• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het breekt mijn hart een beetje om te zien dat twenty one pilots zoveel haat over zich heen krijgt alleen omdat ze toevallig populaire muziek maken en een hoop fans hebben. Die acceptance speech was letterlijk hoe ze zijn, hoe ik ze altijd heb meegemaakt sinds ik ze ken. Maar nee, het is natuurlijk weer 'aandachttrekkerij', fuck toch een eind op.


    Caution first, always.

    Note to myself: Remind myself every once in a while to not get a relationship ever again.


    Take me to wonderland

    feeling like a million pounds
    but like post-brexit


    Heaven is a place that we all have

    Everyone can suck it. I'm goddamn tired of this crap and feeling like crap.


    kindness is never a burden.

    ik voel me zo hahaha ik kan 't niet eens beschrijven

    leeg vooral ik weet niet hoe ik me moet voelen maar echt slecht want ik zit hier weeral te wenen
    volgens mij heb ik crystreak van 8 dagen nu???


    maar yoww dat verslag van 1500 woorden moet af tegen morgen en ik zit nog maar aan 356 dus droog je tranen en doe wat men van je verwacht lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Caracal schreef:


    Deep


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    UNbreakABLE they're aliiiiive damnit it's a mIRACLE


    Caution first, always.

    Weet je wat. Als het telkens zo moet ga ik wel een eigen huis zoeken. Zijn jullie van me af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Baby, I want you to cave me in...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow je bent echt extra ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom heb ik opeens zin in pindakaas terwijl ik dat niet eens lust -.-


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    doggo schreef:
    (...)
    Deep

    Like Adele.

    moet er elke avond een politiehelikopter boven mijn huis cirkelen
    #072ghetto


    i put the fun in funeral

    Ugh. Ik ben zo eeeenzaaaaam.


    The truth is out there.

    [bruh sound effect]


    Caution first, always.