MrGrey schreef:
Ik heb jullie advies echt heel erg hard nodig atm. Ik heb al iets van 5 keer seks gehad met mijn vriend. Alle 5 de keren deed het ontzettend pijn en ik heb er nog steeds last van. De eerste keer dat we seks probeerden te hebben, wilde hij er maar niet in. Hoe nat ik ook was daar beneden, hij wilde er gewoon niet in. Dus toen hadden we er iets van 3 dagen over gedaan hem erin te krijgen. Het lukte op een gegeven moment maar het deed heel erg veel pijn. Dus stukje bij beetje bewegen we langzaam zodat het zo min mogelijk pijn zou doen. Het lukte niet zo goed en al snel had ik geen zin meer in seks. Elke keer als we seks willen hebben duurt het ongeveer een halfuur voordat hij erin wilt en als hij erin zit, schreeuw ik het uit van de pijn en trekt hij terug. Ik heb maar één keer meegemaakt dat het er gewoon in floepte en dat het niet zoveel pijn deed. Alleen na pas 5 minuten begon het heel erg veel pijn te doen. Meestal heb ik dan geen zin meer in seks, vriendje chagrijnig en ik heb dan een week last van daar beneden.
Help, wat moet ik doen?!
Ik had dat ook toen ik het voor het eerst deed met mijn vriend. Bij ons duurde het ook vrij lang voor het echt lukte, zonder dat het pijn deed. Ik denk dat het ongeveer bij de twaalfde keer pas gelukt was, zonder dat het pijn deed. Het is een kwestie van doorzetten, met elkaar communiceren wat fijn is en waar de grens ligt, goed nat zijn daar beneden (eventueel glijmiddel gebruiken). Je moet er gewoon echt de tijd voor nemen en volledig ontspannen zijn. Probeer er echt met je hoofd bij te zijn en je te focussen op wat er gebeurt. Juist de angst voor pijn, kan ervoor zorgen dat het pijn doet. Op een gegeven moment moet je die angst echt loslaten en daarom dus ook goed communiceren met je vriend tijdens de daad. Stop als het pijn doet en neem gewoon de tijd voor wat er gebeurt. En trouwens, als je vriendje chagrijnig is, dan heeft hij ook totaal geen begrip voor jou. Het moet voor beide fijn zijn.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.