Monochopsis schreef:
(...)
Raar dat juist dat soort mensen zoiets zeggen. Ik snap het wel dat je dat moeilijk vind. Uiteindelijk, heel cru/lomp gezegd, draait het om jou en jouw geluk. Dan kunnen zij vinden wat ze willen en zeggen wat ze willen, maar jij weet toch wel beter (;
Laat je niet kwetsen door jaloerse mensen (:
Jaa, ik vond dat dus ook nogal raar. Vandaar ook dat het steekt. Wanneer mensen nare dingen zeggen terwijl ik die mensen toch niet zo moet, heb ik minder moeite met het van me af te zetten. Maar in dit geval zeggen ook mensen deze dingen tegen me waarvan ik juist het idee heb dat ik het goed met ze kan vinden. Dus het verbaasd me dat ze me dit dan zeggen, alsof ze het me ook niet gunnen oid. Ik weet niet. Het maakt me in ieder geval erg onzeker.
En het draait inderdaad om mijn eigen geluk, en of ik zelf blij ben met mijn leven etc. Maar toch is het soms wel prettig als een ander verteld dat ik dr goed uit zie of goed bezig ben of wat dan ook. Complimentjes zijn namelijk altijd welkom. En horen dat ik dus niet goed genoeg ben, is niet zo welkom en maakt mijn gedachtes ook niet zo positief over mezelf. x) Maar je hebt verder wel gelijk. Ik moet me er eigenlijk niets van aan trekken. Is soms alleen ontzettend lastig.
But thank you very much for your kind words. <3
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •