• Jullie lezen het goed, onze geliefde mama Quizlet is jarig en dat verdiend een feestje, lieve berichtjes en veel taart!*O*



    Okay, okay, ook nog een paar echte taarten dan...






    Emma! Happy birthday!
    We spreken dan wel niet zo vaak, maar ik hoop dat je een heeeeele leuke dag hebt vandaag. En yay, een eigen topic!
    Fijne dag vandaag, Emma. Dat het maar je beste verjaardag tot nu toe mag worden.

    Liefs,
    Yolanda

    Liefste Emma,

    Vandaag ben je weer een jaartje ouder en dan ook een jaartje wijzer. Ofja dat hoop ik toch, want 23 is nog geen leeftijd om te beginnen dementeren. Maar zeg nooit nooit, want jah, kijk maar naar mij haha. :’)
    Ik hoop dat je vandaag vele leuke dingetjes mag doen, fantastische cadeaus krijgt en ook veel leuke verjaardagswensen. Zodra we elkaar nog eens zien, krijg je een dikke verjaardagsknuffel van mij!

    Veel plezier vandaag meid!

    Liefs,
    Erica


    Lieve Emma,

    Ten eerste hoop ik dat je een hele fijne verjaardag hebt gehad tot nu toe, met veel taart en cadeautjes.
    We hebben vorig jaar rond deze tijd een super gezellige dag gehad in Utrecht, dat moeten we heel snel weer eens gaan doen. Ik heb het altijd super leuk met je en hoop je dus heel snel weer ergens op een meeting te gaan zien. You're an awesome person, don't forget!

    Knuffels,
    Megan


    Lieve Emma,

    Voor de tweede keer gefeliciteert! Geniet nog van jouw dagje en vergeet niet dat je geweldig bent. Je zal altijd onze Mama Q blijven!(bloos)

    Liefs,
    Jarne


    Lieve, lieve Emma

    SUUUUUUUPER GELUKKIGE VERJAARDAG! Ik ben nog altijd heel, heel erg blij dat ik je vorig jaar in Antwerpen ontmoet heb, want hemeltjelief, wat ben jij een schat. c: Ik moet stiekem toegeven dat ik altijd heel erg naar je opgekeken heb (en nogal bang was een gesprek aan te knopen op Q, in het begin, haha) en dat ik super zenuwachtig was in december, maar hey, je hebt m'n verwachtingen nog overtroffen, haha. Je verdient het als geen ander om een lief verjaardagstopic te hebben. c: Geniet van je verjaardag, want je verdient het immens om een superfijne dag te hebben!

    Veel liefs en een dikke knuffel
    Leah


    Lieve Emma,

    Allereerst HEEL ERG GEFELICITEERD, yay. 😊 Ik schrok vanmiddag een beetje toen je opeens over verjaardagstopics begon, haha, maar hier heb je hem dan toch nog, al moest je even wachten. Ik hoop dat je een ontzettend fijne dag hebt, met heel veel cadeautjes en veel lekkere (en gezonde? of juist een keer niet, dat mag ook best) taart, en hopelijk ook veel gezellige visite. Dat je nog lang op Q mag rondhangen (al is het dan iets minder oranje dan vroeger), nog veel leuke haakwerkjes mag delen, en nog veel verjaardagen mag vieren uiteraard. 🎊🎁🎉

    Liefs,
    Inge




    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 20:03 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd, Emma!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! *O*(heart2)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd!

    Gefeliciteerd!! Het mag dan al bijna 11 uur zijn, maar nog een fijn verjaaruur :'D


    Rest in Peace, Son of Gondor