• Zoals sommigen van jullie wel weten, ben ik begin dit jaar naar de KvK gegaan om me in te schrijven als freelance redacteur.
    Inmiddels heb ik ook mijn eigen website: Klik!

    Wie o wie kan de laatste spelfouten vinden? ;D
    Meld het dan alsjeblieft. Net als ieder ander lees ik ook snel over mijn fouten heen en het zou wel heel slordig op een website als deze staan. :')

    Het zou supertof zijn als jullie mijn facebookpagina willen liken! (:

    En verder vind ik het allemaal onwijs spannend en eng en ben ik ook ontzettend excited. *O*(banana)


    Every villain is a hero in his own mind.

    ooooh, wauw Natas! Gefeliciteerd!!<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaaah, wat gaaf! Je website ziet er ook echt heel erg mooi en professioneel uit, Natas. c:

    Het enige dingetje wat me opviel is dat er twee keer web-teksten en scripties noemt als voorbeelden, terwijl dat (ironisch genoeg in lijn met wat je ervoor zegt) aan het begin ook staat en daarom misschien een beetje overbodig lijkt, maar verder is het heel erg pakkend en aaaaah, Natas, ik vind dit zo stoer!!!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Aaaah, wat gaaf! Je website ziet er ook echt heel erg mooi en professioneel uit, Natas. c:

    Het enige dingetje wat me opviel is dat er twee keer web-teksten en scripties noemt als voorbeelden, terwijl dat (ironisch genoeg in lijn met wat je ervoor zegt) aan het begin ook staat en daarom misschien een beetje overbodig lijkt, maar verder is het heel erg pakkend en aaaaah, Natas, ik vind dit zo stoer!!!

    Oh, daar ga ik nog even naar kijken. ^^ Heb die tekst al zo vaak veranderd dat ik me dat goed kan voorstellen, haha. En thanks (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    oeh! nice! congratulations!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aah goed bezig! Ziet er goed uit (:

    waaaauw! zo tof! ik heb echter eeen miniscuul foutje ontdekt.

    "Doordat ik ben afgestudeerd aan de universiteit, heb ik ervaring met het schrijven academische teksten."

    volgens mij moet daar ergens 'van' tussen. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    waaaauw! zo tof! ik heb echter eeen miniscuul foutje ontdekt.

    "Doordat ik ben afgestudeerd aan de universiteit, heb ik ervaring met het schrijven academische teksten."

    volgens mij moet daar ergens 'van' tussen. ^^

    Dank je! Ik wist dat er nog wat in zat, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw, ziet er goed uit! Heel gaaf, ik ben heel blij voor je!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Super cool! Gefeliciteerd!!!


    Don't let anyone tell you what to do.

    Wauw, het ziet er heel gaaf uit!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Wat gaaf! De site ziet er goed uit (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Supergaaaf! Het is echt heel mooi geworden Natas! En de facebook heb ik natuurlijk al lang geliked ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    HalfBloodPrince schreef:
    oeh! nice! congratulations!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    *O*
    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16