IK HOU ER ZO VAN
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Ik ga een Reid one shot schrijven I guess. Voor Lieke.
Danmarks Dynamite.
IK WAS NIET KLAAR VOOR DE LARRY MOMENTS REFERENCES DIE ME IN MIJN GEZICHT ZOUDEN SLAAN EN HET DOET PIJN
Woensdag ga ik kijken (of vandaag): - TWD - OUAT - Supergirl. - New Girl
Ik denk tbh wel dat PVRIS mijn nieuwe bae band gaat worden
"Family don’t end in blood”
nou, dan gaat Esmée mee naar PVRIS en Lieke mee naar Mans. Geregeld. lol.
@ Gab, OH MY GOSH YASH VERY BAE AF. SPENCE AF. @ Es, JAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. ik sleep je mee gewoon hoor. HAHAHAHAHA
stay safe because I like being alive at the same time as you
Het bewijst wel hoe obsessed Gab met Spence is tbh, bc anders was ik er zeker van geweest dat ze eerst Jake had gedaan. HAHAHAHA
Alvez schreef: Het bewijst wel hoe obsessed Gab met Spence is tbh, bc anders was ik er zeker van geweest dat ze eerst Jake had gedaan. HAHAHAHA
ik kan dit niet fucking aan oh my god
HAHHAHA ik ben matthew, but im also the girl .
Benoist schreef: nou, dan gaat Esmée mee naar PVRIS en Lieke mee naar Mans. Geregeld. lol.
Opzich wist ik dat lol.
Benoist schreef: (...) Shit. NEE MAAR HAHAHAH. Ik vond deze prompt leuk. En also die Jake prompt is zo lang en heb geen zin om dat even nog eens door te lezen. HAHAHA
Alvez schreef: (...) Ik heb er 2 met Jake aangevraagd tho, MAAR IK VOEL JE WEL HAHAHAHA.
Ik schrijf nog steeds, het schiet niet echt op. Het slaat tbh ook nergens op. Me cries.