Eledhel schreef:
(...)
Vind je dat niet een beetje... idk wat het juiste woord is, maar hij hoorde jullie seks hebben terwijl ie dat misschien niet eens wilde. Is dat niet een beetje vreemd?
Ik snap ook niet zoveel van het hele "seks op openbare plekken" gedoe. De kans is zó groot dat er andere mensen bij worden betrokken (die er indirect al bij betrokken worden omdat het een openbare plek is) terwijl zij dat niet eens willen. Beetje respectloos naar anderen toe.
#end of rant (en ik bedoel jullie er helemaal niet mee hoor. Als anderen je per ongeluk horen, prima. Meer als je dat expres opzoekt om er een kick van te krijgen, dat snap ik niet).
Wat vinden jullie van mensen die bijvoorbeeld seks hebben in de bieb, of op openbare wc's, waar anderen hen zouden kunnen horen/zien?
openbare toiletten zijn zo vies, daarom wil ik dat alleen al niet
Maar ik was een keer opzoek naar een jurk met mijn vriend en in het pashokje was hij dus ook zo van: zullen we seks hebben. Maar het gordijn was zo hoog dat je dan gewoon je voeten en benen ziet en dus ziet dat er een paar aan het seksen zijn - a no for me.
Maar als het niet te zien is en je alleen moet opletten dat je geen geluid maakt, snap ik het wel.
Al hoewel, ik hoorde eens een meisje vet trots praten over seks gehad te hebben
in een kerk. Dat vind ik gewoon respectloos.
Standjes: doggy, missionaris, 'de ploeg' haha, ik on top... Staand voor ons is altijd zo'n gedoe omdat ik heel wat kleiner ben.
Soms is spooning ook heel lekker.
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.