• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iedereen heeft zowat zijn rol al af, nu voel ik me haast verplicht om er ook aan te beginnen lol.


    That is a perfect copy of reality.

    (tot nu toe) Relatielijstje van Ayden



    Caleb Montana
    Caleb en Ayden kunnen totaal niet door één deur, sinds Caleb weet dat Ayden drugs handelt. Ondanks dat zij nu al een jaar gestopt is, valt de jongen haar nog lastig. Ayden probeert hem dan ook vaak het liefst te vermijden.

    Osckar Chambers
    Ayden geeft Osckar bijles, zodat hij weer op de rit is. De jongen loopt dan op verschillende vakken op een laag niveau en Ayden helpt hem graag omhoog. Ze heeft dan niet in de gaten dat Osckar tegen haar op kijkt/ met haar meeloopt. Vooral omdat Ayden dit niet gewend is.

    Gus Kingsley
    Ayden geeft Gus bijles. Ayden mag de jongen wel, maar zodra deze bij zijn vrienden is, wilt hij haar niet kennen. Ayden vind zijn Jock status dan ook behoorlijk irritant en kan soms dan ook chagrijnig reageren als hij haar weer eens genegeerd heb.

    Cristiano Barone
    Cris en Ayden hebben beide een hectische en niet bepaald een jeugd gehad. Ze hebben elkaar dan ook leren kennen in een (verplichte) support club op school, waar ze allebei met tegenzin heen gaan. Ze willen dan ook samen met de nodige smoesjes wegsneaken.
    Ayden ziet Cris als haar broer, ondanks de vele flirt comments die ze naar elkaar maken. Toch zou ze zeker niet graag Cris met een andere dame willen zien, omdat ze onbewust niemand anders bij hem voor kan stellen dan zijzelf.

    Vincenzo Santino Alesi
    Vincenzo en Ayden zijn vrienden. Ayden vind het fijn om met hem te chillen omdat hij er ‘gevaarlijk’ uit ziet en zo de bende een beetje probeert in te tomen, door niet dicht bij haar te komen. Ook is de dame heel behulpzaam naar de jongen. Ze probeert hem dan ook met schoolwerk te helpen, zodat hij dit jaar ook naar de Uni kan.

    Jeremiah Bodhi Geauxinue
    Jem en Ayden zijn ex’en. Het was een korte, maar een (h)echte relatie. Waarschijnlijk was het nog aan geweest, als de relatie op een ander moment was gekomen. Ayden werd namelijk bedreigd door de bende dat als ze het niet uit zou maken, ze de jongen een handje zouden helpen de vernieling in. Daarnaast hield Jem zijn moeder totaal niet van Ayden reputatie, die helaas uitgekomen was bij zijn moeder, waardoor Ayden het helaas uit had moeten maken.

    Isaiah Da Costa
    Ondanks dat Isaiah en Ayden vroeger close waren; is hun vriendschap verwaterd door hun eigen persoonlijke problemen in het leven. Als Ayden Isaiah ziet, glimlacht ze nog wel naar hem, maar verder blijft het hier bij. Puur omdat ze niet weet of hij het goed of leuk zou vinden als ze weer met hem ging praten. Als ze alleen zouden zijn, zou ze nog wel spontaan een gesprek kunnen beginnen.

    Roxy Sayen Pierce
    Doordat Ayden ooit eens met haar pen zat te klikken, snapte Roxy, waardoor de twee niet meer met elkaar door een deur kunnen. Ayden vind nog steeds dat Roxy overdreef en zal dan ook niet de strijdbijl begraven eerdat de dame sorry heeft gezegd.

    Jacinta Isabelle Fray
    Jacinta en Ayden zijn sissy’s from another missy’s, wat enkel sterker is geworden toen Jacinta en haar ouders, de jongedame in huis hadden genomen, toen het te erg werd. Ayden voelt van alle personen in haar leven, inclusief school, haarzelf het fijnst bij Jacinta. Ze zal dan ook door vuur gaan voor de dame.

    Aliz Nicola Harrington
    Alize en Ayden kennen elkaar van bijles geven. Beide hebben ze dan ook aantal leerlingen onder zich, om extra credits te verdienen. Ayden mag Alize wel en wilt dan ook nog gratis koffie (als ze in haar rijke dagen zit) meenemen voor de dame.

    Cassie Da Costa
    Ayden geeft Cassie bijles en wilt ook nog wel eens vragen naar Cassies tweelingbroer. Ayden mag Cassie graag, hoewel ze niet zeker weet of ze haar graag mag, om de void van haar tweelingbroer op te vullen.



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yugen schreef:
    yaaaas, hij heeft nog geen
    > best friend
    > crush/ex
    > Iemand die ook close was met zn dode vriend

    > cuddle buds of ja ze muilen maar ze zijn niet samen maar ook geen fwbs snapje
    > nog een paar dingies


    Één van die ? (:

    Faolan schreef:
    (...)

    Ohyeaaahhh, heheh.


    Greenlight, dat kan wel. Ik zoek anders eventueel ook nog een ex/flirt/fwb/watdanook?


    Nah ik denk niet dat dat een goed idee is. Als ik het goed begrepen heb is Ayden haar beste vriendin en Jem is al Aydens ex dus ja.;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Het grootste gedeelte van Libby's innerlijk is af. Is er iemand die een welke soort dan ook relatie met haar wilt? Later ga ik nog een relatielijstjedinges maken.


    She was always looking for more..

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Nah ik denk niet dat dat een goed idee is. Als ik het goed begrepen heb is Ayden haar beste vriendin en Jem is al Aydens ex dus ja.;3


    Oh, no. Dat gaan we niet doen nee, haha. Zullen we er dan gewoon vrienden van maken en dat hij wel eens mee gaat als ze op een Dance Event is?


    Ik heb dit tot nu toe voor Jacinta, mocht er iets niet kloppen dan hoor ik het wel.


    Relatie-lijstje Jacinta:

    • Ayden • Deze jonge vrouw betekent ontzettend veel voor Jacinta. Het is haar allerbeste vriendin en de twee voelen elkaar meer aan als zusjes dan wat anders. De brunette gaat ver om Ayden te helpen waar nodig is en tolereert het niet als andere met haar dreigen aan de haal te gaan. Een jaar geleden is ze door haar ouders in huis genomen om bij hen te komen wonen en dit heeft hun band alleen maar sterker gemaakt. Ayden is ook degene die samen met Jacinta buiten school om danslessen verzorgt.

    • Gus • Doordat hun ouders al jaren bevriend zijn, zels nog voordat de kinderen geboren werde, kent Jacinta deze jongeman dan ook ontzettend goed. Door de jaren heen zijn ze deels samen opgegroeid en is hun vriendschap dan op een jonge leeftijd al ontstaan, waardoor deze zeker ook hecht te noemen is.

    • Cristiano • Waarom Jacinta en hij elkaar niet altijd lijken te liggen is een vraag die zelfs de brunette niet weet te beantwoorden. Het ene moment lijkt het goed te gaan en lijken ze op één lijn te zitten, maar op een ander moment kunnen ze elkaar absoluut niet luchten en lijkt het eerder een hatelijke situatie. Toch mag Jacinte Cris wel, ze kan hem alleen niet altijd even goed plaatsen.

    • Isaiah • Jacinta is compleet verzot op deze jongen en vind haar knuffel momentjes met Isaiah heerlijk! Toch zijn de twee geen stel, ook al wil het daar soms nog wel eens op lijken. De band die de twee hebben samen betekent voor Jacinta teveel om er überhaupt eens een relatie van te maken, plus dat ze dingen niet ineens ongemakkelijk wil maken nu het zo goed gaat tussen hen.

    • Jem • Met deze jongen is Jacinta goed bevriend en ook al is de relatie tussen hem en Ayden tot een einde gekomen, dit heeft de band tussen hen niet minder vriendschappelijk gemaakt. Jem is dan ook vrijwel altijd te vinden op de Dance events waar Jacinta aan deelneemt, om haar te steunen wanneer ze voor de winst gaat - iets wat ze dan ook enorm waardeert en erg prettig vind - en is dan ook een van haar meest trouwe supporters; naast Ayden.

    • Vincenzo • De band die Jacinta deelt met deze jongen valt het beste te bestempelen als een erg flirterige relatie. Hoewel de brunette nog niet zal zeggen dat ze deze jongen leuker vind dan ze eigenlijk denkt, voelt ze zich zeker tot hem aangetrokken. Echter weet ze dat Vincenzo niet aan echte relaties doet en daar Jacinta niet zijn scharrel voor een nacht wil worden, neemt ze op sommige fronten net iets meer afstand van hem; bang dat ze hem te leuk gaat vinden en ze alsng die scharrel gaat worden.


    Ik zoek voor Jacinta verder nog steeds iemand waar ze het echt niet mee kan vinden, wat ook duidelijk te merken is, eventueel een ex/flirt/fwb/ofwatdanook?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 21:44 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faolan schreef:
    (...)

    Oh, no. Dat gaan we niet doen nee, haha. Zullen we er dan gewoon vrienden van maken en dat hij wel eens mee gaat als ze op een Dance Event is?


    Ik heb dit tot nu toe voor Jacinta, mocht er iets niet kloppen dan hoor ik het wel.


    Relatie-lijstje Jacinta:

    • Ayden • Deze jonge vrouw betekent ontzettend veel voor Jacinta. Het is haar allerbeste vriendin en de twee voelen elkaar meer aan als zusjes dan wat anders. De brunette gaat ver om Ayden te helpen waar nodig is en tolereert het niet als andere met haar dreigen aan de haal te gaan. Een jaar geleden is ze door haar ouders in huis genomen om bij hen te komen wonen en dit heeft hun band alleen maar sterker gemaakt. Ayden is ook degene die samen met Jacinta buiten school om danslessen verzorgt.

    • Gus • Doordat hun ouders al jaren bevriend zijn, zels nog voordat de kinderen geboren werde, kent Jacinta deze jongeman dan ook ontzettend goed. Door de jaren heen zijn ze deels samen opgegroeid en is hun vriendschap dan op een jonge leeftijd al ontstaan, waardoor deze zeker ook hecht te noemen is.

    • Cristiano • Waarom Jacinta en hij elkaar niet altijd lijken te liggen is een vraag die zelfs de brunette niet weet te beantwoorden. Het ene moment lijkt het goed te gaan en lijken ze op één lijn te zitten, maar op een ander moment kunnen ze elkaar absoluut niet luchten en lijkt het eerder een hatelijke situatie. Toch mag Jacinte Cris wel, ze kan hem alleen niet altijd even goed plaatsen.

    • Isaiah • Jacinta is compleet verzot op deze jongen en vind haar knuffel momentjes met Isaiah heerlijk! Toch zijn de twee geen stel, ook al wil het daar soms nog wel eens op lijken. De band die de twee hebben samen betekent voor Jacinta teveel om er überhaupt eens een relatie van te maken, plus dat ze dingen niet ineens ongemakkelijk wil maken nu het zo goed gaat tussen hen.

    • Jem • komt.


    Ik zoek voor Jacinta verder nog steeds iemand waar ze het echt niet mee kan vinden, wat ook duidelijk te merken is, eventueel een ex/flirt/fwb/ofwatdanook?


    Nou ja ik denk dat Jem haar elk event stalkt hoor ;pp


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sunrises schreef:
    (...)

    Één van die ? (:


    Laat antwoord, sorry. Ik vind het van de dode vriend wel goed. In mijn sheet heb ik naar hem verwezen als Isaac. Is that okay?


    Heaven is a place that we all have

    Faolan schreef:
    (...)

    Oh, no. Dat gaan we niet doen nee, haha. Zullen we er dan gewoon vrienden van maken en dat hij wel eens mee gaat als ze op een Dance Event is?


    Ik heb dit tot nu toe voor Jacinta, mocht er iets niet kloppen dan hoor ik het wel.


    Relatie-lijstje Jacinta:

    • Ayden • Deze jonge vrouw betekent ontzettend veel voor Jacinta. Het is haar allerbeste vriendin en de twee voelen elkaar meer aan als zusjes dan wat anders. De brunette gaat ver om Ayden te helpen waar nodig is en tolereert het niet als andere met haar dreigen aan de haal te gaan. Een jaar geleden is ze door haar ouders in huis genomen om bij hen te komen wonen en dit heeft hun band alleen maar sterker gemaakt. Ayden is ook degene die samen met Jacinta buiten school om danslessen verzorgt.

    • Gus • Doordat hun ouders al jaren bevriend zijn, zels nog voordat de kinderen geboren werde, kent Jacinta deze jongeman dan ook ontzettend goed. Door de jaren heen zijn ze deels samen opgegroeid en is hun vriendschap dan op een jonge leeftijd al ontstaan, waardoor deze zeker ook hecht te noemen is.

    • Cristiano • Waarom Jacinta en hij elkaar niet altijd lijken te liggen is een vraag die zelfs de brunette niet weet te beantwoorden. Het ene moment lijkt het goed te gaan en lijken ze op één lijn te zitten, maar op een ander moment kunnen ze elkaar absoluut niet luchten en lijkt het eerder een hatelijke situatie. Toch mag Jacinte Cris wel, ze kan hem alleen niet altijd even goed plaatsen.

    • Isaiah • Jacinta is compleet verzot op deze jongen en vind haar knuffel momentjes met Isaiah heerlijk! Toch zijn de twee geen stel, ook al wil het daar soms nog wel eens op lijken. De band die de twee hebben samen betekent voor Jacinta teveel om er überhaupt eens een relatie van te maken, plus dat ze dingen niet ineens ongemakkelijk wil maken nu het zo goed gaat tussen hen.

    • Jem • komt.


    Ik zoek voor Jacinta verder nog steeds iemand waar ze het echt niet mee kan vinden, wat ook duidelijk te merken is, eventueel een ex/flirt/fwb/ofwatdanook?


    Het stukje over Isaiah is goedgekeurd heh.


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    Laat antwoord, sorry. Ik vind het van de dode vriend wel goed. In mijn sheet heb ik naar hem verwezen als Isaac. Is that okay?


    Ja that's okay :3

    Ik ga aan mijn rol beginnen


    Bowties were never Cooler

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Nou ja ik denk dat Jem haar elk event stalkt hoor ;pp


    Hehe, ik vind het helemaal prima. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Voor Libby zoek ik een beetje naar deze relaties:
    × Een beste vriend/vriendin wie Libby helemaal kan vertrouwen
    × Iemand wie vroeger haar beste vriendin was, maar waar Libby een crush op heeft gehad en toen de bff dit doorkreeg, werd het awkward
    × Andere vrienden/vriendinnen
    × Een muziekbuddy
    × Een vijand
    × Iemand die haar bijles kan geven in wiskunde
    × Een vriend/vriendin die haar soms een beetje introduceert op het drugsgebied, gezien ze er niet op tegen is maar wat aanmoediging nodig heeft.
    × Iemand die een soort grote broer is voor haar.
    × Een jeugdvriend/vriendin die een beetje uit elkaar zijn gegroeid.
    × Een crush (maybe kan ze hier goed bevriend mee zijn #friendzoned) jongen of meisje
    × Iets anders?


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    Voor Libby zoek ik een beetje naar deze relaties:
    × Een beste vriend/vriendin wie Libby helemaal kan vertrouwen
    × Iemand wie vroeger haar beste vriendin was, maar waar Libby een crush op heeft gehad en toen de bff dit doorkreeg, werd het awkward
    × Andere vrienden/vriendinnen
    × Een muziekbuddy
    × Een vijand
    × Iemand die haar bijles kan geven in wiskunde
    × Een vriend/vriendin die haar soms een beetje introduceert op het drugsgebied, gezien ze er niet op tegen is maar wat aanmoediging nodig heeft.
    × Iemand die een soort grote broer is voor haar.
    × Een jeugdvriend/vriendin die een beetje uit elkaar zijn gegroeid.
    × Een crush (maybe kan ze hier goed bevriend mee zijn #friendzoned) jongen of meisje
    × Iets anders?


    Hoewel de eerste wel afhangt van wat haar muzieksmaak is Enzo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ameliorate schreef:
    Voor Libby zoek ik een beetje naar deze relaties:
    × Een beste vriend/vriendin wie Libby helemaal kan vertrouwen
    × Iemand wie vroeger haar beste vriendin was, maar waar Libby een crush op heeft gehad en toen de bff dit doorkreeg, werd het awkward
    × Andere vrienden/vriendinnen
    × Een muziekbuddy
    × Een vijand
    × Iemand die haar bijles kan geven in wiskunde
    × Een vriend/vriendin die haar soms een beetje introduceert op het drugsgebied, gezien ze er niet op tegen is maar wat aanmoediging nodig heeft.
    × Iemand die een soort grote broer is voor haar.
    × Een jeugdvriend/vriendin die een beetje uit elkaar zijn gegroeid.
    × Een crush (maybe kan ze hier goed bevriend mee zijn #friendzoned) jongen of meisje
    × Iets anders?


    Ayden? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya