zijn er geen stervelingen in de school te vinden. Deze wezens zijn er echter verboden. Zoals verwacht is het een kost school. De leerlingen slapen met zijn vier, qua afdeling, in huisjes die op loopafstand van de school gebouwd zijn. Deze rpg speelt zich binnen de school af. Hier, waar de leerlingen hun lessen volgen, gaat het voornamelijk om de afdelingen. Wij volgen de leerlingen, die echter andere lessen volgen, maar wel met elkaar te maken kunnen krijgen, op deze school en leven met hun mee. Welkom op School of Magic.

    IT'S TIMES TO SPREAD YOUR WINGS AND FLY AWAY.
    WE ALL HAVE MAGIC INSIDE US.

    • Masarian • Night Creatures •
    Dit zijn voornamelijk de vampieren&de weerwolven die zich op deze afdeling bevinden. De uil is hun embleem. Dat komt door de kracht van de uil, die lijkt op die van hen. Net zoals de meesten van de leerlingen kan de uil ook speciale krachten. Hij heeft betere zintuigen, net zoals weerwolven en sommige vampiers. De dames en de heren dragen echter wat anders. Hun uniform is dit. De dames dragen een wit hesje en bloesje met een zwart geruit rokje en stropdas. De heren dragen een wit bloesje met een zwart hesje, broek en stropdas. Het vestje is hier niet verplicht.

    • Vulas • Winged •
    Dit is de afdeling van de gevleugelde. Ze hebben als vogel de ooievaar. De engelen, feeën, elven en andere wezens die hier de lessen volgen hebben als embleem een zilveren ooievaar. Dit komt omdat de wezens voornamelijk sociaal zijn, maar ook tijd voor henzelf nodig hebben. Hun uniform is dit De meiden dragen een rode trui met een rood, zwart geruit rokje. De jongens dragen ook een rode trui, maar dan opnieuw met een zwarte broek. Natuurlijk het embleem op hun borst gespeld.

    • Oncith • The Wands •
    Dit is de afdeling van degene die zich met een toverstok verdedigen. Hier ontwikkelen de heksen en de tovenaars zich. Ze hebben als vogel de spotgaai gekozen. Echter is het voor heksen een woordgrap, aangezien ze ''de spot'' met je drijven. Ook kan je het anders zien. Aangezien de meeste heksen snel en luidruchtig zijn, net als sommige tovenaars. Dit hoeft echter niet. Hun kleding is voor de dames en de heren ongeveer dit. De dames een wit bloesje met een zwart rokje, de heren een witte polo met een zwarte broek. Het embleem is een een rode ster die op elk pak duidelijk te zien is.

    • Emmyth • Elemental&Talented •
    Hier zijn degene die een element besturen. Vuur, water, aarde en lucht wordt hier beoefend. Ook kunnen hier gaves beoefend worden. De afdeling staat in stand van de zwaan. De zwanen zijn eerlijke wezens. Volgens bijgeloof zorgt een zwanenveer die in het hoofdkussen van de echtgenoot wordt genaaid ervoor dat hij of zij zijn vrouw of man trouw blijft. Echter zijn deze leerlingen niet allemaal als een zwaan. Het embleem is ook een zwaan. Hun uniform is dit. De dames dragen een wit bloesje, met een wit&donkerblauw vest en een donkerblauwe stropdas. Hierbij is ook een donkerblauw met wit rokje passend. De jongen dragen echter alleen een een wit bloesje met de stropdas en een donkerblauwe broek.

    DON'T BELIEVE IN LIES, BELIEVE IN MAGIC.





    ALWAYS KEEP THAT LITTLE PLACE WHERE THE MAGIC GROWS INSIDE OF YOU, ALIVE.

    Lessen
    VERPLICHT

    Mathematics
    History of Magic
    Transformation *
    Magic (Wands) ***
    Magic *& **
    Fly **
    Elements Study (Only Elemental) ****
    Medice Study
    Talented Training (Only Talented) ****
    EXTRA

    Dragon Riding
    Archery / Swordplay / Throwing Knives
    Horse riding
    Music / Dance
    Acrobatics
    Football
    Swimming
    English,Chinese, Spanish or French

    Je moet minstens 2 sporten na school&1 taal kiezen.
    * Alleen Night Creatures
    ** Alleen Winged
    *** Alleen The Wand
    **** Alleen Elemental


    Gebouw
    Het kasteel licht gelegen in een bergachtig gebied. Overal waar je om je heen kijkt zie je de mist om de bergen heen hangen. Om bij de school te komen loop je over een ravijn heen, wel is hier een brug voor gebouwd. Om je heen zie je een groot bos in voornamelijk herfst kleuren. Om de school heen ligt een rivier waar leerlingen voornamelijk in de zomer zwemmen. Op een loopafstand kun je de huisjes vinden. Hier slapen, 2 meisjes in de ene slaapkamer en 2 jongens op de andere, van dezelfde afdeling. Het is zeldzaam als andere afdelingen samen slapen. Je hebt echter 4 slaapkamers, dus woon je met zijn 8. Op de huisjes staat een embleem gespijkerd om onrust te voorkomen. In elke kamer staan 2 bedden en een bureau. Bij de meiden staat ook nog een make-up tafel. Ook zijn er twee badkamers in elk huisje en een kleine huiskamer. Eten doe je gezamenlijk in de kantine van de school. In de school is ook nog een grote bibliotheek te vinden, een klassieke balzaal die voor de dans&muzieklessen gebruikt wordt, veel klaslokalen en op loop afstand kan je een arena vinden. Hier kun je draken vinden, paarden en ook worden hier vecht lessen gegeven. Als je na school vrij hebt is je uniform niet meer verplicht.

    THOSE WHO DON'T BELIEVE IN MAGIC WILL NEVER FIND IT.
    MAGIC IS EVERYWHERE IF YOU KNOW WHERE TO LOOK.

    Rollen
    Masarian
    - Foxface Esmé Agnelli - Bluestuff (Weerwolf/Cindy Kimberly) - 1.5
    - Luperca Tala Hamilton - Granian (Weerwolf/Ashley Moore) - 1.5
    -

    -
    -

    Vulas
    Stop op dames
    - Irane Florence Zhouis - Iratus (Elf/Chrissy Constanza) - 1.4
    - Geserveerd door JudithSuzann (Engel/Olivia Holt)
    - April Magnolia Cain - Physalis (Engel/Kelsey Calemine) 1.3
    - Caina Hardwell - Granian (Demon/Amanda Steele) - 1.5

    - Reginald Marcello Leigh - Soco (Engel/Max Barczak) - 1.3
    - Gereserveerd door Perffect (Engel)
    -

    Oncith
    Stop op dames
    - Lucinda Sapphire Chevaliér - Physalis (Tovenares/Alexis Ren) - 1.3
    - Jo Wilson - JoSnape (Heks/Magdalena Zaleskja) - 1.4
    - Gereserveerd door Bluestuff (Tovenares/Emily Ratajkowski)
    - Gereserveerd door (Heks)

    -
    -

    Emmyth
    DIT ZIT VOL.
    - Gereserveerd door
    Grimmlove (Aarde/ Elle Fanning)
    - Hermosa Lluvia - Pinkystuff (Shapeshifting/Gigi Hadid) - 1.5
    - Gereserveerd door WrittenWords (Gedachten/Mila Kunnis)
    - Kennedy Rosie Kane - Hygge (Geest/Kennedy Dawn Stearns) - 1.4

    - Gereserveerd door Llywelyn (Illusies creëren)
    - Gereserveerd door Stormfly (Genezen)
    - Gereserveerd door Physalis (Marteling&Bescherming)
    - Gereserveerd door JoSnape (Marteling&Bescherming)
    Slaapkamer 1
    Girls - Night Creatures

    Slaapkamer 2
    Boys - Night Creatures

    Slaapkamer 1
    Girls - Winged

    Slaapkamer 2
    Boys - Winged

    Slaapkamer 1
    Girls - The Wands

    - Lucinda Sapphire Chevaliér (1.3)
    Slaapkamer 2
    Boys - The Wands

    Slaapkamer 1
    Girls - Elemental
    Slaapkamer 2
    boys - Elemental

    Lijst
    Naam
    Leeftijd
    Afdeling
    Geslacht
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Lessen
    Extra Sporten
    Beschermdier
    Overig

    Info
    De leerlingen komen uit de gewone wereld waar wij ook leven. Ze kunnen geboren zijn overal ter wereld. Elke leerling krijg bij hem of haar thuis een havik met een brief aan zijn poot. In elke brief staat het zelfde, net als dat er een ketting aan elke brief hangt. Als je die sleutel in een deur doet, maakt niet uit welke, kom je niet in je huis, maar in een soort teleport die je op het plein van de school brengt. Aan het begin van het jaar krijgt iedereen ook een bescherm dier. Deze hoort je het hele jaar door te helpen, maar ook is het een soort huisdier. Wij spelen de rollen van het eerste jaar, dat betekend 15/17. Je rol kan al een magische familie hebben en de school kennen, maar ook kan je rol nieuw zijn en geen idee hebben wat er gebeurd. Op de school heb je verschillende jaren, maar de meeste leerlingen zitten er van 2 tot 3 jaar.

    Regels
    • Schrijf minstens 150 woorden •
    • Geen perfecte personages •
    • Graag naam veranderingen doorgeven •
    • Geef het aan als je een paar dagen niet kan reageren •
    • Topics worden alleen door mij geopend •
    • Probeer de dames en de heren gelijk te houden •

    YOU CALL IT ''INSANE'', I CALL IT ''MAGIC''.




    rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 13:12 ]


    If they can't catch me, they can't kill me. So don't count me out! [Rue- The Hunger Games]

    Hygge schreef:
    (...)

    Ik denk dat Kenny (pagina 4) haar wel aardig zou vinden. Ze zouden samen een goed team vormen, gezien alles wat Riley niet perse graag doet Kenny daar geen problemen mee heeft. Dus dan kan Kenny waar nodig voor haar opkomen en Riley kan haar op andere gebieden weer helpen. Al zit ik wel met het stukje dat Riley gemakkelijk te manipuleren is en Kenny vrij manipulatief is.
    Ik denk dat ze uiteindelijk wel beste vriendinnen kunnen zijn ^^
    Want Kenny gaat echt haar beste vriendin verraden, ik weet niet hoe jij daar over denkt natuurlijk ^^


    Ik ben het wel met je eens! Ik denk inderdaad dat de twee elkaar goed aan zullen vullen op veel vlakken. En omdat ze allebei dansen is dat waarschijnlijk nog sterker, omdat het voor beide zoveel betekend. En wat dat manipuleren betreft, al zou Kenny dat wel doen zou ze het niet echt doorhebben, tenminste niet tot iemand haar duidelijk weet te maken dat dat gebeurd, en als ze echt zo close zijn is de kans natuurlijk al een stuk kleiner dat het zou gebeuren
    Beste vrienden is goed!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Wat ik zoek voor Lucy Elizabeth Jackson

    ~ Beste vriendin
    ~ Avonturen maatje xD
    ~ Iemand waar zij een crush op heeft of iemand die een crush heeft op haar
    ~ Iemand die ze kan helpen
    ~ Iemand met wie ze goed kan kletsen
    Andere ideeën zijn welkom^^

    Relaties:
    ~ Lois, goede vriendinnen, als ze hulp met iets nodig heeft of ze moet iets kwijt zal ze naar haar toe komen.
    ~ Jackson, ze zijn vrienden, ze kunnen goed met elkaar omgaan en als ze moeite heeft met Frans zal ze hem om hulp vragen
    ~ Xavier, ze zullen elkaar niet gaan haten, ze moeten elkaar misschien eerst beter leren kennen.
    ~ Freya, Lucy is er altijd voor haar, als er iets is, is ze bij haar welkom
    ~ Kenny, Lucy geeft haar bijles en dit doet ze vaak
    ~

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 20:19 ]

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik ben het wel met je eens! Ik denk inderdaad dat de twee elkaar goed aan zullen vullen op veel vlakken. En omdat ze allebei dansen is dat waarschijnlijk nog sterker, omdat het voor beide zoveel betekend. En wat dat manipuleren betreft, al zou Kenny dat wel doen zou ze het niet echt doorhebben, tenminste niet tot iemand haar duidelijk weet te maken dat dat gebeurd, en als ze echt zo close zijn is de kans natuurlijk al een stuk kleiner dat het zou gebeuren
    Beste vrienden is goed!


    Okee! Leuk!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wat ik zoek voor Kenny
    Pagina 4
    Ideetjes
    • Another soulmate die haar hart weer kan lijmen
    • Een beste vriendin
    • Een partner in crime
    • Iemand die ze met heel haar hart haat en dus wel een negatief in de spotlight wil/mag zetten
    • Enkele vriendinnen
    • Een mannelijke beste vriend
    • Iemand die haar bijles kan geven in magie en haar element
    • Anders, tell me.

    Zeker
    Jo • De twee zijn zeker partners in crime, ze hebben een hekel aan dezelfde mensen en hebben er geen problemen mee om samen iemand naar beneden te helpen.
    Xavier • Is een goede vriend van Kenny, hij zal dan ook vaak uitgenodigd worden op enkele feestjes van haar.
    Lupa • Ook Lupa kan een uitnodiging bij haar kluisjes/voordeur verwachten. Kenny is bevriend met het meisje en kan goed met haar opschieten.
    Cain • Kenny en Cain hebben een ruzie die nooit over lijkt te gaan, van beide kanten worden er zetten gemaakt om de ander onderuit te krijgen, beide vaak zonder succes.
    Lucy • Lucy helpt haar zo goed en zo kwaad als het gaat met het beheersen van haar element, of het nu werkt is een grote vraagteken. Toch is zijn de twee ook goed bevriend.
    Sawyer • Hij is een engeltje gevallen uit de hemel, Kenny vindt hem heel aardig en erg leuk, toch zal hij veel geduld met haar moeten want ze zal niet nog een keer haar hart zo gemakkelijk weggeven. Sawyer moet haar hart eerst zien te lijmen, wanneer dit hem is gelukt zullen de twee onafscheidelijk zijn.
    Jackson • Vroeger waren de twee hele goede vrienden, nu niet meer zo. Er is een incident voorgevallen en hierbij heeft Kenny er per ongeluk iets uitgefloept wat een geheim was van de jongen. Zij wou hem graag helpen, ondanks hij weet dat ze het goed bedoelde ligt er nog altijd een bepaalde spanning op hun vriendschap. Kenny zet wel alles op alles om het weer goed te maken, al is zijn vertrouwen moeilijk te winnen voor een tweede keer.
    Riley • Ze lijken wel voorbestemd om elkaar te ontmoeten ze sluiten perfect op elkaar aan en delen elkaar passies. Zo houden ze beide van dansen en zijn ze lekker zichzelf. De twee zijn allerbeste vriendinnen.
    Darius • Het is de beste mannelijke vriend van Kenny en de twee kunnen het zeer goed met elkaar vinden. Je zult ze vaak speels naar de ander zien knipogen of een vriendelijke por in de zij.
    Rosalyn • Haar harde imago is prima voor Kenny, ze zal zich er niet heel erg aan storen. Ze zou het leuk vinden om haar bij zich te hebben en haar soms botte opmerkingen geweldig vinden. Toch zal ze haar op een veilige afstand houden omdat het meisje waarschijnlijk niet heel goed zou zijn voor haar imago, dit probeert ze wel zo onopvallend mogelijk te doen natuurlijk.


    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 16:36 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Grimmlove schreef:
    Wat ik zoek voor Lucy Elizabeth Jackson

    ~ Beste vriendin
    ~ Avonturen maatje xD
    ~ Iemand waar zij een crush op heeft of iemand die een crush heeft op haar
    ~ Iemand die ze kan helpen
    ~ Iemand met wie ze goed kan kletsen
    Andere ideeën zijn welkom^^

    Relaties:
    ~ Lois, goede vriendinnen, als ze hulp met iets nodig heeft of ze moet iets kwijt zal ze naar haar toe komen.
    ~ Jackson, ze zijn vrienden, ze kunnen goed met elkaar omgaan en als ze moeite heeft met Frans zal ze hem om hulp vragen
    ~ Xavier, ze zullen elkaar niet gaan haten, ze moeten elkaar misschien eerst beter leren kennen.
    ~ Freya, Lucy is er altijd voor haar, als er iets is, is ze bij haar welkom
    ~



    Eventueel kun je Kenny wel bijles geven, ze is super slecht met haar element dus ja :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hygge schreef:
    (...)

    Eventueel kun je Kenny wel bijles geven, ze is super slecht met haar element dus ja :Y)


    Is goed ^^

    Hygge schreef:
    Wat ik zoek voor Kenny
    Pagina 4

    • Another soulmate die haar hart weer kan lijmen
    • Een beste vriendin
    • Een partner in crime
    • Iemand die ze met heel haar hart haat en dus wel een negatief in de spotlight wil/mag zetten
    • Een tijdelijke vriend
    • Een mannelijke beste vriend
    • Iemand die haar bijles kan geven in magie en haar element
    • Anders, tell me.



    Ik heb een soulmate die haar weer kan lijmen,
    Sawyer is een engeltje, letterlijk en figuurlijk ^^


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    En nog niet af letterlijk, niet figuurlijk


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Yussshhh dan kan ik ook die van mijn lijstje strepen ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    RELATIES JACKSON LEFEVRE

    (pagina 5)

    Caina Hardwell - demon - Hun relatie begon met wederzijdse irritaties, die ze ook niet onder stoelen of banken staken. Sinds Jackson echter een aardigere, zachtere kant van Cain heeft gezien, is hij erop gebrand om die kant vaker van haar te zien. Haar uiterlijk, hoe ze beweegt en ja, zelfs haar negativiteit winden Jackson op. Ook al weet Cain dit misschien niet zo: hij is al voor haar gevallen.
    Luperca Tala Hamilton - weerwolf - Vrienden, hebben samen de klas ‘throwing knives’ en delen hun liefde voor het bos, wat meestal leidt tot een beetje struinen tussen de bomen door.
    Lucy Elizabeth Jackson - element - Vrienden
    Aloise "Lois" Coco Garcia González - gedachten - Vrienden. Door Loïs mindreading zijn de twee goed bevriend, Jackson kan namelijk ook niets voor haar verborgen houden. Hij vertrouwt haar volledig en kan hard met haar lachen. Met name als zij weer op een vriendelijke manier laat weten hoe misselijkmakend zij zijn verliefdheid vindt.
    Riley Kate O’Briain - engel - vrienden
    Jo Wilson - heks - Zij weet precies wat ze moet zeggen om hem furieus te maken
    Kennedy Rosie Kane - geest - Kennedy en Jackson waren erg goede vrienden, tot Kennedy dingen van hem had doorverteld. Nadat hij tijdens de les boos was geworden, de tafel ruw omver duwde, z'n stoel achterover viel en z'n vleugels uit z'n kleding scheurde (die zijn groot) en zo het lokaal uit gestampt was, had zijn hele jaarlaag het erover. Kennedy vond het naar hoe ze over Jackson praatten en vertelde ter verdediging waarom hij zo boos was geworden – hij vindt het nog steeds moeilijk haar te vergeven, omdat hij ervan overtuigd is dat niet iedereen alles van hem hoeft te weten. Ze zien en spreken elkaar nog wel, omdat het raar is als ze elkaar niet meer zouden spreken.

    Als ik iemand ben vergeten, geef een gil. Als je nog een idee hebt, geef een gil (flower)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 19:03 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Relatielijstje Kennedy Rosie Kane
    Het is een relatielijstje slechts voor de mensen waar ik nog niets mee heb afgesproken ^^



    • Lucinda Sapphire Chevaliér • Oncith •
    Ik denk dat Kenny de dame wel zou mogen, ze zijn beide lekker zichzelf en hebben best wel schijt aan hoe de rest daarover denkt. Toch denk ik dat Lucinda nog net wat meer pit heeft en dat is voor Kenny dan weer een reden om haar als vriendin te houden. Mocht ze ooit niemand nodig hebben om haar te verdedigen staat Lucinda voor haar klaar als een soort schild maar ook zeker weten andersom.
    Ik weet niet of het wat is :x

    • Reginald Marchell Heigh • Vulas •
    -
    • April Magnolia Cain • Vulas •
    April is gemaakt om samen met Kenny uit te gaan. Ze zijn beide snel verveeld en is er dus ook niet het probleem dat de een nog niet wil gaan en de ander wel. Ze kunnen gewoon samen een ander kroegje opzoeken. Wel zou April haar droomwereld dan even aan de kant moeten zetten, want als er iets is waar Kenny een hele erge hekel aan heeft is het dromen, of dingen die niet haalbaar zijn en nooit haalbaar zullen zijn. Over haalbare dromen kan April echter de oren van Kenny' kop af kletsen.
    • Irane Florence Zhouis • Vulas •
    Kenny heeft niet heel erg veel met het meisje en zal niet gauw met haar op stap gaan, maar of ze het meisje nou haat, nee dat is ook weer een groot woord. Ze zou gewoon niet perse iets tegen haar zeggen, maar wel gewoon normaal tegen haar doen.
    • Aloise Coco Garcia González • Emmyth •
    Lois is helemaal Kenny' type. Ze vindt haar karakter helemaal geweldig en kan zo nu en dan best wel eens lachen om haar element. Ze vindt het heerlijk om te zien hoe andermans gedachten 'opeens' veranderen. Toch weet ze niet zo zeker of ze als het bij haar zou gebeuren ze het ook zo leuk zou vinden, gelukkig is dit dan ook niet mogelijk om twee redenen, ze heeft een sterke geest die dat soort trucjes buitenhoudt, ook zij kan gedachten lezen en weet dus wat Lois zou willen doen. Toch denk ik dat de twee wel goed met elkaar overweg zouden kunnen, misschien dat ze het leuk vinden om samen andermans gedachten te lezen en vervolgens te 'bespreken'.
    • Foxface Esmé Agnelli • Weerwolf •
    Ik denk niet perse iets speciaals misschien gewoon vrienden?
    • Freya Hermoine Jocasta • Oncith •
    Omdat Freya vrij stil is zal Kenny haar ook niet heel snel opmerken en waarschijnlijk pas met haar gaan praten als ze helemaal alleen zou zijn (wat niet echt vaak het geval is), dus ik denk niet dat de twee dikke vrienden zullen zijn,
    • Rosalyn Julia Hunter • Masarian •
    Haar harde imago is prima voor Kenny, ze zal zich er niet heel erg aan storen. Ze zou het leuk vinden om haar bij zich te hebben en haar soms botte opmerkingen geweldig vinden. Toch zal ze haar op een veilige afstand houden omdat het meisje waarschijnlijk niet heel goed zou zijn voor haar imago, dit probeert ze wel zo onopvallend mogelijk te doen natuurlijk.

    Ik weet niet of jullie betere ideeën hebben natuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 19:47 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    RELATIELIJSTJE DARIUS

    -Zijn 'bro'
    -Iemand, misschien twee mensen, om intens en hartgrondig te haten. Bij voorkeur een manipulatief persoon, die hem gebruikt heeft0
    -Mannelijke beste vriend
    -Een mede-Emmyth om mee op te trekken tijdens hun privélessen (die dus aleen Emmyth hebben)
    -Mensen die hij niet echt haat, maar die hem ook niet mogen en die hij ook niet mag

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 20:15 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    JudithSuzann schreef:
    Wat ik zoek voor Riley

    - Best friend
    - Studiemaatje
    - Iemand met wie ze graag vrienden wil zijn maar hij/zij haar niet bepaald mag

    Eventueel:
    - Crush/love interest

    Al afgesproken:
    -
    -

    Andere voorstellen/suggesties mogen natuurlijk ook altijd




    Cain :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Llywelyn schreef:
    RELATIELIJSTJE DARIUS

    -Zijn 'bro'
    -Iemand, misschien twee mensen, om intens en hartgrondig te haten. Bij voorkeur een manipulatief persoon, die hem gebruikt heeft0
    -Mannelijke beste vriend
    -Een mede-Emmyth om mee op te trekken tijdens hun privélessen (die dus aleen Emmyth hebben)
    -Mensen die hij niet echt haat, maar die hem ook niet mogen en die hij ook niet mag


    Ik heb Lucy, als mede-Emmyth (:

    Llywelyn schreef:
    RELATIELIJSTJE DARIUS

    -Zijn 'bro'
    -Iemand, misschien twee mensen, om intens en hartgrondig te haten. Bij voorkeur een manipulatief persoon, die hem gebruikt heeft0
    -Mannelijke beste vriend
    -Een mede-Emmyth om mee op te trekken tijdens hun privélessen (die dus aleen Emmyth hebben)
    -Mensen die hij niet echt haat, maar die hem ook niet mogen en die hij ook niet mag


    Ik heb Jo, heb je een idee?
    Ze staat op bladz 4, maar ik denk dat het iemand is of om juist te mogen of juist intens te haten


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]