greenlight22 schreef:
(...)
Nah ik denk niet dat dat een goed idee is. Als ik het goed begrepen heb is Ayden haar beste vriendin en Jem is al Aydens ex dus ja.![;3 ;3](/images/smilies/wink3.gif)
Oh, no. Dat gaan we niet doen nee, haha. Zullen we er dan gewoon vrienden van maken en dat hij wel eens mee gaat als ze op een Dance Event is?
Ik heb dit tot nu toe voor Jacinta, mocht er iets niet kloppen dan hoor ik het wel.
Relatie-lijstje Jacinta:
Ayden Deze jonge vrouw betekent ontzettend veel voor Jacinta. Het is haar allerbeste vriendin en de twee voelen elkaar meer aan als zusjes dan wat anders. De brunette gaat ver om Ayden te helpen waar nodig is en tolereert het niet als andere met haar dreigen aan de haal te gaan. Een jaar geleden is ze door haar ouders in huis genomen om bij hen te komen wonen en dit heeft hun band alleen maar sterker gemaakt. Ayden is ook degene die samen met Jacinta buiten school om danslessen verzorgt.
Gus Doordat hun ouders al jaren bevriend zijn, zels nog voordat de kinderen geboren werde, kent Jacinta deze jongeman dan ook ontzettend goed. Door de jaren heen zijn ze deels samen opgegroeid en is hun vriendschap dan op een jonge leeftijd al ontstaan, waardoor deze zeker ook hecht te noemen is.
Cristiano Waarom Jacinta en hij elkaar niet altijd lijken te liggen is een vraag die zelfs de brunette niet weet te beantwoorden. Het ene moment lijkt het goed te gaan en lijken ze op één lijn te zitten, maar op een ander moment kunnen ze elkaar absoluut niet luchten en lijkt het eerder een hatelijke situatie. Toch mag Jacinte Cris wel, ze kan hem alleen niet altijd even goed plaatsen.
Isaiah Jacinta is compleet verzot op deze jongen en vind haar knuffel momentjes met Isaiah heerlijk! Toch zijn de twee geen stel, ook al wil het daar soms nog wel eens op lijken. De band die de twee hebben samen betekent voor Jacinta teveel om er überhaupt eens een relatie van te maken, plus dat ze dingen niet ineens ongemakkelijk wil maken nu het zo goed gaat tussen hen.
Jem Met deze jongen is Jacinta goed bevriend en ook al is de relatie tussen hem en Ayden tot een einde gekomen, dit heeft de band tussen hen niet minder vriendschappelijk gemaakt. Jem is dan ook vrijwel altijd te vinden op de Dance events waar Jacinta aan deelneemt, om haar te steunen wanneer ze voor de winst gaat - iets wat ze dan ook enorm waardeert en erg prettig vind - en is dan ook een van haar meest trouwe supporters; naast Ayden.
Vincenzo De band die Jacinta deelt met deze jongen valt het beste te bestempelen als een erg flirterige relatie. Hoewel de brunette nog niet zal zeggen dat ze deze jongen leuker vind dan ze eigenlijk denkt, voelt ze zich zeker tot hem aangetrokken. Echter weet ze dat Vincenzo niet aan echte relaties doet en daar Jacinta niet zijn scharrel voor een nacht wil worden, neemt ze op sommige fronten net iets meer afstand van hem; bang dat ze hem te leuk gaat vinden en ze alsng die scharrel gaat worden.
Ik zoek voor Jacinta verder nog steeds iemand waar ze het echt niet mee kan vinden, wat ook duidelijk te merken is, eventueel een ex/
flirt/fwb/ofwatdanook?
[ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 21:44 ]
'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'