• Lay-out komt.


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    xx

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 17:19 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Even testen


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    Bij mij doet hij het wel


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hij doet het weer!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oké, het lukt weer xD


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Mary lijkt me wel een leuke pop. Fijn dat er nog één pop is die mij waarschijnlijk niet wilt vermoorden of zo! ;)


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Allmilla schreef:
    Mary lijkt me wel een leuke pop. Fijn dat er nog één pop is die mij waarschijnlijk niet wilt vermoorden of zo! ;)


    Hehe er zijn wel extreem veel psychopaten ja, ik ga Olive alleen ook niet aanpassen, want ik houd teveel van haar (': MAAR GUYS ZO ZIJN ER ZO WEINIG MENSEN DIE ZE KAN PESTEN GEMEEN


    obsessive rage

    CarouseI,
    ik laat mijn zus ook meedoen.
    Haar acc&rol komen zo.


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Vesania schreef:
    (...)

    Hehe er zijn wel extreem veel psychopaten ja, ik ga Olive alleen ook niet aanpassen, want ik houd teveel van haar (': MAAR GUYS ZO ZIJN ER ZO WEINIG MENSEN DIE ZE KAN PESTEN GEMEEN


    Tja, zal ik maar slachtoffer spelen zeker xD


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Allmilla schreef:
    (...)

    Tja, zal ik maar slachtoffer spelen zeker xD


    Duhuh, jij bent wel een aardige pop


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Duhuh, jij bent wel een aardige pop


    :D Behalve als ik boos word... (A)


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Vesania schreef:
    (...)

    Hehe er zijn wel extreem veel psychopaten ja, ik ga Olive alleen ook niet aanpassen, want ik houd teveel van haar (': MAAR GUYS ZO ZIJN ER ZO WEINIG MENSEN DIE ZE KAN PESTEN GEMEEN

    Ik kan Hollis Almers er wel ingooien. Maar dan met een andere FC en achternaam en de mensen van TQG zullen het nooit weten, hopelijk.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    (...)
    Ik kan Hollis Almers er wel ingooien. Maar dan met een andere FC en achternaam en de mensen van TQG zullen het nooit weten, hopelijk.


    Waarom zou het niet mogen? I mean, ze is voor TQG gemaakt, je gebruikt haar hier alleen ook, toch?


    obsessive rage

    Allmilla schreef:
    (...)

    :D Behalve als ik boos word... (A)


    Ja daar zoekt Olive naar duh


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Waarom zou het niet mogen? I mean, ze is voor TQG gemaakt, je gebruikt haar hier alleen ook, toch?

    Mja. Hmm... Maar ik zou ook nog een jongen maken... Hollis als jongen kan wel...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner