• BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNEN • FAV VROUWEN • FAV VOETBALLERS • FAV SERIES (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)


    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Hotchiss • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • Rickyl • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Klojo Mikaelson • Klojo • Kloji

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gif is voor alle geile eekhoorns.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 20:24 ]

    Hoi


    "Family don’t end in blood”

    Leedus schreef:
    (...)

    #ijustwantafoursome #isthatsowrong #thatumakemestrong


    #uneversaidthattho #howamisupposedtoknow


    "Family don’t end in blood”

    Leedus schreef:
    (...)

    #ijustwantafoursome #isthatsowrong #thatumakemestrong



    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Hotchiss schreef:
    (...)

    Jij nu.



    #tbh


    "Family don’t end in blood”


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    #ineedtosleep #butidontwanna #whattodo


    "Family don’t end in blood”

    Rickyl schreef:
    (...)

    #uneversaidthattho #howamisupposedtoknow


    #idkman #butlikeulovejomo #andilovechris #sowhynot


    Danmarks Dynamite.

    Hotchiss schreef:



    #thiswouldbetheperfectbdaygift


    "Family don’t end in blood”

    Hotchiss schreef:



    I WANT THIS


    Danmarks Dynamite.

    I DIDN'T KNOW THAT I WAS STARVING TILL I TASTED YOUUUU

    Dat ben ik met Daniel Gillies ooit tbh


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    GEIL LATEN WE KOPEN TBH.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Leedus schreef:
    (...)

    #idkman #butlikeulovejomo #andilovechris #sowhynot


    #urenotevensayingyouloveme #howrude #howveryrude


    "Family don’t end in blood”

    #amigonnadieatworktomorrow #yes #probably


    "Family don’t end in blood”

    OMG LATEN WE OOK DOEN HAHAHAHAHA BYE


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Rickyl schreef:
    #amigonnadieatworktomorrow #yes #probably


    #tbh


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Rickyl schreef:
    (...)

    #urenotevensayingyouloveme #howrude #howveryrude


    #ifeellikeweneedanotherappointment #atmypsych


    Danmarks Dynamite.