• Lay-out komt.


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    MT ;P


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MT


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    MT


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Mine ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarau schreef:
    Mine ^^


    Wanneer zet jij je boy nou eens neer,
    dan kunnen we ff zeggen dat ze beste vrienden zijn.

    Bffiess (H)


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Ik maak een relatie lijstje voor mijn rollen!


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Ochtendzon schreef:
    Ik maak een relatie lijstje voor mijn rollen!

    Wacht nog even!
    Jo is bijna klaar!! xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Wacht nog even!
    Jo is bijna klaar!! xD


    Ik moet nog ff de de lay out daarvan in elkaar zetten,
    en niet lui zijn. ^^


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Ochtendzon schreef:
    (...)

    Ik moet nog ff de de lay out daarvan in elkaar zetten,
    en niet lui zijn. ^^


    Haha top doe maar rustig aan!
    Ik ben hard bezig, al een dag but nobody cares


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MY SPAMMING TOPICS
    Olive is almost finished, wie oh wie wil haar nog niet neersteken en kan dus sort of friend zijn?
    Sorry hyperheid


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    MY SPAMMING TOPICS
    Olive is almost finished, wie oh wie wil haar nog niet neersteken en kan dus sort of friend zijn?
    Sorry hyperheid


    DAT KAN JO ZIJN MAAR ZE IS NOG NIET AF! Murf


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    R E L A T I E L I J S T
    I may be a bad girl,
    but i'm a damn good woman.


    Hermoine Cain - Scarlett zou haar wel mogen, maar net zoals bij Olive moet Hermoine soms wel even dimmen - wel op een andere manier dan Olive.
    Olive Jackson - Ik denk dat ze wel vrienden kunnen zijn, Scarlett zou wel zeggen dat ze soms even moet dimmen.
    Helena Lysander - Heeft nog geen innerlijk.
    Madelyn Davids - Ze zou wel met haar om kunnen gaan, maar Scarlett is wel minder hard en zou sowieso niet iemand de baas over haar laten spelen.
    Amore Huntington - Heeft nog geen innerlijk.
    Veronica Reed - Veronica en Scarlett zouden gewoon personen zijn die soms met elkaar praten, meer niet.
    Cameron Dylan Black - Heeft nog geen innerlijk.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 19:37 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Vesania schreef:
    MY SPAMMING TOPICS
    Olive is almost finished, wie oh wie wil haar nog niet neersteken en kan dus sort of friend zijn?
    Sorry hyperheid

    Ik denk dat Veronica het niet zou worden, JAMMER OLIVE, maar die steekt ook gwn geen mensen neer.
    Scarlett daar in tegen *wenkbrauwen up en down*


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Jo is afff


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik claim Jollhouse als friend want horrorpoppensquad
    En haha is goed Scarlet x'D Ik kan niet beloven dat Olive niet toch moordplannen heeft op jullie sorry
    Olive is unpredicable


    obsessive rage