Lay-out komt.
Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.
Vesania schreef: (...) Nou dat van mij niet, ik vind haar namelijk damn cute ;-; En ik ben bang dat Olive aan haar "broertje" moet denken dus nee geen moordplan dit keer
"The stars replaced the emptiness of my heart."
Atarau schreef: (...) Wahaha we gaan er gewoon voor zorgen dat Olive en Cam een super erge ruzie hebben en elkaar 24/7 willen vermoorden😂 Oké nee. Cam moet levend blijven. Maar Olive....
There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.
Haha, Jo gaat sowieso iedereen vermoorden, behalve Olive
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
obsessive rage
JoSnape schreef: Haha, Jo gaat sowieso iedereen vermoorden, behalve Olive
i wanna vincent van gogh cry in a corner
Iratus schreef: (...) En Maddie dan! Ik dacht dat zij ook wel bij de psychopatensquad zou horen maar rip.
Vesania schreef: (...) Mm Maddie heeft geen coole woordgrap in haar naam Just kidding van Olive mag ze erbij, maar dat wordt Mad de Mad Pinguïn so you're warned
Haha dan wil Cam de player in de groep zijn😏😏
Atarau schreef: Haha dan wil Cam de player in de groep zijn😏😏
OH EN HIJ LIJKT OP OLIVE NOG ERGER DIE GASTEN MAG ZE NIET Want tja Olive mag zichzelf niet en stuff
Vesania schreef: OH EN HIJ LIJKT OP OLIVE NOG ERGER DIE GASTEN MAG ZE NIET Want tja Olive mag zichzelf niet en stuff
Atarau schreef: (...) Tssssss
Ik wil woensdag het speeltopic openen, iedereen ermee eens?!
Ik wel
CarouseI schreef: Ik wil woensdag het speeltopic openen, iedereen ermee eens?!