• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments

Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

Quizlet/Yoors Gebruikers:

[ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:39 ]

You were born original, don't die as a copy.

Appleby schreef:
    Ik heb mijn eerste blog af!!
    https://yoo.rs/lonnevt/blog/macarons-1490431453.html?Ysid=48115

Hoe kan je btw andermans post delen?

Je kunt de link kopiëren die in je internetbrowser staat, je kunt ook een stukje tekst selecteren en dan op 'share' klikken en dat dan delen :)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Perffect schreef:
    (...)

Oké, tof!! Dan ga ik vanmiddag even op mijn computer kijken ipv op m'n mobiel!! En misschien een account aanmaken yay.

Cool! Lees dan zeker deze blog van Jolijn! Hier staat eigenlijk alle informatie in die je nodig hebt :) En rechtsboven in de hoek kun je je aanmelden :)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

https://yoo.rs/useroverview/48129/Femke
    Ik heb ook een account aangemaakt!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Ik vond dit blog heel gaaf: Kinderen met drie biologische ouders (niet van mijzelf)

[ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 10:25 ]

in love with the fictional characters, I'm sorry

Ik denk dat ik erachter ben waar die sterren bij de namen van de mensen die je volgt nu voor zijn. Dat zijn nieuwe artikelen van hen die je nog niet gelezen hebt :)

Derks schreef:
    Ik denk dat ik erachter ben waar die sterren bij de namen van de mensen die je volgt nu voor zijn. Dat zijn nieuwe artikelen van hen die je nog niet gelezen hebt :)

Ik zie ook wel eens een blauwe ster (met cijfer er achter) staan in het artikel van iemand die ik niet volg.

Krijg je hier veel mailtjes van?

The thing you do mean something to people -Ncis

tubbietoost schreef:

Alleen als je de meldingen niet uitzet. Als je dat aan laat krijg je van elke reactie een mail.

[ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 11:07 ]

Geralt schreef:
    (...)
    Ik zie ook wel eens een blauwe ster (met cijfer er achter) staan in het artikel van iemand die ik niet volg.

Ja, en dat betekent dan weer dat iemand dat stukje tekst gekopieerd heeft en gedeeld heeft!

Je kunt teksten delen door de link in je browser te kopiëren, maar ook door een stukje tekst te kopiëren :)

Maar als je naar de homepage gaat en dan naar beneden scrollt naar 'mensen die je volgt' en je ziet daar namen met een ster erachter, betekent het dat die mensen nieuwe artikelen hebben die je nog niet gelezen hebt ;)

tubbietoost schreef:

Heb gelijk bij het aanmaken van mijn account ingesteld dat ik geen meldingen van berichten en reacties krijg per mail. Dus ik heb 2 mailtjes gehad, eentje om m'n account te bevestigen en een andere van toen ik nog niet die instelling gewijzigd had. Dus nee, je krijgt niet veel mailtjes, mits je de instelling aanpast.

Ik heb me ook aangemeld. (:

Every villain is a hero in his own mind.

Ik heb net ontbeten en alles, ik ga nu even de stad in en vanmiddag lees ik alle linkjes uit dit topic weer :3

Jotunheim schreef:
    Ik heb me ook aangemeld. (:

Leuuuk, linkje?:3

Okay, sla mij ik moet leren maar ik zit te yoorsen.

Derks schreef:
    Okay, sla mij ik moet leren maar ik zit te yoorsen.

Ga aan school, anders kán je straks niet eens meer yoorsen omdat je geen laptop, wifi, huis, etc. kan betalen (cat).

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]