Overkill schreef:
(...)
mid deed om 6u 's ochtends bij hem op de bank mijn broek ophijsen omdat zijn vader naar beneden kwam
Betrapt worden is een van de gênantste dingen die me ooit is overkomen. Shit, gelukkig was de persoon die ons betrapte er super nuchter over.
Kepler schreef:
Ik heb het wel aangegeven en soms ik denk ik ook dat het zijn bedoeling is om te kijken hoe ver hij kan gaan of zo.
Ik word er gewoon schijt onzeker van als hij andere vrouwen in films ziet en zo. Vooral met die opmerkingen. Meh.
Dat is best respectloos. Dan zou ik hem erop aanspreken, maar wanneer je een keer niet in die situatie zit. Dus niet tijdens de film, als hij het echt aan het doen is, maar een keer als je gewoon bij elkaar bent of iets. Gewoon eerlijk zeggen dat het je echt onzeker maakt, en dat je het echt níét leuk vindt. Ik zou wel aanraden te werken met met ik-boodschappen. Niet per se 'Je bent echt respectloos dat je dit en dit doen', maar eerder 'Ik zou het fijn vinden als je dit niet meer doet, want ik voel me er onzeker over. Het is prima als je het kijkt, maar wanneer je er opmerkingen over mij over maakt, geeft het me geen fijn gevoel om deze en deze redenen.'
[ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:20 ]
Tijd voor koffie.