• GABRIELA IS THE BEST (◠‿◠✿)

    BEKIJK DIT LIJSTJE, ITS DE BESTE EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
    cOOLE DINGEN


    BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
    OP ZONDAG 2 APRIL 2017 IN AMERSFOORT
    GAAN EVA EN LIEKE TROUWEN. (wedding)
    WIE KOMEN ER? MELD JE AAN VERDOMME bitches
    - EVA (duh)
    - LIEKE (duh)
    - ESMEME
    - GABRIËLALALALA
    - ADDIE




    CHECK DEZE SEXY TIJGERS THEY DEADASS.


    BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.

    FAV NL SERIES • FAV BUITENLANDSE SERIES • FAV VOETBALLERS
    FAV ARTIESTEN • SHIPS EN OTPS • FAV MANNEN • FAV VROUWEN

    EN LIEKE'S BLOGS.

    username betekenissen • DANSENDE MATTHEW

    EN BEKIJK OOK HET HELE BAE LIJSTJE VAN ESMEME.

    BESTE CM EPISODES SEIZOEN 1. (cool)

    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)
    En vul ook deze poll in. (fish)


    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Prentiss • Alvez • Piekie
    Gabriëla Wood • Benoist • Paakie stan
    Esmée Reid • Moreid • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Eva Holm • Kogane • Pookie
    Adnane Somerhalder • Nefyd • Poukie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Elijahbuzz Mikaelson • Elijahbuzz • Elijie

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.


    deze gifs zijn voor alle geile eekhoorns.




    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 12:22 ]

    hALLO,


    Danmarks Dynamite.

    volgens mij is de enige serie waar ik Truly up to date mee ben Orphan Black. Ik was altijd bij met Voltron en PLL maar zelfs dat niet meer HAHAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Summary:

    Coffee Shop AU. Because every ship has to have one.

    Ik voel dit wel ja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    volgens mij is de enige serie waar ik Truly up to date mee ben Orphan Black. Ik was altijd bij met Voltron en PLL maar zelfs dat niet meer HAHAHAHA


    Orphan Black wil ik ooit ook nog kijken ja. Ik heb meer series die ik ooit nog wil kijken dan die ik daadwerkelijk volg HAHAHAHAHA.
    Maar ja als ik dan iets nieuws kan kijken, kijk ik tbh CM opnieuw. HAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    (...)

    Ik wil Riverdale kijken bc Marisol Nichols. HOE IS DAT?
    Maar tbh snap ik wel waarom je gestopt met TW, bc als Hoech eruit gaat is het fucking klojo HAHAHAHAHA.

    HET IS ZO LEUK. soms is het fucking klojo, maar meestal is het ZO LEUK. ik hou van veronica, betty en cheryl. ik wil dat cheryl en veronica gaan daten tbh ook al shipte ik b en v eerst. maar betty heeft nu toch een bf waarschijnlijk dus ja. OH. TROUWENS. ÉÉN VAN DE MAINS IS ECHT ZO KLOJO HET ENIGE WAT HIJ DOET IS oohhh wat wil ik... sport of muziek.......... like.. bitch. er is een moordzaak aan de gang fuckin dumb ass bitch


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    (...)

    Orphan Black wil ik ooit ook nog kijken ja. Ik heb meer series die ik ooit nog wil kijken dan die ik daadwerkelijk volg HAHAHAHAHA.
    Maar ja als ik dan iets nieuws kan kijken, kijk ik tbh CM opnieuw. HAHAHAHA

    HAHAHHAHAHA. ik heb alitjd dat ik denk oh ik verveel me laat ik Shrek opnieuw kijken.

    Maar. Orphan Black is zo zo zo zo zo goed. damn, nu wil ik het rewatchen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    HET IS ZO LEUK. soms is het fucking klojo, maar meestal is het ZO LEUK. ik hou van veronica, betty en cheryl. ik wil dat cheryl en veronica gaan daten tbh ook al shipte ik b en v eerst. maar betty heeft nu toch een bf waarschijnlijk dus ja. OH. TROUWENS. ÉÉN VAN DE MAINS IS ECHT ZO KLOJO HET ENIGE WAT HIJ DOET IS oohhh wat wil ik... sport of muziek.......... like.. bitch. er is een moordzaak aan de gang fuckin dumb ass bitch


    Tbh ga ik het ooit, richt je op de ooit, kijken. HAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    HAHAHHAHAHA. ik heb alitjd dat ik denk oh ik verveel me laat ik Shrek opnieuw kijken.

    Maar. Orphan Black is zo zo zo zo zo goed. damn, nu wil ik het rewatchen.


    sHREK THO HAHAHAHAHAHAHAHA
    Ja, ik hoor dat dus van meer mensen en het klinkt ook wel echt als iets voor mij. Maar ik heb altijd moeite. HAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sorry dat ik de hele tijd vol passie praat over een ship van een fandom ding dat jullie haten (DRARRY) maar. Ik hoor deze prompt gewoon drarry schreeuwen

    Person A and Person B are rivals who like to get in each other’s space a little more than they should. One day, when Person A has the flu, they accidentally infect Person B. Person B now blames Person A for getting them sick, and forces Person A to take care of them.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    (...)

    sHREK THO HAHAHAHAHAHAHAHA
    Ja, ik hoor dat dus van meer mensen en het klinkt ook wel echt als iets voor mij. Maar ik heb altijd moeite. HAHAHAHAHA

    hoezo heb je moeite?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    shrek is literal bae. ik kan echt elke dag shrek kijken maar tbh ik weet ook bijna elke line uit mijn hoofd


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    Sorry dat ik de hele tijd vol passie praat over een ship van een fandom ding dat jullie haten (DRARRY) maar. Ik hoor deze prompt gewoon drarry schreeuwen

    Person A and Person B are rivals who like to get in each other’s space a little more than they should. One day, when Person A has the flu, they accidentally infect Person B. Person B now blames Person A for getting them sick, and forces Person A to take care of them.



    iK DEED dat eerst ook met CM HAHAHAHAHA. Nu heb ik geluk dat iedereen het leuk gaat vinden. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    (...)

    Tbh ga ik het ooit, richt je op de ooit, kijken. HAHAHAHAHA

    HAHAHHAHAHA. hmhmm sure


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    hoezo heb je moeite?


    Om het dan daadwerkelijk op te zoeken en te kijken HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    (...)

    iK DEED dat eerst ook met CM HAHAHAHAHA. Nu heb ik geluk dat iedereen het leuk gaat vinden. :'D

    maar niemand gaat drarry of HP leuk vinden behalve addie en ik


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    (...)

    Om het dan daadwerkelijk op te zoeken en te kijken HAHAHAHA.

    oh ja. heb je geen netflix?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.