Emilia's relatie/impressie lijstje
Misses
Jacelyn Claire Deveraux - Ik denk dat Jace iets te veel praat naar Emilia haar mening, iets wat ze zelf ook doet echter kan het zo zijn dat twee veel praatste mensen soms net iets te veel word. Omdat men dan niet echter meer naar elkaar luisterd. Emilia zal Jace dus wel oké vinden, maar ik weet niet of ze echt vrienden zouden zijn?
Allison Diana Kennedy - Ik denk dat Emilia zich al vrij snel een beetje bedreigd zal voelen door Allison, omdat ze zo slim is en precies lijkt te weten wat ze wil waardoor zo op Emilia erg volwassen over komt. Hierdoor zal Emilia dus wat terug getrokkener zijn in de buurt van Allison, dus ze zal Allison denk ik ook vooral mijden.
Hensely Juliet Deveraux - Komt nog
Lucy Imogen Brown - Net zoals bij Allison zal Emilia zich in de eerste instantie wel een beetje bedreigd voelen door Lucy haar vreselijke gedrevenheid, maar ik denk dat als ze daar door heen is ze Lucy wel erg aardig zal vinden. Vrienden?
Rosaline 'Rose' Kennedy - Komt nog
Jasmijn Zoë Kraaij - Ik denk dat het feit dat ze beide niet orgineel uit Amerika komen voornamelijk in het begin een band tussen de twee kan hebben geschept. Dat ze in hun eerste jaar vrienden zijn geworden, omdat ze wat in de cultuur moesten komen wat ze samen hebben gedaan. Ik denk dat ze dan nog steeds wel vrienden/ goede vrienden zijn?
Tessa Mae Sandler - Ik denk dat Emilia en Tessa wel gewoon goede vrienden zouden kunnen zijn.
Misters
Aurelian Gael Agard - Emilia heeft een grote zwak voor Aurelian, wat hij noemt friends with benefits, noemt zei de kans om hem verliefd op haar te laten worden. Echte liefde met vlinders in haar buik is het niet voor Emilia, maar ergens zou ze maar al te graag uit willen vinden of het meer zou kunnen worden, hoewel Aurelian hier totaal geen interesse in lijkt te hebben.
Franklin Wesley Cunningham - Komt nog
Matthew Austin Parker - Emilia noemt Matthew haar 'adventure buddy' samen met de jongeman gaat ze vaan op avontuur uit. Het gebeurt dan ook wel vaker eens dat de één de ander op belt om een spontane roadtrip te maken.
Alec F. Nichols - Ik denk dat Alec totaal niet Emilia haar type zal zijn, omdat hij redelijk cocky overkomt en ze het niet zo heeft op arrogante mensen. Ze zal hem dan ook liever mijden.
Alessio Rossi - Best friend.....
Alexander Jeaden O'Donnel Jeaden is Emilia haar 'golden buddy' hij heeft deze benaming gekregen toen ze hem over heeft weten te halen om samen twee goudvissen te nemen. Het is een co-ouderschap waar ze beide de goudvissen voor een week krijgen, maar afgezien van dat ze samen de ouders zijn van twee prachtige goudvissen zijn ze ook beste vrienden.
Santiago 'Diego' Cruz Richardson - Emilia zou Diego zijn Enthousiaste en Energieke persoonlijkheid erg kunnen waarderen en ik denk dat de twee ook veel plezier met elkaar zouden kunnen hebben. Vrienden?
Dus dit is het!! Dingen kunnen altijd nog veranderd worden, als jullie andere/ betere ideeën hebben wees niet bang om ze voor te stellen.
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.