• Hey
    Ik heb echt even jullie hulp nodig, ik vind dit zelf altijd heel lastig om te zien
    Ik heb dus een jongen leren kennen op een soort praat groepje waar we samen op zitten
    Hij is iets jonger en iedereen zegt dat het een hele lieve jongen is, dat merk ik ook wel in het groepje
    Toen ik hem de eerste keer zag vond ik hem al snel leuk en hij vroeg ook wel wat dingen aan mij
    Ik was ergens niet helemaal over eerlijk geweest toen op welke school ik zat, maar dat heb ik later in app eerlijk gezegd
    Ik heb ook op app tegen hem gezegd dat ik hem wel leuk vond en dat ik me wel vertrouwt bij hem voelde en dat ik hem wel beter wilde leren kennen
    Hij wist niet goed wat hij hier op moest zeggen maar toen ik hem vroeg of hij me beter wilde leren kennen zei hij jawel
    Toen ik die keren daarna hem zag was hij heel anders, hij keek steeds weg als ik hem aankeek en als ik merkte dat hij naar me keek en ik dan terug keek keek hij snel weg, en hij zei eigenlijk tegen iedereen wel wat behalve tegen mij, maar op app was hij wel heel open
    Na twee weken heb ik hem samen mee gevraagd naar de kerk alleen hij zei dat hij altijd samen gaat met zijn vrienden, wat ook echt zo was
    Later werd het wel steeds beter weer als ik hem op dat praatgroepje zag en hij begon ook weer meer te praten alleen op app begon hij kortere antwoorden te geven en soms niet te reageren (maar dat waren ook wel van die dingen dat ik zelf ook dacht wat moet je daar nog op antwoorden, al antwoord ik eigenlijk altijd overal op)
    Ik begon steeds verlegener te worden in zijn buurt en als ik hem in het echt tegen kom durf ik hem niet echt aan te spreken of hoi te zeggen (heel erg natuurlijk hoe verlegen ik ben bij jongens die ik leuk vind, ik denk echt nu van dat ik bij hem langs liep en geen hoi zei wat erg)
    En de laatste tijd gaat het een beetje hetzelfde, op app praten we wel, hij begint niet uit zichzelf maar praat wel gewoon met me
    Ik dacht laatst wel dat hij me geblokt had en dat heb ik hem ook gevraagd, maar het bleek dat hij een nieuwe telefoon had en dat hij me nog moest toevoegen, en mijn telefoon deed irritant denk ik waardoor ik niet kon antwoorden op de berichtjes
    Maar goed, ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen
    Zou hij me leuk vinden? Zal ik hem vragen om wat leuks te gaan doen? Of zet ik me dan compleet voor schut? Of zou ik me dan opdringen of het dan over haasten?
    Ik weet het echt niet meer, hebben jullie adviezen? Denken jullie als jullie het zo leven dat ik een kans maak?
    x


    Music is my everything

    Ik denk niet dat we via een tekstje kunnen zeggen of hij je leuk vindt of niet. Voor ons is het gissen. Dat zal je hem toch zelf moeten vragen.

    Haha, ik herken het, ongeveer hetzelfde hiero :') Lastig om te zeggen, kan je niet helpen, sorry (zou soms zelf ook wel willen weten hoe het zit hoor xD )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat hij het gewoon een beetje moeilijk vind dat een meisje hem leuk vind. Sommige jongens weten niet zo heel goed hoe ze daar mee om moeten gaan. Het kan ook zijn dat het gewoon een hele verlegen jongen is. Ik heb niet echt veel advies wat ik je zou kunnen geven, maar als ik jou was zou ik het tenminste proberen te vragen aan hem. Veel succes verder!

    Yagouaroundi schreef:
    Ik denk niet dat we via een tekstje kunnen zeggen of hij je leuk vindt of niet. Voor ons is het gissen. Dat zal je hem toch zelf moeten vragen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Als je zekerheid wilt hebben dan zul je hem moeten vragen. Je kan met de deur in huis vallen of vragen of hij zin heeft om af te spreken. Maar zo op scherm is het niet te achterhalen of hij wel of niet op je is :(


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Misschien mag hij jou gewoon, maar is hij niet verliefd. Ik denk dat je best het contact met hem kan blijven houden, maar dan meer gewoon als een vriend en niet persé als jouw vriendje. Maar goed dat denk ik vanuit mijn eigen subjectieve gevoel. Ik zou dat al snel vermoeden als een jongen zo tegen mij deed.

    Nee. Een jongen die echt verliefd is op je, herken je (uit eigen ervaring) uit volgende signalen: zijn ogen lichten spontaan op en beginnen gelukzalig te glinsteren zodra je in zijn zicht verschijnt. Hij is zodanig verrukt van je dat hij tipsy overkomt, hij is ontroerd en getroffen en vertederd door alles aan je, hij werpt zich aan je op als steun en toeverlaat, hij zoekt excuses om je onschuldig aan te raken (schouder, arm), hij kijkt de hele tijd naar je doorheen de kamer of diep in je ogen en vooral zal hij contact zoeken en de relatie die jullie hebben voorwaarts drijven. In het begin en bij momenten kan hij erg verlegen zijn, maar naarmate je vertrouwder wordt met elkaar zal hij net zich kwetsbaar willen opstellen en volledig zichzelf willen zijn. Ik kan natuurlijk niet voor elke jongen spreken, alleen uit mijn eigen ervaringen maar het blijft iets universeel. Kortom: ik denk niet dat hij je leuk vindt, eerder dat hij je niet leuk vindt maar misschien wel een vriendinnetje wilt en het daarom maar nog wat beziet. Naar mijn mening: hij is het niet waard. Voor mij zou het "al niet meer hoeven'', moest een jongen maar zo op mijn berichten reageren. Er lopen meer dan mannen genoeg rond voor wie zo'n berichtje van jou het einde zou betekenen. Ga niet voor minder, iedereen heeft recht en is in staat om iemand te vinden die heel erg verliefd is op je en die even dol is op jou. Als een jongen of man je waarde niet eens kan appreciëren, zou ik me maar snel een andere zoeken. Eén die dat wel kan. Je verdient liefde en dat is zoveel meer dan dit!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:36 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.