• CHECK DEZE SEXY TIJGERS THEY DEADASS ugly.


    BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNEN • FAV VROUWEN (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)

    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Jemily • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • GubIer • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Adnane Somerhalder • Yugen • Poukie
    Eva Holm • PatrocIus • Pookie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Elijahbuzz Mikaelson • Elijahbuzz • Elijie

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gifs zijn voor alle geile eekhoorns.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 22:58 ]


    "Family don’t end in blood”

    Benoist schreef:
    Ik heb very koude handjes.

    Same.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ging vandaag met de bus maar ik dacht dat ik geen OV mee had, dus mocht ik een anonieme ov-chipkaart lenen van Stan, maar toen kwam ik erachter dat ik toch wel mijn OV-chipkaart mee had en ik voel me nog steeds schuldig tbh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    Ik ging vandaag met de bus maar ik dacht dat ik geen OV mee had, dus mocht ik een anonieme ov-chipkaart lenen van Stan, maar toen kwam ik erachter dat ik toch wel mijn OV-chipkaart mee had en ik voel me nog steeds schuldig tbh.


    Hoezo schuldig? Dat wist jij toch niet dat je 'm wel bij had lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    Hoezo schuldig? Dat wist jij toch niet dat je 'm wel bij had lol.

    Ja maar als ik in mijn jaszak had gevoeld, had ik geweten dat ik hem wel bij me had.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Ja maar als ik in mijn jaszak had gevoeld, had ik geweten dat ik hem wel bij me had.


    Oh hm HAHAHA ja dan snap ik je wel lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke tbh iets anders: nja er is zo'n jongen in mijn klas en eerst was ik wel bevriend met hem want dat was gezellig ofzo. Maar. Ik begin hem steeds irritanter te vinden, hij doet zo minzaam over mensen die minder 'slim' zijn dan hij en hij doet ook alsof het vreselijk is dat er niet les wordt gegeven op zijn niveau maar boy! Dit is mbo! Als je meer inhoud en meer diepgang en weet ik het allemaal wel niet in je lessen wilt, zul je toch hbo gaan moeten doen!!! Of universiteit!!!
    Hij doet ook altijd zo uit de hoogte met het feit dat hij de Volkskrant leest en niet de Telegraaf en hhfhhfh ik mag hem steeds minder.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    bonjour tittybiscuits


    Heaven is a place that we all have

    wat gaat eva me inhalen met posts tss


    Heaven is a place that we all have

    Kogane schreef:
    Oke tbh iets anders: nja er is zo'n jongen in mijn klas en eerst was ik wel bevriend met hem want dat was gezellig ofzo. Maar. Ik begin hem steeds irritanter te vinden, hij doet zo minzaam over mensen die minder 'slim' zijn dan hij en hij doet ook alsof het vreselijk is dat er niet les wordt gegeven op zijn niveau maar boy! Dit is mbo! Als je meer inhoud en meer diepgang en weet ik het allemaal wel niet in je lessen wilt, zul je toch hbo gaan moeten doen!!! Of universiteit!!!
    Hij doet ook altijd zo uit de hoogte met het feit dat hij de Volkskrant leest en niet de Telegraaf en hhfhhfh ik mag hem steeds minder.


    Omg tbh lol dat soort mensen zijn zo annoying. Gelijk dumpen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yugen schreef:
    wat gaat eva me inhalen met posts tss


    Dat is normaal lol bc Eva zit al veel langer op Q. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    Omg tbh lol dat soort mensen zijn zo annoying. Gelijk dumpen. :'D

    Ja nou ik probeer maar zo min mogelijk met hem om te gaan. Eerst fietste ik altijd samen met hem, maar nu ontwijk ik hem meestal HAHAHAHAH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Ja nou ik probeer maar zo min mogelijk met hem om te gaan. Eerst fietste ik altijd samen met hem, maar nu ontwijk ik hem meestal HAHAHAHAH.


    Ja nee snap ik. Bc je kan het natuurlijk ook niet helemaal ontwijken want hij blijft toch je klasgenoot :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb nog steeds niet gegeten... idek, ik heb ook gewoon geen honger. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    Dat is normaal lol bc Eva zit al veel langer op Q. :'D


    wow rude gewoon i cant handle


    Heaven is a place that we all have

    Jemily schreef:
    Ik heb nog steeds niet gegeten... idek, ik heb ook gewoon geen honger. :')


    ik blijf gebak eten echt whats wrong with me


    Heaven is a place that we all have