• Hey Hey, je zal wel denken : heel quizlet staat vol met verhalen !!! Ik ben op zoek naar zenuwslopende verhalen, drama, maar ook romantiek. Denk je dat jouw verhaal aansluit op mijn wensen ?? Laat dan een linkje van jouw creatie hier achter ;) dank je. Groetjes ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Lees je ook fanficties? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Lees je ook fanficties? (:
    ik ga het proberen, het lijkt me wel leuk om te lezen (lol)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Mag het een heel absurdistisch verhaal zijn? Want het is zeker wel dramatisch en romantisch, maar speelt zich ook letterlijk in iemands hoofd af haha


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    Mag het een heel absurdistisch verhaal zijn? Want het is zeker wel dramatisch en romantisch, maar speelt zich ook letterlijk in iemands hoofd af haha
    dat lijkt me erf leuk om te lezen !!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Aan dit verhaal ben ik nu bezig, er zit een beetje van alles in, dus misschien is het wel iets voor jou (:
    Verder heb ik nog mijn SOTY-inzending van vorig jaar.
    Hopelijk vind je het iets.
    Deze is niet van mij, maar wel mijn favo story/comic op Q, en het is echt heel spannend!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Noiz schreef:
    Aan dit verhaal ben ik nu bezig, er zit een beetje van alles in, dus misschien is het wel iets voor jou (:
    Verder heb ik nog mijn SOTY-inzending van vorig jaar.
    Hopelijk vind je het iets.
    Deze is niet van mij, maar wel mijn favo story/comic op Q, en het is echt heel spannend!
    Hey, je hebt mijn ABO op de 1e en 2e link !!! Morgen ga ik meteen met lezen beginnen. Dank je wel Noiz :)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Nijntje_Pluis schreef:
    (...) ik ga het proberen, het lijkt me wel leuk om te lezen (lol)

    Oké! (:

    De fanficties zijn sowieso op een manier geschreven dat ook mensen die er niets van afweten het kunnen begrijpen.
    Hier staan al mijn verhalen op een rijtje. Dan kun je zelf kijken wat je aanspreekt. In principe zijn al mijn verhalen wel spannend, vol drama en met romantiek erin. (:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 22:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.