• Waarschijnlijk zullen veel mensen dit ook hebben. Iedereen die een beugel heeft (gehad), gaat rap door de tandenborstels heen. Ik heb een bakje waar ze naast mijn toilettas allemaal inliggen. Het zijn er meer dan 15 (!). Heeft iemand nog iets leuks gedaan met zijn/haar tandenborstels, of zit er niks anders op dan ze weg te gooien? Q zit vol creatieve mensen, dus ik hoop dat jullie met wat ideeën komen!
    Alvast bedankt!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Niet gemeen bedoeld maar ik zou ze echt weggooien. Hoe schoon en gezond je gebit ook lijkt er zitten heel veel bacteriën in die in je tandenborstel blijven zitten hoe goed je hem ook schoonmaakt.


    Firm believer of all that is magic

    Ja, dat is eigenlijk wel het beste idee :') Ik weet eigenlijk niet waarom ik ze ben blijven sparen (het was niet bewust).


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik gebruik oude tandenborstels altijd om mijn aquariumbeeldjes mee schoon te maken als er algen opzitten, maar voor de rest geen originele ideeën.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tuena schreef:
    Niet gemeen bedoeld maar ik zou ze echt weggooien. Hoe schoon en gezond je gebit ook lijkt er zitten heel veel bacteriën in die in je tandenborstel blijven zitten hoe goed je hem ook schoonmaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het weggooien, ik vind het eigenlijk best vies
    Als je echt wat wilt doen met tandenborstels koop dan nieuwe tandenborstels of zo.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat Tuena zegt en anders zou kan je even aan Werecoyote om ideeën vragen.


    16 - 09 - '17

    Je kan ze als spetterborstels gebruiken. Dat het vies is, vind ik persoonlijk niet echt iets om je zorgen over te maken. Stop ze gewoon niet nog eens in je mond, maar dat lijkt me logisch. (x
    Met spetterborstels bedoel ik dat je er verf op doet en dan dat 'afschiet' met je vingers, waardoor het spettert. Je kan hier ook gewone verfborstels voor gebruiken, maar tandenborstels zijn gemakkelijker en dan gaan je goede borstels minder snel kapot.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    @ Bayley: :'D

    @ Doggo: Dat vind ik zelf echt prijzig voor nieuwe tandenborstels waarmee je een keer gaat knutselen. Maar dat ben ik.

    OT: Ik heb even wat rondgezocht voor je en misschien is dit wat voor je.
          O1, O2.
    En het is vooral veel schoonmaken, hehe. Anders 'verven' en die armbanden. Meer kwam ik niet echt tegen met Google zoeken.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 15:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bayley schreef:
    Wat Tuena zegt en anders zou kan je even aan Werecoyote om ideeën vragen.


    Oh haha hier ben ik dan toevallig! :'D Ik heb nog nooit wat met tandenborstels gedaan. Ik zou toch wel nieuwe tandenborstels halen, gewoon van die goedkope setjes als die ergens zijn? Maar ik denk dat je meer wat met die oude dus wilt doen omdat je het zonde vindt om ze weg te gooien wat ik wel snap. Maar als je toch iets wilt doen met (goedkope) nieuwe tandenborstels dan zijn er vast wel wat ideeën te vinden, maar helaas weet ik het zelf even niet! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Clowder schreef:
    @ Bayley: :'D

    @ Doggo: Dat vind ik zelf echt prijzig voor nieuwe tandenborstels waarmee je een keer gaat knutselen. Maar dat ben ik.

    OT: Ik heb even wat rondgezocht voor je en misschien is dit wat voor je.
          O1, O2.
    En het is vooral veel schoonmaken, hehe. Anders 'verven' en die armbanden. Meer kwam ik niet echt tegen met Google zoeken.


    Nee ik zou het zelf ook niet doen :') maar als je echt heel graag met tandenborstels wilt werken. Maar verfspetters zou inderdaad wel kunnen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt